Metriod Prime

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door masterape, 30 jan 2003.

1. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    gast, ben je nou helemaal belazerd?

waar heb je in godsnaam een cube voor gekocht als je niet weet of je dit spel moet kopen?

alles en iedereen prijst het compleet de hemel in, EN TERECHT, maar meneer weet het niet.

jah, tuurlijk er is ook nog zelda, maar je hebt niet een console voor 1 game.

dus kopen die zooi als je graag ziet dat je cube nog ergens nuttig voor gaat zijn de komende tijd.

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik wil geen preek, maar antwoord op m'n vragen....

3. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik schat dat je er ongeveer 25 uur over doet ongeveer (20/30 uur aangekondicht door devellopers, maar dat was de amerikaanse versie, de europese is iets moeilijker)..

metroid staat verder nogal bekend om al z'n secrets dus die zullen er in MP ook wel veel zijn..

4. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ben nog niet echt veel secrets tegengekomen. mis ik ze gewoon? wat moet ik verstaan onder die secrets?

missile upgrades? dat je dr weer 5 meer kan dragen? daar kan ik niet echt opgewonden van raken namelijk :)

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Alvast bedankt voor je antwoord, maar ik ben wel benieuwd wat voor soort secrets er precies zijn....

6. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    bovenstaande cardboard samurai heeft waarschijnlijk gelijk.. je kan het spel echter niet voor 100% uitspelen als je niet alle secrets gevonden hebt.. ik spreek nu alleen maar uit ervaring met andere MP spellen.. ik heb MP namelijk nog niet echt gespeeld..

maar geloof me: dit spel moet je niet laten liggen omdat er te weinig secrets zijn..

7. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb 5:15 uur gespeeld en zit nu op 24%. Dus ongeveer 20/25 uur ben je wel zoet. En als je alle info gaat lezen en missile upgrades en energiepacks gaat zoeken, ben je nog wel een paar uur langer bezig.

En je moet hem zeker kopen. Ik vind MP, het beste spel van de cube (en ik heb er toch redelijk veel). Hopelijk gaat Zelda daar verandering inbrengen.

Laatst bewerkt: 24 mrt 2003
  8. ewout

ewout Addicted 17-05-02

Leuk Bevonden:
    1
    'secrets'

Missle packs ( wordt ik wel warm van --> eind baas :) )
    wapen combo's ( idem missle packs )
    Energy tanks ( zo wie zo handig.. )

deze items zijn niet nodig om 't spel uit te spelen etc. maar wel verrekt handig.. ik heb 't spel zelf uitgespeeld met +- 82 %
    mis nog 1 energy tank en een stuk of 10 missle packs.
    heb er 19 uur en 19 minuten voer gedaan , volgens de metroid timer

maar ik ben er feitelijk een uur of 30 mee bezig geweest !!
    top game !!!

9. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    aaah die wave beam missile combo was ook een secret dus :)

hmmm ben wel lekker bezig. zit op 40& en heb al 85 missiles ofzo.

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, echt moeilijk man. Ik zit nu in die Phazon Mines en die vijandjes zijn echt te naar gewoon. Ik red het gewoon niet naar de volgende save point. Heb 8 energietanks en kan echt nergens anders meer iets doen. Je moet echt tig van die Shock troopers killen en dan is je energie bijna op en dan kom je opeens bij een zwaar moeilijk baasje. Is iemand hier al voorbij ?

11. Riker

Riker 1337 Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me echt een tof spel, maar het is ook de enige game waarvoor ik een gamecube zou willen hebben. Zelda trekt me voor geen meter en mario zuigt ook alleen maar harder met de jaren.

12. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k ben daar 1 keertje dood gegaan.

maar als je zover bent dan is et gewoon een kwestie van skillz en voorzichtig zijn. als je gewoon oppast dan heb je genoeg energie over om die baas af te maken. tis eigenlijk nog niet echt een baas. gewoon een elite pirate.

13. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mjah, ik heb het al gehaald. Nu heb ik die grapple beam en die power bombs. Moet ik weer het hele spel door lopen om te kijken wat ik er allemaal mee kan. Wel errug veeel backtracken zeg, pfff. Ik heb trouwens een walkthrough hier liggen waarin staat dat ik nu al 11 energytanks moet hebben maar ik heb er maar 9. Hoeveel heb jij er ? Ik ga maar weer es het hele spel doorlopen om te kijken of ik iets gemist heb.....

14. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    k heb er ook 9,

maar je kan al voordat je die grapple beam hebt beginnen met backtracken. met die power bomb kun je een hoop sjit krijgen als je teruggaat.

k ben zelf helemaal het overzicht kwijt van wat ik kan nu :). maares ff goed op mn kaart kijken.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm nu ook, gekregen voor m'n verjaardag.
    Supermooie graphics en ook wel leuk.
    Maar ik kwam gisteren al in het eerste level (letterlijk) vast te zitten. Ik stond in zo'n deuropening te schieten op twee van die automatische wapens toen de deur dicht ging en ik er vast in kwam te zitten (ik kon wel bewegen maar je moest in balvorm op zo'n hologram gaan staan)....:mad:
    Ik had gelijk geen zin meer om te spelen, vanavond begin ik misschien weer opnieuw....

16. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    je hebt van die mensen die weten in games niet zo goed wat ze moeten doen. :)

je moet je niet zo makkelijk uit het veld laten slaan :D

17. xboxwizz

xboxwizz ........

Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt me niet echt leuk

18. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

hmm thnx voor deze GEweldige bijdrage. je hebt ons echt het licht laten zien. 8)

19. The Arowana

The Arowana Reloaded

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 'm ook voor m'n b-day gekregen vorige week.. hijs geweldig! 7 energy tanks, net de gravity suit, 95 missles, wavebuster en super missle.. en ik ben nog geen één keer dood gegaan.. vage boel..

hmmm.. heerlijk.. kweet alleen niet precies waar ik nu naartoe moet.. ik heb al 1 artifact, maar ik denk dat ik nu naar de crash site moet.. maar aangezien dat de andere kant van Tallon 4 is zou ik ook nog naar Magmoor caverns kunnen.. ik wacht wel ff op zo'n 'incoming scan data' tip..

20. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3

**spoiler (soort van)**

met die gravity suit kun je naar de overkant bij de crashsite...

**einde spoiler**

Deel Deze Pagina