1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. James Pond

    James Pond Guest

    Dat snap ik ook wel maar als je er iemand op gaat aanspreken maar het niet eens zeker weet kun je het beter via PM doen.
     
  2. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Zullen we dat gewoon aan mij overlaten, en ons voor de rest concentreren op de game? Ik weet meer zeker dan je denkt.
     
  3. James Pond

    James Pond Guest

    Ik geef alleen maar mijn mening hoor.. Je hoeft je niet aangevallen te voelen. En als je zoveel zeker weet ben ik zeer benieuwd waar jij de feiten vandaan tovert.
    [​IMG]

    :p.

    Het eerste dat ik kan vinden dat de game op internet zou gaan komen is gistermiddag. Ik kan je daar een screenshot van sturen van iemand die schijnbaar de game aan het inpakken is of weet ik veel wat ze ermee doen. Maar op 8 oktober stond de game nog niet op internet. Niet dat ik zelf games download ( ik heb geen gemodde Xbox 360 uiteraard ), maar ik download wel tv shows van die website, en aangezien ik daar ook een Brutal Legend topic volg kom ik tot die conclusie. Als je die screengrab wil hebben kan ik hem je wel linken.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 okt 2009
  4. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de foto is niet gemaakt door Psychobilly, maar door de gene die het spel heeft gelekt.

    Meer ga ik er niet over vertellen, want dat mag hier niet :)
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  5. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik voel me niet aangevallen hoor, je hoeft geen genie te zijn om de foto te downloaden en op eigenschappen te klikken :+. Maar zoals ik al zei, minder piracy, meer brutal legend.
     
  6. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    donderdag maar gelijk halen is dan toch koopavond bij mij hier in de buurt
     
  7. James Pond

    James Pond Guest

  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, aan de ene kant leuk, aan de andere kant wil ik verrast kunnen worden. :+
     
  9. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Game is nu toch wel saai aan het worden :mad: je doet inprinciepe steeds hetzelfde, af en toe een keer wat anders, maar zit echt totaal geen variatie in de game. hij is ook erg makkelijk :mad:
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Heb je al een beetje ontdekt? Dus freeroaming enzo? Side quests?

    Speel je hem niet op Brutal dan? Dat is natuurlijk DE manier om hem te spelen.
     
  11. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben tijdje aan het free roamen geweest side quests gedaan, maar je komt steeds dezelfde side quests tegen :mad: heb op de hele kaart maar 3 verschillende side quests gezien. en nee ik speel wel op normal, maar dat kon net zo goed easy zijn, dus ik verwacht ook niet veel van brutal. en qua gewone missies doe je bijna alleen maar stage battles, dat is 1x leuk daarna niet meer. ( dat is dus wat je online ook moet doen.)
     
  12. James Pond

    James Pond Guest

    Okay hoever ben je dan?
     
  13. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    35% zit ik nu, maar dat is dan van de totale game zijn ook soort van collectables etc
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Kun je mij ten eerste uitleggen waarom de foto op 8 Oktober om half elf is gemaakt en waarom ik die foto op IRC heb zien rondgaan waarbij ik 100% zeker weet dat jij niet de bron bent?

    Aangezien je eerder slurpgeit hebt genegeerd zou ik graag antwoord willen anders moet ik ervan uitgaan dat je de leak speelt.
     
  15. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    zo goed? op t papiertje staat Hallo xbw, alleen staat er niet helemaal op
     
  16. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarom heb je hem in Photoshop bewerkt om de data naar vandaag te veranderen? Ik zou graag een foto zien met je nickname op een papiertje.

    Ohw en een grotere foto, zodat we de opgeplakte sticker goed kunnen zien. (Hij is nogal scheef geplakt, kijk maar onderin daar mis je een paar mm van de cd die je behoort te zien en in het midden is het ook niet helemaal goed.)
    Play-asia verkoopt hem nog niet:
    http://www.play-asia.com/paOS-13-71-dh-77-3-49-en-70-2ecv.html
    Goh en dat wist je sinds gisteren toen de leak uitkwam?? Want op Play-Asia staat er niks.
     
  17. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag binnen gehad bij Eplaza (Spijkenisse). Is via de post verstuurd dus dat betekent dat hij ook naar alle andere filialen is verstuurd. Geen bericht dat we hem nog niet mochten verkopen. Dus heb hem erin gezet en denk dat er nog wel meer filialen zijn die hem al verkopen. Zou het maandag ff proberen als ik jullie was. €59.95
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Dude, sta jij tegenwoordig in Spijkenisse? Hadden die met het launch event geen Xbox 360 gewonnen? :+ Grote kans dat ik weleens wat bij je gekocht heb, ghehe.
     
  19. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    oke tot maandag dan:thumbs:
    woon zelf in hoogvliet dus dat is te doen om aan te fietsen
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  20. James Pond

    James Pond Guest

    Maaaaaaster maandag ben ik vrij dus als ik hem dan hier in de buurt ( den bosch ) zou kunnen oppikken zou echt super zijn :D.
     

Deel Deze Pagina