1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 4 wins en ik sta op 3 wins op 1 lose. 65-23 nu, 3119 punten. Ik stond eerst 52-22, dus gaat lekker.

    Sunderland met Live Season is te beest :D.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    :):

    Zelfs al doe je het voor je plezier, je wilt toch winnen of niet?
    En als ik win heb ik dus plezier jij niet? _0/
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Zo'n één ben ik er inderdaad, winnen heb ik nou al een miljard keer gedaan dus dat is geen drijfveer meer.
     
  4. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een haat tegen die punten zeg. 8)

    Als je niet voor de punten speelt doe je toch unranked en als je die punten wel tof vind, dan ga je toch gewoon ranken? Waar is ranked anders voor bedoeld?
     
  5. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand tips om kopduels te winnen? Het was toch zo dat je LT ingedrukt moest houden en vervolgens een beetje moet duwen?
     
  6. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje: het is misschien al 1000x behandeld, maar ik heb geen zin om alles door te lezen: het gaat om het volgende: ik kan live seizoen 2.0 niet aanschaffen in de fifa winkel... heeft er iemand een oplossing??
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zelfde probleem! Staat dat de ea servers niet bereikbaar zijn, maar ik speel wel online :)! Dan maar geen live season voor mij!
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand mij die virtual pro even uitleggen.
    dus je maakt je een manneke aan en kan je die dan ook in je manager mode steken en transfereren naar andere clubs ?
    iemand die weet hoe het werkt ?
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit een enorme bug in Live Season, ze zijn al een tijdje bezig met fixen, maar het wil niet echt vorderen.
     
  10. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Net een geweldig potje. Ik Feyenoord, hij Ajax. Was na een spannende wedstrijd, met veel kansen, 0-0, allebei kozen we voor verlenging-strafschoppen. Was nog steeds 0-0, in de laatste minuut schoot ik nota bene op de paal. Na strafschoppen gewonnen...was wel een van m'n fijnste online overwinningen _O_
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje aan de online spelers.

    Kan je met NAC (of iets dergelijks), als je goede skills hebt, winnen van iemand die ook goede skills heeft maar Barcelona (of iets dergelijks) kiest?
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als degene van jou verliest met NAC dan heeft hij geen goede 'skills', maar het is altijd mogelijk. Nac is niet super slecht en als degene met Barcelona ook niet bijzonder goed is moet het te doen zijn. Maar of je als nieuwkomer met NAC tegen een level 20 moet dan denk ik dat je kansen niehiel zijn
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dankjewel.
     
  14. Tits

    Tits Active Member Redacteur

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    36
    Ik krijg die achievement van good form maar niet... Ik had 15 matchen gewonnen, en 1tje verloren en kreeg hem nog niet:/?
     
  15. dakoota1

    dakoota1 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    mbt de vraag tav live seizoen 2.0: bedankt voor de antwoorden!!... ik ben dus niet de enige met dat probleem.... ff afwachten dus!! nogmaals bedankt!!
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hetzelfde, alleen wedstrijden die niet voortijdig zijn afgekapt door de tegenstander tellen mee voor de achievement.
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Is dat die 5 matches op rij winnen online? Die heb ik wel geloof ik
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ook dan.
    Wat een wedstrijd net online _O_
    Liverpool (ik, niveau 16) - Chelsea (hij, niveau 16)

    Hij kwam al binnen 12 minuten op 2 - 0 voorsprong door foutjes van mij toen maakte ik de 2 - 1 en vervolgens hij weer de 3 - 1. De 2e helft heb ik hem dik overgelopen, scoorde nog met een gruwelijke vrije trap in de kruising _O_ Eindstand: Liverpool 7 - 3 Chelsea.
     
  19. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand?
     
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gewoon sprinten en op het moment dat je wilt kappen > LT + richting > gelijk weer de RT knop indrukken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina