1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Bayonetta

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 16 mei 2008.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  2. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    dubbelpost, maar: Damn, die demo is sick. 8)

    Speelt heerlijk, dus waarschijnlijk wordt dit mijn eerste hakkie en slashie titel op de 360 (Beowulf tel ik maar niet mee :p).
    Heerlijk over de top.

    En zelfs mijn moeder kan het. :+ (Easy Mode > Alleen op (Y) drukken)

    Of ik het pre-order ligt aan de prijs, maar dat ik het (ooit) koop is bijna zeker. Is voor dit genre al een hele prestatie bij mij.

    Graphics vallen ook reuze mee. De screens vond ik meestal maar matig, en gameplay heb ik verder (bijna) nooit gezien, maar nu ik het zo in beweging zie... :thumbs:

    Ben benieuwd of ik de enige ben die dacht dat ze in het begin in de trein een Austin Powers dansje ging opvoeren. :lol: Om de een of andere reden vond ik de situatie en de muziek wel gepast
     
  3. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik vond de demo inderdaad ook heel erg bruut :)

    Heel erg over de top (Japans dus), en ook veel bloed als je een beest doodt :9

    Ik snapte dat climax systeem alleen nog niet echt goed :+

    Toch ga ik deze niet meteen halen, want rond die tijd komen Darksiders en Dante's Inferno ook uit. En die lijken me net even iets vetter :D
     
  4. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hmm, nu nog ff de xbox 360 demo checken :). Waarschijnlijk importeer ik de ps3 versie eind Oktober. En haal ik de 360 versie wanneer die hier uitkomt.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Enig idee wanneer de demo van Bayonetta in Nederland uitkomt?
    Ik heb geen Japanse GT.
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels de 360 demo ff gedownload (jap account) en damn wat een verschil. Het ziet er beter uit maar het speelt ook gewoon stukken beter. En het toppunt van alles is nog dat de hele demo engels is. (Ps3 demo was japans met engelse voice) Erg zonde dat de 360 versie niet regio vrij is :eek:
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dan wacht gewoon. ;)

    Hoe heb je dat gedownload met je jap account? Heb je een Gold account, of kun je een 48u trial gebruiken?
    Of is ie ook voor Silver members te krijgen.
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nieuwe account aangemaakt :+ maar dat was het wel waard !!

    Erg vreemd om te zien dat beide games toch zo'n groot verschil kent, het zijn vaak de kleine details. Op m'n ps3 is de game ook een stuk kleurlozer dan de 360. (beide met HDMI aangesloten)

    Daarnaast voelt de 360 controller een stuk beter aan voor deze game.

    Nu maar hopen dat de ps3 versie ook gewoon een engels menu kent zodat ik hem toch nog kan importeren. Uiteindelijk haal ik dan lekker de 360 versie wel. Overigens zijn het 2 verschillende demo's beide kennen het metro stukje, maar de clocktower stage zit niet in de ps3 alleen kent die wel een extra boss-fight.

    Uiteindelijk gaat m'n voorkeur toch uit naar de 360 versie.
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb je een Japanse account gemaakt?
     
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Jup, moest hem ff checke ;). (zoek gewoon ''create a japans xbox live gold account'')

    Je krijgt toch 1 maand gratis gold :)
     
  11. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Als jij het kan, doe ik het ook maar.
    Ik wil t zo graag spelen :cool:

    Ik ben de Japanse Rick van Anderson!:p
    Wow, de Japanners hebben veel meer shizzle. Helaas geen Blazblue demo:mad:
    EDIT: Wow!Wow!Wow!Wow! Ongelofelijk! I'm in love! Alles is gewoon geweldig! Dit is zo erg een must-buy voor mij. Ik ga het zeker halen op de release!
     
    Laatst bewerkt: 9 okt 2009
  12. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Oh vet, Dat moet ik dat ook maar even proberen..
    Ik moet deze game spelen;)
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Oh my god!
    Die torture attack zijn dodelijk! Ik word echt hyper hiervan. Zo geweldig:D

    PS3/360 Demo Comparison
    [gt]57537[/gt]
     
    Laatst bewerkt: 10 okt 2009
  14. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had wel wat meer reacties van hier verwacht, maar goed. Misschien bestaat hack en slash uit een kleine doelgroep.

    Het kost me veel moeite om demo te vinden, en heb hem uiteindelijk via n*wgr*up gevonden. Ik begrijp niet waarom de maker van Bayonetta niet overal tegelijkertijd demo uitbrengen, i.p.v dat wij tot jaunari moeten wachten :mad:

    Ik was razend benieuwd naar de demo. Grafisch bevalt me goed, en speelt lekker vloeiend. Doordat ik de laatste tijd niks andere dan Devil May Cry 4 speel, moest ik heel erg wennen aan controller. In tegenstelling tot Devil May Cry 4 heeft Bayonetta abnormaal hoeveelheid aanvalmogelijkheid. Heel lastig om alle combinatie te onthouden 8)

    Dus tijdens vallende klok mission drukte ik maar wat op de knoppen. Soms zijn de vijanden ver uitgezoomd, waardoor je niet goed kan zien wat je allemaal doen. De vijanden bleven maar komen. Evade (uitwijken) is leuk gedaan, goede timer is wel vereist. Camera staat niet altijd op goede plek, maar dat had DMC4 ook.

    Tijdens loading kon je allerlei manoeuvre uitproberen. Wat ik fijn vond, is dat je elke klap/aanval een trilling kan voelen. Bijv YYYY, elke keer dat je op Y druk, voel je trilling. Nadat je de trilling heb gevoeld, mag je volgende Y drukt etc. Als je supersnel YYYY druk, dan krijgt je ongewenste aanval.

    Je moet echt op de juiste manier en timer knoppen drukken. Als je 1/2 of 3/4 second wacht, dan krijg je heel andere aanval.

    Volgende jaar komt er nog meer Hack en Slash titels uit. Dante Inferno, Darksider. Ik mag wel uitkijken voor RSI :lol:

    Voorlopig raak ik Bayonetta niet meer aan, want ik wil eerst Devil May Cry 4 100% uitspelen. Als het me lukt, tenminste :)
     
  15. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    RSI? :eek:
    Ik speel de Bayonetta demo nog steeds heel vaak. Ik heb paar uur in de tutorial gezeten met de witch-time gedeelte. Het is gewoon leuk al die combinatie's te proberen. Alleen jammer dat ik die katana en bepaalde aanvallen niet in de tutorial kan gebruiken.
     
  16. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Je ziet trouwens wel duidelijk verschil tussen de ps3 en xbox 360.
    Ik lees veel dingen dat de ps3 versie nogal slecht is.(gemaakt door ander team)
    Ik zal morgen ook eens kijken of ik de demo kan downloaden
    Zn zin in deze game:b:
    Komt trouwens ook een Collectors Edition met een Action Figure van Bayonetta:b:


    Game Preview: Bayonetta (Gets Nekked!):lol:





    [​IMG]

    [​IMG]
     
  17. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit, het is maar goed dat we 360 spelen in plaats van Ps3 :)

    Is er al wat bekend over die collectors Edition, zoals prijs en hoe die figure eruit ziet, want ik kan nog niets vinden op Google.
     
  18. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    is niks over bekend nog.
    Zal nog wel komen..:b:
     
  19. Shinobi X

    Shinobi X Active Member

    Berichten:
    496
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dat filmpje bekijkt zie je het idd best goed. Als je de PS3 demo speelt merk je er helemaal niks van though. In ieder geval niet als je nooit de Xbox 360 versie gespeeld hebt, wat in mijn geval zo is. De PS3 versie ziet er nog hartstikke goed uit en er is helemaal niks mis mee. :thumbs: Hij is echt supervet en ik ga hem denk ik vandaag nog bestellen. :D
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  20. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik wil het ook gaan proberen (voor deze game maak ik een uitzondering op mijn algemene luiheid) om een Japanse account te maken.

    Maar maak je dan een silver account aan die je met bijv een 48uurs kaart even gold maakt, of moet je direct voor een gold account gaan (hopelijk ook met een 48uurs kaart mogelijk)

    het is een tijdje terug dat ik een account moest aanmaken, dus heb even geen idee meer wat te verwachten aan keuzes en info die je in moet voeren.
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2009

Deel Deze Pagina