CDS --> co operation multiplayer level 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door stefmagic, 31 mrt 2003.

1. stefmagic

stefmagic Enjoyer

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zit nu de 1 in de gevangenis en de ander mag wel spelen. dat is toch geen teamplay.. zucht..

How comes. wil wel graag weten waarom dit zo gedaan is. Ik neem aan dat na het bevrijden van je maat er daarna wel co op gespeeld kan worden?

Vind het maar raar.. zit ik met een vriend op de bank om te starten, moet er nog 1 gaan zitten wachten..

Doen ze in halo toch ook niet.. vind het zelfs stom!

Laatst bewerkt: 31 mrt 2003
  2. mastapiece

mastapiece Guest

euh..waar heb je het over?

welk spel?:confused:

3. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ehm, over welk spel heb je het :confused:

Zou handig zijn als je dat er ff bij vermeldt...

4. mastapiece

mastapiece Guest

...dat zeg ik dus net dubbel D....wat ben je nou voor slome mod :p..whehe

5. stefmagic

stefmagic Enjoyer

Leuk Bevonden:
    0
    met zijn allen tegelijk??

Ik heb het over Conflict Desert Storm..

Nu maar hopen dat jullie weer net zo snel antwoord kunnen geven.. ;)

6. mastapiece

mastapiece Guest

sorry man, k heb het spel niet..maar genoeg peeps die het wel zullen weten...happy gaming!

7. Herman

Herman The guardian ©

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, klopt het is wel vaag! Want als je het spel met z'n 3-4 en speelt wordt die level overgeslagen! Maar als je hem hebt bevrijdt kan hij een sniper pakken en je helpen! (volgens het verhaallijn die in het spel zit, is hij jouw tweede teammember)

8. BitteEinMarc

BitteEinMarc Apa Kabar?

Leuk Bevonden:
    0
    ja k heb em ook......als je die vriend van je gewoon ffies 10 mins kan wachten is het geen probleem want nadat je em bevrijdt hebt uit de gevangenis kan je gewoon samen coopen.....dus...verder in het spel kom je niet meer zoiets tegen. Het is opzich best onnozel gedaan, maja na level 1 wordt het alleen maar leuker met zn 2en!

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vind het wel logisch, want als je in je eentje speelt dan moet je hem ook eerst bevrijden. Is eigenlijk wel goed overna gedacht, en die gast hebbie toch zo bevrijd. (je moet alleen niet die guns pakken die op de tafel liggen maar wachten totdat je die gast hebt bevrijd anders heeft die vet lang niks)!!

10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel ook nie, ken je niehelpen

/Mod: Reageer dan ook niet!

Gewijzigd door DarkwingDuck

11. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    ik snap het probleem niet je moet die dude ff redden en je kan verder, in geen enkel ander level heb je dat verder hoor
    alleen het eerste level

12. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    tjah misschien is het wel een min punt, maar het is ook wel realistisch. Ik begrijp je wel, je koopt het spel en je wilt hem meteen spelen met een vriend omdat het co-op is. Start ie hem op, moet je eerst nog aan de besturing enzo wennen, en dan ook nog level 1 uitspelen (die toch wel pittig is als je hem net hebt). Maar als je verder bent is dit echt een TOP spel!

13. stefmagic

stefmagic Enjoyer

Leuk Bevonden:
    0
    oke. thnx. dat stelt me dan wel weer gerust. maar gauw dat eerste level afmaken dus..

14. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Ik meende dat je in level 3 compleet bent (met z'n 4-en dus). Je kan ook gewoon eerst in je eentje de 2e redden en dan kan je de volgende keer met z'n 2-en spelen!

Deel Deze Pagina