1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brütal Legend

Discussie in 'Algemeen' gestart door Davey666, 9 nov 2008.

  1. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Na het zien van het multiplayer filmpje op de dash van mijn 360 ben ik wel erg benieuwd. Al ervaringen?
     
  2. James Pond

    James Pond Guest

    Ja ik heb gister een match tegen de AI gespeeld. Zeker leuk om te doen! Was nog niet heel goed maar heb wel gewonnen :p. Veel verschillende units, 3 verschillende factions en multiplayer kan 4 vs 4.

    Heb nog niet live gespeeld maar dat ga ik vanavond zeker doen!
     
  3. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt de hele week 15% korting op games bij Bart en Eplaza. Vandaar*) 10% op hardware btw
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Net bij bol.com bestelt met een 10 euro kortingscoupon*). Vond de demo wel aardig.
     
  5. HIM

    HIM Active Member

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een top game ! Ben nu net voorbij de 11% van de game maar bosses zijn leuk en de rest van de game ziet er ook super uit :D
    Alleen een nadeeltje vind ik dat het soms nog wel aardig stoekt het scherm in iedergeval de game loopt wel lekker maar zo gauw je bij een openvlakte komt moet hij ff laden.
    Voor de rest echt geen min punt te noemen echt een aanrader voor mensen die van adventures houden :D ! *en metal :lol:*
     
  6. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    Dit spel is epic _O_

    Rond de 30% krijg je ook wat RTS elementen, zijn heerlijk simpel uitgewerkt en werkt prima. Normaal hou ik niet van RTS(-elementen), maar dit is zo simpel en grappig dat het weer leuk wordt. Voor de mensen die het willen weten (zo werkt de multiplayer trouwens ook) heb ik het hieronder even simpel uitgelegd:

    Op een gegeven moment moet je een stage bouwen, en daarbij allemaal torens (Merchandise Booths) die 'fans' naar die stage sturen (die fans zijn zeg maar het geld waarmee je allies kan kopen). Met die allies kan je de torens van je tegenstander slopen en zijn fans stelen, tot je genoeg allies hebt om zijn stage te mollen :D Uiteraard kan de tegenstander ook jouw Booths slopen, dus er is een hoop waar je op moet letten.
     
  7. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    WTF! 2 avonden en ik ben door het verhaal heen? Dat is wel erg kort :x
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    omg!:eek: hoeveel uur? en is de multiplayer leuk genoeg om je nog lang genoeg bezig te houden? zoals Pepzi het hierboven uitlegt klinkt het mij een beetje lame :x
     
  9. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Zo, Ook besteld:) kan niet wachten:D
     
  10. James Pond

    James Pond Guest

    Fallout 3 kun je ook in 4 uur uitspelen :').
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Dat is geen vergelijking. In F3 heb je talloze sidequests die echt fantastisch zijn en die superveel tijd innemen. Ik heb de game al sinds launch, maar nog niet uitgespeeld, dankzij die vette sidequests.

    Wel een beetje kwalijk als ie zo kort is, hoe lang hebben ze wel niet over die game gedaan zeg?
     
  12. James Pond

    James Pond Guest

    10 uur is kort? :').
     
  13. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    De review:D
    [gt]57625[/gt]

    en wat andere filmpjes:

    Wing Mission Gameplay
    [gt]57610[/gt]
    Race Challenge Gameplay
    [gt]57612[/gt]
    First RTS Mission Gampelay
    [gt]57608[/gt]
    Escape Drive Gameplay
    [gt]57606[/gt]
    Ophelia's Boar Guns Gameplay
    [gt]57604[/gt]
     
  14. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Het spel is geweldig, maar ik lees dus dat het ontzettend kort is?! Wat zonde, de game heeft namelijk een geweldige sfeer en speelt heerlijk weg!

    Ps. wat is kort?!
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    dat vraag ik me dus ook af, ik heb gister 3 uur gespeeld maar moet m'n eerste stage battle nog meemaken..
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    In de gametrailers review zeggen ze 8 tot 10 uur
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Lang zat dus
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, wel gek dat er nu een aantal bronnen zijn die alleen reppen over dat het kort is, terwijl bijvoorbeeld IGN schrijft dat je inclusief de Side-Quests en Collectables de spelduur goed kan oprekken en dan de multiplayer verfrissend is...
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet wel zeggen dat ik veel side quests doe omdat ik alle upgrades wil kunnen kopen, kan me voorstellen dat als je die allemaal links laat liggen dat het aardig wat scheelt in speelduur
     
  20. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Waar haal je die side quests vandaan?! Ik
    heb pas net de headbangers bevrijdt, maar je kan dus rustig free roamen en sidequests ophalen ofzo!?

    10 uur vind ik vrij lang, ik heb liever een spelervaring van 10 uur waar ik ondersteboven van ben, dan een spelervaring van 20-30 uur waarbij het steeds repetiever wordt en het verhaal me niet meer weet vast te houden.
     

Deel Deze Pagina