Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    \o/
    Sorry, dat moest ik even zeggen.
     
  2. James Pond

    James Pond Guest

    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2009
  3. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    En met een goede reden. Wat heb ik nou op de vorige pagina gezegd?
     
  4. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Return of the Mack staat op mn pc, en Ginuwine ook. Ik luister naar oude, maar ook nieuwe R&B/ Hip hop.
    Om OT te blijven: de MP lijkt me nog steeds strak. >.>
     
  5. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het eigenlijk uit? Downloaden is nog altijd legaal in Nederland en niemand hier heeft daar last van als iemand anders wat over het spel verteld

    /Mod Correctie: Downloaden van software is wél illegaal. Films en muziek (nog) niet. - Matrix
     
  6. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    dat denk ik niet
    heb effe voor je op de site gekeken weet niet of je hem uit kan printen en hem dan mag gebruiken
    http://www.eplaza.com/shop/index.php
    staat links bij folder bekijken
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  7. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    XBW doet niet aan zulke zaken zoals omgebouwde XBOX-en, en gebranden spellen. Misschien is het handig de regels te lezen, voordat je een ban oploopt wat zonde zou zijn.:x
     
  8. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg toch ook niet hoe je een xbox moet ombouwen of iets dergelijks?

    Ik vind het gewoon vreemd dat als iemand wat vertelt over een spel wat nog niet uit is dat er dan gelijk al gedreigt word met een ban
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat in het algemeen erover.

    van: Xboxworld FAQ
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Precies en nou genoeg erover gelult :p. Geef die beste jongen anders ook maar een ban :p. Tuig een beetje supergames downloaden !

    Anyway thanks voor de link naar de folder hopelijk is dat ok.
     
  11. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    game is het eerste uurtje leuk, eerste stage battle is ook nog wel leuk, maar daarna is elke main missie precies hetzelfde telkes die saaie RTS achtige stage battles, vond het eerste uur van de game nou juist ZOOO! super vet, maja het enigste wat je daarna doet is stage battles, game gaat een hoop negatieve reacties krijgen op deze battles watch my words.
    Vind het het eerste uur zo vet omdat het een adventure game was en vette bosses had, maar die battles verneuken het hard!
    Demo geeft dan ook een totaal verkeerde indruk als je het mij vraagt.
     
  12. James Pond

    James Pond Guest


    Ehm die battles waren al veel bekend gemaakt hoor, dat soort dingen zie je ook in bijna alle trailers en in previews/einde van de demo.

    Ik weet niet wat je verwachtte, maar die RTS elementen waren al bekend vanaf het begin.. De demo is ook de intro van het spel, dus vind je het gek dat al die elementen pas later in het spel aan bod komen. Tuurlijk gaat de game geen negatieve reacties krijgen op die battles, iedereen weet al dat het erin zit. Het is geen straight up adventure game.

    Maar gast hoe kom je eigenlijk aan de game? Foto?

    En gebruik eens spoilers als je dingen gaat spoileren, sommige mensen hier willen dat soort dingen nog niet eens weten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2009
  13. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Dan dreigen we niet meer maar krijg je hem bij deze.
     
  14. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat ben jij een misselijk mannetje, ga iemand anders op de vingers tikken. Je bent geen admin, hoef me aan jou zoiezo niet te verantwoorden.
    Trieste vent.

    En wat spoiler ik, die battles zijn toch allang bekend?
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Het enige wat je spoilert is dat je de game illegaal hebt :lol:

    Die mensen die downloaden, kunnen beter ook extra hersencapaciteit downloaden :+
     
  16. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    like i give a fuck dat ik voor een weekje gebanned wordt. Ik waarschuw de mensen die een andere game verwachten. Maja betaal jij maar lekker 60 euro per game, tel ik er wel 3 neer, /care als ik gebanned, wordt heb er al 10 xboxjes uit :') over hersencapaciteit gesproken.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Haha, wie is hier nou een zielige gast :lol:
     
  18. James Pond

    James Pond Guest

    Wtf lul je idioot, je hoeft je aan mij niet te verantwoorden maar ik vraag toch gewoon hoe je er aan komt? Jij bent hier het misselijke mannetje beetje games illegaal downloaden terwijl mensen er met bloed zweet en tranen hard aan hebben gewerkt. Get a job loser.


    Wat een kneus ben jij zeg. Echt te triest voor woorden.. haha klein klein kleutertje.

    IP ban deze kneus
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 okt 2009
  19. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Voor de allerlaatste keer: Als je je games illegaal download, dan wacht je op XBW maar net zo lang als iedereen die de game wel netjes koopt. De laatste tijd lijken threads wel te verloederen zodra de game op internet lekt, maar dat is mede doordat anderen zo veel aandacht schenken aan die illegale gamers. Bij deze dan ook een oproep om ze met rust te laten. Door de moraalridder uit te hangen, moedig je die discussies over ombouwen alleen maar aan.
     
  20. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Play-Asia verkoopt hem wel. Ze hebben alleen nog geen regiotest gedaan. ;)
    De game is overigens wel regiovrij. Geduldige gamers kunnen hem dus importeren. :)

    Bron: VG+ Blog
     

Deel Deze Pagina