FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit valt bij mij dus al lange tijd op, online in '10. Om SCHIJTZIEK van te worden. Die kut gastjes die steeds tik,tik,tik,tik,tik,tik doen om dan vervolgens de scoren/overtreding mee te krijgen omdat je dan eindelijk eens in de buurt van de bal komt en er een "fysiek" duel komt. Fysiek waar het hele fifa 10 op gebasseert is, en waar ik online gewoon teveel problemen mee heb. Altijd krijg ik vrije ballen tegen, altijd verlies ik de bal al ben ik spits of verdediger het maakt geen flikker uit, ik verlies altijd de persoonlijke duels.
    Nee geef mij online fifa '09 maar.
     
  2. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4

    Nee das lekker, druk 3x op Y en je scoort.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Je moet ook geen persoonlijke duels dan aangaan als je aanvalt. Met alleen sprinten kom je er gelukkig niet meer. Speel 4-4-2 met 1 rvm en 1 lvm. Gewoon op je eigen helft gaan hangen als je geen balbezit hebt. Geen druk zetten dan word het voor hun al een stuk lastiger. Als ik als een gek ga jagen word ik ook helemaal zoek getikt!
     
  4. rolandinhoo

    rolandinhoo Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Pffff het lukt me voor geen meter meer. Verdedigen is dramatisch. Ik laat nog steeds een extra speler komen met B waardoor er achter deze speler ruimte komt. Hier spelen mn tegenstanders telkens slim op in. Het is wel erg lastig af te leren dat B indrukken, en als ik B loslaat lopen ze er zo voorbij.. Krijg doelpunt na doelpunt tegen, maakt niet uit wat ik doe. Misschien zou ik iets aan mn tactiek moeten veranderen? Heeft iemand een idee?
     
  5. Hooligan601

    Hooligan601 Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen ik heb een vraag. Als ik kijk bij mijn leaderboards dan zie ik achter mijn naam een amerikaanse vlag staan terwijl ik juist natuurlijk Nederlander ben. Hoe moet ik dat veranderen?
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Die fout maak ik ook nog te vaak omdat ik gewent was om volop druk te zetten. Als je dat nu doet met een CV dan spelen ze je zo weg door het midden. Maar eens per wedstrijd nog wel die fout maar het gaat beter!
     
  7. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Rvm? Lvm?
     
  8. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt wat je zegt maar ik snap hem wel,soms heb ik het ook gehad met fifa 10.
     
  9. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk rechter- en linkervleugelmiddenvelder, correct me if i'm wrong.

    Bij mij wil het fakeshot nog niet echt lukken, gebeut heel vaak dat de speler gewoon schiet op het moment dat ik op passen druk. Wat komt er nog meer bij kijken?
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Nee geen persoonlijke duels aangaan als je aanvalt, maar als de verdediger van het andere team je wel " opzoekt" zal je toch wat moeten doen, want ik ben geen speler die in 2sec 100x op a gedrukt heeft. Ik zeg ook niet dat fifa 09 alles was online, maar het was in mijn ogen realistischer ofzo kwa fysiek en snelheid. Oke, je moest niet tegen C. Ronaldo gaan spelen ofzo want dan verloor je 9 vd 10 wedstrijden. En ik speel ook zeker niet met druk, speel lekker verdedigend. Maar een speler op snelheid passeren zit er nu niet meer bij. Online heb ik meer genoten van 09 dan 10 tot nu toe.
     
  11. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom valt mijn EA Connection steeds uit!!??
    Had een niet voltooid % van 0. Die is nu al een stuk hoger! Mijn EA Connection valt steeds uit :mad:
     
  12. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Rechter / linker verdedigende middenvelder.
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    LCM = Left Central Midfielder

    En als aanvaller moet je fysieke duels uit de weg gaan, daar is de pass knop voor uit gevonden. En inderdaad, ik pass ook heel veel tijdens de game. Tenminste, ik probeer op die manier in bal bezit te blijven en daarvan uit verder te gaan. En als jij constant vrije trappen op gevaarlijke posities tegen krijgt verder je niet goed, de scheids fluit af als je op de man speelt en je weet toch dat je op de bal moet spelen? Tuurlijk, het gebeurt mij ook wel eens dat ik een vrije trap randje 1 tegen krijgt, maar dit is slechts incidenteel. En als de scheids voordeel regel geeft pak de bal niet af maar scherm je doel af. Zo krijgt hij geen vrije trap en heb jij geen problemen
     
  14. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe zorg je dat die middenvelders ook mee verdedigen? Gewoon zijn positie veranderen?

    LM > LVM? zoiets?

    /Edit
    Volgens mij heb ik t al.. even proberen
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    wtf, die 3 sterren trucjes lukken me echt niet. Dan staat er dat je de truc knop ingedrukt moet houden en dan tikje omhoog en omlaag doen , maar het enige wat er dan gebeurt is dat ik een soort hakbeweging maak naar voren :confused: iemadn tips? Ook lukt de roulette me maar heel soms, maar nooit goed. (met eigen speler dit he)
     
  16. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier een filmpje wat je kan helpen:
    http://www.youtube.com/watch?v=h8tgRw8I7U0&translated=1

    En voor de trucjes die ook in fifa 09 zaten: http://www.youtube.com/watch?v=KOnrUUmzBYw&translated=1

    Gewoon eerst goed oefenen in de Arena. En niet alle trukjes tegelijk willen leren kennen. Als je er 1 goed kent(zodat je hem in de wedstrijd toe kan passen) ga dan naar de volgende truc en leer die. Er zijn er namelijk zoveel dat je ze niet allemaal in 1x kunt onthouden.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  17. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    ja maar dit zijn nog echt de simpele trucjes van 3 sterren, en zelfs die lukken niet :confused: terwijl ik wel doe hoe ze horen
     
  19. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je niet per ongeluk een Amerikaans XboxLive-account aangemaakt?
     
  20. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn FIFA loopt vaak vast, het beeld blijft stil hangen en mijn X-box geeft dan geen reactie meer.

    Hebben meerdere mensen hier last van?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina