ik heb ninja gaiden trailer gehad, engelse doa3 commercial gehad, japanse doa3 commercial, en 2 (d8 ik) filmpjes van doa2
Ik heb al zo'n waardeloze video van DOA 1 gekregen en dan nog wat waardeloze video's, maar nog geen video van DOA2 en Ninja Gaiden.
Ik heb al een aantal DOA2 filmpjes gehad, ziet er best cool uit, denk dat ik die ook maar ga kopen(heb ook een ps2)
DOA 2 is een goed spel (heb het zelf) maar DOA 3 is in elk vlak toch iets beter en zeker in graphics.
sjeejs bijna (en ik zeg bijna) elke muziek in de top 40 is goed ruk, afgestemd op de simpele zielen, die niet wat meer zoeken achter hun muziek, maar gewoon wat simpel luister gemak willen. die dude hier met die cobain avatar moet et toch enigzins met me eens zijn hier. en christina aquilera kan ik toch wel classificeren als een zeker genre jah. en we weten allemaal welke dat is. kijk nou hoef ik in mn games geen hoogstaande sjit te horen, maar et hoeft nou ook weer niet te bestaan uit die geestdodende k*nk*r zooi.
Je kan je eigen tracks gebruiken onder dit spel hoor, zal jou het een biet wezen dat er nu top40 muziek op zit, doe gewoon je eigen tracklist selecteren.
Heb de Venus nu eindelijk (kost 1 Miljoen Zack!) En heb filmpjes van: Doa1 Doa2 demo Doa2 andere demo Doa3 jap commercial Doa3 uk commercial Doa3 usa commercial Doa3 intromovie Doa3 demo en Ninja Gaiden thrailer Allemaal van Zack zelf afgeleverd bij mijn hotelkamer Het enigste wat ik nog mis is de volle PAL cover van het spel!
ik wou ook die VENUS hebben heb ik eindelijk genoeg geld hebben ze hem niet meer in de sportshop en had geen zin om opnieuw met LISA te spelen
Als je de 14 dagen met bv. Lisa hebt uitgespeeld en je begint dan 14 dagen met bv. Christie en (dan een ander character en) dan terug met Lisa dan heb je nog altijd je geld, ... dat je de laatste keer met Lisa hebt behaald.
net 600.000 verdiend met pokeren ik begon met 500 chips daarna 1000 chips en tenslotte 10000 chips meteen venus gekocht
die game is vetik heb hem nu drie dagen ik heb 12 games en ik aleen nog maar dat gedaan en nee ik heb niet 11 andere neppe games ik heb shit als splintecell panzerdragooncollin mc rea