poule c he mannen van poule c zou er iemand morgen kunnen fifaen rond de klok van 5 gr de groepshoofd
ik kan wel . ikben op donderdag en dinsdag avond ff trainen maar daarna rond 11 uur ben ik ook noh beschikbaar tot 12 ong.. dus.. :b:
ik probeer bij vrienden competities de comp: fifa10pouleG te vinden maar hij zegt dat ie niet bestaat...
zoeken eens naar fifa10 pouleG. Dus met een spatie ertussen. Ik ben zo online....dus als er iemand is van poule G.
Even uitgebreid zoeken, op 4 teams, 6 minuten en kijk in de gesorteerde lijst bij 'fifa'of 'fifa10'. Dan zie je de juiste er wel tussen.
Heb het inmiddels gevonden. Heb mijn twee wedstijden tegen DE KLETSKOP ook al gespeeld 1e wedstrijd: Fulham - Galatasaray 3 - 2 2e wedstrijd: Galatasaray - Fulham 3 - 2 19' 1-0 Elano 59' 2-0 Keita 64' 2-1 Johnson 88' 2-2 Duff 90' 3-2 Baros Hoop dat DE KLETSKOP de gegevens van de eerste wedstrijd heeft genoteerd. Waren in ieder geval hele leuke/ spannende wedstrijden. De eerste wedstrijd had ik om eerlijk te zijn ook moeten winnen. Had veel meer kansen en stond volgens mij ook nog met 2-1 voor. Mede door het scherpe spel van DE KLETSKOP tot de laatste minuut en mijn domme overtreding in het strafschopgebied is het toch 3-2 voor DE KLETSKOP geworden. Gefeliciteerd!
Oke leuke wedstrijd toch, wanneer heb je tijd om tegen mij (Espanyol te spelen) Ik kan vanmiddag van half 5 tot half 6 onegever en anders morgenavond.
Poule E: wie kan er vanavond? Overigens zie ik dat pas 1 iemand (naast mij) zich heeft aangemeld bij de poule??? De andere 2 moeten zich dus nog aanmelden, en snel!