Nou het is zover dat is dat klotespel aan de kant heb gegooit, prachtige graphics maar wat een klote besturing en klote moeilijkheidsgraad het is zooooo irritant. Kijk als je gewend bent om met de stick te sturen gaat het nog redelijk maar met de gewone buttons is het veel te fel en te schokkerig. De tegenstand is ook absurd moeilijk, ze kleven aan je bumper alsof je ze op de sleep neemt, ik kan toch zeggen dat ik een ervaren game racer ben maar dit is gewoon irritant moeilijk en ook niet realistisch. Heel jammer want ze zaten op een goed niveau kwa graphics en gameplay.
Ik vind het eerlijk gezegt wel een vrij simpel spel maar kon je dit niet ff in de centrale topic plaatsen??????
lol, ga je me een zeikerd noemen omdat ik het forum graag overzichtelijk wil houden? naja dat moet je dan zelf maar weten knoem jou tog ook geen n00b omdat je 22 posts hebt?
Maargoed, het is niet erg dat hij het moeilijk vind alleen dat je dan ook nog zo sneu reageerd ik zeg ook maar wat ik vind en dan word je meteen afgekraakt naja Kibowie style : WHATEVER...
STUUR JIJ MET DE STICK?????? dat scheelt natuurlijk wel ik kan daarmee niet sturen ik ben gewend met de buttons.
die killerbee is snel over de zeik te krijgen echt niet normaal..... overigens was het niet mijn bedoeling hem over de zeik te krijgen maar sommige mensen reageren nou eenmaal opgefokt.
Ja ik stuur met de stick! Ik was ook de D-pad gewend maar er bestaat ook nog zoiets als jezelf aanpassen dus als ik jou was zou eens gaan oefenen met de stick, misschien bied dat uitkomst?
in mijn ogen moet een spel op beiden manieren goed speelbaar zijn anders is de besturing slecht ... overigens win ik de meeste races wel alleen kan ik door deze besturing nou niet zeggen dat ik het realistisch vind en ook geniet ik er niet zo meer van.
Jah een spel moet idd een goeie besturing hebben! maar dat heeft RE ook wel als je dr eenmaal aan gewend bent! Okee ik ben het met je eens dat de auto's onrealistisch kunnen sturen maja daardoor vind ik het spel nogsteeds wel leuk! Doordat de AL best hoog is blijft het spel wel tot de laatste race spannend
Haha ik snap niet als je een game koopt, dat je hem dan in no time weer aan de kant gooit. Beetje oefening baart kunst zou ik zeggen.
Mja, dit had ook goed in de centrale topic Racing Evoluzione gekund. En aangezien dit topic toch alleen maar uitloopt op geflame, gooi ik er een slot op. En Kibowie, reageer eens iets rustiger in het vervolg.