FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het alleen bij FIFA? En is het ook op hetzelfde moment(bijv. starting screen)?

    Misschien proberen om op je HDD te installeren?
     
  2. Scorpiono

    Scorpiono Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is vaak 1 sec. na de aftrap en alleen bij fifa10, 09 doet het prima!
     
  3. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    zoiets had ik laatst bij Fifa09. 'Clear cache' was voor mij de oplossing
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd dat bedoelde ik. Heb er 1 op HOOG verdedigend en laag aanvallend. En de andere ook op normaal verdedigend en normaal aanvallend. Het lost niet alles op, maar je moet ook wat klooien met je opstelling totdat je tevreden erover bent. Ik speel nooit met een standaard opstelling!
     
  5. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je mij uitleggen hoe je dat doet? Ergens in formatie kon ik met pijltjes aangeven welke richting hij op moest lopen, zowel attack en defence. Is dat het?
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Je ziet wanneer je het duel fysiek gaat verliezen. Dan is het de bedoeling dat je passt. Desnoods achteruit je begint weer opnieuw. Heb elke wedstrijd 60% balbezit en probeer gewoon de gaten te vinden. De counter moet je dan wel steeds eruit halen en dat lukt me niet altijd. Maar vind het leuk om in balbezit te spelen.

    En een mannetje voorbij spelen lukt nog wel. Je moet niet alleen op de sprintknop drukken. Maar de truckjesknop+Sprint. Dan kan je soms best makkelijk iemand voorbij spelen. Was het ook niet gewend om te gebruiken maar het gaat steeds beter. Ik heb de knoppen anders ingesteld dus kan je niet melden welke knoppen het zijn! Volgens mij RB en LB!
     
  7. Huss85

    Huss85 Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff iemand misschien tips want ik wordt helemaal gek.


    Welk systeem en tactiek ik ook speel, niks werkt. Ik ben constant te laat, elke keer zodra ik de bal krijg ben ik hem al kwijt omdat de tegenstanders allemaal er dik opzitten. Als ik aanneem ben ik al te laat maar als je in 1x doorspeelt zonder aan te nemen zijn de passes meestal te zacht of niet goed gericht.Fysieke duels, die verlies ik ook allemaal. Aanvallend en verdedigend lukt het gewoon niet. Verdedigend pak ik nooit een bal af en in de aanval wordt ik er constant van af gelopen. Dan ligt mijn speler WEER op de grond en de tegenstander countert.

    Of ik nu met Zlatan loop of met Dennis van der Geest, ik wordt constant naar de grond geduwd.

    zonder bal ook, wat ik ook probeer, mijn spelers lopen altijd achteruit en zetten nooit druk op de bal, terwijl mijn tegenstanders al in mijn reet staan als ik de bal nog moet ontvangen

    Wat is volgens jullie nou de beste systeem voor snel en soepel tik-tak voetbal?

    Echt een drama
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Daar kan je ook mee spelen! Maarik bedoel wat anders. In dat menutje de middelste. Dan zie je rode gele en blauwe pijltjes aanvallend en verdedigend. Ik speel in een 4-4-2 formatie. Heel me verdedeging heb ik verdedigend op HOOG gezet. Bijna sommige teams staan de backs bijvoorbeeld op normaal verdedigen en normaal aanvallen. Dan valt daar vaak een gat en als je met een opkomende back wilt spelen moet je zorgen dat een middevelder ook niet aanvalt. Ik ben geen expert maar merk dat er nou veel automatismes in me spel komen. Verlies nog wel 33% maar dat kan ook wel zijn omdat ie altijd met Bayern speel. Ik blijf iig me opstelling perfectioneren.
     
  9. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij hielp het om ALLES van fifa10 te verwijderen, had dit met fifa09.
     
  10. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, dankjewel.. Ik zal het zo is proberen.

    Speelde net een wedstrijd met een andere formatie en door rustig te tikken. Goh, werd het een spannende wedstrijd zeg :thumbs: Het was wel manager mode. Nadat ik mijn 1e goal scoorde, kreeg ik al een tegendoelpunt. |:-
     
  11. halo_is_lauw

    halo_is_lauw Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Die begrijp ik dan niet.
    ook al ben je feyenoord kan je real madrid gewoon verslaan hoor,

    Het gaat om je tactiek,formatie
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm.. nee. Je speelt tegen mensen van je eigen level, die kunnen heus wel een slecht team met een goed team verslaan.
     
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.294
    Leuk Bevonden:
    361
    De tactiek, zoals breedte team, druk verdediging en korte/lange pass, enz...
    kan ik online toch niet meer gebruiken in Fifa10, in Fifa09 had ik hiervoor een eigen save aangemaakt, dit zie ik in 10 niet meer terug. Klopt dit of kan ik dit om een andere manier aanpassen ? Offline is de optie nog wel aanwezig.
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lukt maar niet online,in de 09 stond ik hoog en nu lukt niks,ik krijg doelpunten tegen omdat mijn doelman slecht pakt of echte lucky goals.Snap er niks meer van en offline is het veel te saai.
    Noobs van fifa 09 kunnen het nu precies wel als ik het zo bekijk.
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  15. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb hetzelfde pro evo :confused:
     
  16. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    11 gewonne 1 gelijk 4 verloren tot nu toe, kan ik goed mee leven!
    Zeker aangezien ik vooral met Feyenoord heb gespeeld en dan zeker 5x tegen ajax, 4 winst 1 gelijk. Denk van de 15 potjes er minstens 10 met Feyenoord. En met een beetje meer geluk was het 13 winst 1 gelijk 2 verlies..
     
  17. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat wel wat kutter is van FIFA 10 is dat als je je keeper uit laat komen dat hij bijna tot niet terugloopt maar voor de rest is allemaal helemaal toppie, gameplat vele malen beter dan 09:thumbs:
     
  18. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Telkens ik online wil gaan moet ik de laatste squad updates downloaden, ik kies nochtans voor bewaren, maar dit haalt niks uit.

    Ik heb ook geprobeerd manueel in de menu's de "latest squad updates" te downloaden en te saven, maar wanneer ik vervolgens online wil krijg ik nog steeds deze vervelende melding. Dus telkens downloaden, bewaren, spelen...downloaden, bewaren, spelen.... ppffffff dit verknoeit het online gebeuren compleet voor mij.
     
  19. linkerbilspleet

    linkerbilspleet Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Fifa 09 was ik aan het begin van mijn online games echt heel bagger, nu bij 10 gaat het veel beter gewoon blijven spelen!:)
     
  20. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    STERVENDE (&*%(#@()&@(%

    Is nou al de fucking zoveelste keer dat ik wordt gedisconectted van EA Servers :mad: :mad: :mad:

    Heb nu -12 reeks :mad: :mad:
    Het wat een spannende wedstrijd ! 2-2 en we waren net begonnen aan de verlenging! Ik heb het gehad met Fifa wat een kut EA Servers. Met Fifa 09 had ik er NOOIT last van. Fifa komt er deze 2 weken niet meer in bij mij :mad:

    Ben binnen 2 dagen van 1200 punten naar 600 gegaan ! En heb geen 1 wedstrijd kunnen uitspelen door die kut servers :mad:
     
    Laatst bewerkt: 7 okt 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina