Wanneer kan je spelen Complexx? Ik voeg je wel toe in mijn vriendenlijst dan zien we wel wanneer we beiden online zijn.
ja ik kan vanavond wel rond 7 uur half 8 heb je toegevoegd op xbox live. mijn headset is wel naar de klote dus kan niet praten.
Was geen verwijt, dat ik de eerste keer tegen niemand kon spelen lag uiteraard niet aan jou. Dat jij nu toevallig niet kunt is botte pech voor mij. Alleen dus jammer dat ik meedoe aan een toernooi, maar tegen niemand speel.:
CtD Behindangle - Serkie95 Inter Milan - Real Madrid 0-1 Benzema 1-1 Sneijder 1-2 Kaká 2-2 Milito 2-3 C.Ronaldo Real Madrid - Inter Milan 1-0 Benzema 1-1 Milito 1-2 Milito 2-2 C.Ronaldo
Don Sloos vs trysho 2-1 24e 1-0 Del Piero 30e 1-1 Van Persie 74e 2-1 ameuri trysho vs Don Sloos 1-1 8e Ameuri 0-1 10e Van Persie 1-1 Leuke partij!
Kan ik tegen een vervanger spelen? Ik kan evt. zelf Ferron wel benaderen om tegen hem te spelen? Dan heb ik iig gespeeld voor mijn eventuele plek in de volgende ronde.
Ik bied me anders wel aan. Man City tegen Bayern, win je toch wel. Tenzij hij hier iets mee bedoelt..
Vanavond misschien 19.00, morgen avond zeker 22 uur? Mijn vriendin wil naar de bios vanavond, dus dat wordt even lastig