1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    hoe maken jullie 1 op 1 situaties af?

    Ik schiet zó vaak naast.. dat komt omdat ik gewend ben om "helemaal naar beneden" of "helemaal naar boven" de joystick in te duwen bij hoek kiezen.. maar door die 360 bullshit schiet je dan ver naast.. tips?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    RB + X (als X schieten is).
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    zelfs dan gaat ie er niet in.. volgens mij ligt het meer welke kant ik opwijs met joystick..
     
  4. Black Label

    Black Label -

    Berichten:
    327
    Leuk Bevonden:
    0
    Lobje over de keeper heen of een beetje oefenen met schieten in de arena (dus niet helemaal naar links of rechts richten)
     
  5. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu gelijkspel.. hij kiest voor end match as draw.. ik doorgaan met penalties. Nu vraagt de spel om rematch.. maar hij blijft haken.. wat nu?

    /Edit
    Dude is nu offline? wtf?
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  6. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF, hoeveel mofocking accounts maak jij in 1 jaar aan? This is sick8)
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Net wedstrijdje tegen inter. 2 counters 2-0 achter. Was me dit weekend nog niet gebeurd dus ik geirriteerd. Hij speelde met 5 verdedigers en dan nog is een CVM dus er was bijna geen doorkomen aan. Hij bleef op de counter spelen. Scoor ik in de 80e minuut gelukkig 2-2. Echt anti voetbal wat ie speelde. Nu 1984 punten. Gaat wel goed :)
     
  8. ibrahim006

    ibrahim006 Active Member

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer je zoekt naar een wedstrijd in Custom match.. zoekt het dan ook naar iemand met je eigen level? Ik zocht tussen de 2.0 - 3.0 ster.

    Speelde een wedstrijd tegen FC Groningen met LA Galaxy, verloren met 1-0. Later bleek dat hij 2000+ punten had... :'-(
    2x mijn punten...
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt geen ruk van hoe mensen op volle snelheid snel kunnen kappen, draaien en een andere richting op rennen. Iemand dribble tips?
     
  10. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Je maakt je virtual pro. Die komt bij je carriere, kan je die als je naar een andere club gaat weer overkopen? Want wil niet gelijk bij een topclub beginnen, maar ik houd het ook niet 15 seizoenen vol bij een 2 sterren team.. :9
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net 3x achter elkaar van zo'n gast gewonnen, hij wou steeds een rematch 8)
    Dat snap ik niet je verliest al 3x achter elkaar, en dan wil je nog een rematch.
    Des te beter voor mij :cool:
     
  12. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik wil ook weten of je je pro mekan nemen naar een ndere club in manager mod of moet je hem dan bij edit pro instelen bij die cub???
     
  13. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff, begrijp soms echt geen reet van Fifa. Stond de hele wedstrijd 1-0 voor, hele tijd lopen aanvallen etc. Krijg ik letterlijk op 89:55 een goal tegen. En wat gebeurt er eigenlijk als je weggaat? Want die idioot wou alle herhalingen bekijken toen de wedstrijd was afgelopen dus ben maar weggegaan naar dashboard.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dan krijg je een loss en punten eraf.
     
  15. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Njah, ik had toch al verloren want hij maakte in de verlenging de 2-1 op een erg ongelukkige wijze. Keeper stoot de bal af, bal botst tegen m'n speler aan die loopt te stuntelen, bal rolt voor de voeten van een van z'n spitsen :9. Zoiezo heb ik echt vaak last van spelers die lopen te stuntelen en tegen elkaar opbotsen/omvallen waardoor de tegenstander er met de bal vandoor gaat.
     
  16. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
  17. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn ook mensen die voor het plezier spelen en niet enkel voor wat belachelijke punten ofzo.
    Ik speelde deze ochtend ook 3x tegen dezelfde, 3x won ik, maar ik denk dat we het beiden 3 mooie spannende wedstrijden vonden, zo hoort het toch?
    Oh wacht, jij bent er eentje die enkel voor punten speelt en gaat lopen als je 2-0 achter komt...
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik laat altijd een herhaling 1x zien als ik het doelpunt wel mooi vond of als ik iets wil zien in de herhaling. Verder druk ik alles door, ook het juichen. En dan zitten er toch altijd nog mensen bij die je dan toch willen irriteren die alle filmpjes laten zien. Had ook beter geweest als EA ervoor had gezorgd dat je na de wedstrijd niet al die filmpjes hoeft te zien als je niet wilt. Verschrikkelijk irritant is dat!
     
  19. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Snap best wel dat hij de herhalingen wil bekijken, waarschijnlijk was ie nog in de jubelstemming en wist hij ook wel dat jij beter was, dit ziet hij ook terug in de herhalingen. Toch nog een punt scoren tegen een betere tegenstander, alhoewel soms onterecht, geeft prettig gevoel toch? Ik had zelf de herhalingen gewoon even afgekeken en mijn revanche genomen in de verlenging en dan natuurlijk zelf alle herhalingen even terug gekeken, aan het einde van de verlenging}:]
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Mweh, ik kijk alleen een herhaling als het een prachtige goal is, en dan gewoon een keer. Juichen doe ik nooit, is niet nodig. Alleen tegen vrienden wil ik wel eens een vliegtuigje doen langs de goal.

    Ik haat vooral gasten die overdreven gaan juichen met de A knop, dan doet de speler zijn armen zo als of hij heel breed loopt. En dan gaan ze naar de zijkant lopen en dan naar de andere kant. Zo overdreven. :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina