1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PC Hardware Helpthread [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 10 okt 2008.

  1. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo? Is dit zo'n rare resolutie dan?
    Ik wil gewoon een leuke/goeie HD monitor kopen zodat ik daar op kan gaan gamen (xbox).

    Verder heb ik echt nergens verstand van dit soort dingen dus als dit een slechte monitor is zeg het even:+

    En heeft er iemand nog andere aanbevelingen op het gebied van monitoren?
    Ik heb een budget van +/- 200 euro.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    het is denk ik een goede keus, jammer dat je de norrod acties net hebt gemist, twee week geleden kon je 24" full HD monitoren kopen voor 260 en 170 eu

    Lenny-t TS van de computer monitor tread heeft volgens mij ook een syncmaster en is daar heel tevreden mee
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee ik heb zelf een HP w2408h ;). Een serie die overigens niet meer verkocht wordt en is vervangen door een nieuwe serie.
    En roerbak je kan beter een 1920x1080 monitor zoeken, dan heb je fullscreen Xbox360 beeld zonder uitrekken/vermormen. Bijvoorbeeld deze.
     
    Laatst bewerkt: 11 okt 2009
  4. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb een korte vraag met betrekking tot geluid, waarschijnlijk is het antwoord vrij simpel maar ik kom er niet achter, mogelijk omdat ik de juiste zoektermen niet ken :+

    Ik wil graag mijn PC aansluiten op mijn Logitech Z-5400 speakerset. Sinds kort heb ik een Creative X-Fi Xtreme Gamer geluidskaart en nu vraag ik me af of het beter is deze aan te sluiten met een optische kabel, of door de met de Z5400 meegeleverde 'direct channel' kabel met 3 kleuren plugjes te gebruiken?
     
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    I say: optische kabel gebruiken.
     
  6. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Normale (HD)resoluties zijn bv. 1920x1080 en 1680x1050.
     
  7. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Zou het waard zijn om mijn PC + Monitor met de specs :
    E2200 @ 2.2 Ghz
    3gb
    320 GB
    8800 GS
    550 Watt voeding
    19 inch scherm

    Voor Deze Laptop

    Alvast bedankt :)
     
  8. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me wel. De laptop is iets trager maar zal voor normaal internet gebruik en zo nu en dan wat typen niet uitmaken.
     
  9. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een laptop wil wel, maar jouw computer is grafisch stukken krachtiger dan die laptop.
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Slechte ruil, die pc is veel beter :+
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Moet een laptop fixen voor iemand. Hardeschijf is kapot. Ondertussen een nieuwe gekocht. Maar nu wil ik er vista op zetten, maar nu start hij niet op van de dvd. Ik zou echt niet weten hoe ik daarvoor kan zorgen dat ie dat wel d
     
  12. Kremx

    Kremx Koen

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    In de bios gaan, en de DVD-Drive instellen als primary boot device.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Werkt niet. En heb dat allang 30x geprobeerd. Net ff een Hiren's boot cd gebruikt, die pakt ie wel meteen met opstarten. De vista dvd wordt wel meteen herkent op een andere pc.
     
  14. Timo12

    Timo12 Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoals ik al zei in een ander topic, probeer het eens via USB
     
  15. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil DDR2 geheugen voor mijn computer kopen, maar ik weet echt niet wat goed of slecht is, wat raden jullie mij aan?
     
  16. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Dit heb ik ook gehad, dat mijn W7 dvd niet werd herkend op een PC die ik moest fixen:0 Ik heb toen maar 1 van mijn dvd spelers aangesloten, en dat werkte wel.
     
  17. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik ga het dadelijk gewoon proberen met die USB methode. Want anders dvd speler werkt niet. Het is een laptop :)
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    DVD opnieuw branden op 2x speed.
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    heej,

    Ik heb een probleem met men externe haarde schijf (maxtor 500G). Ik haalde hem vanmorgen uit mn pc en toen liet ik hem per ongeluk vallen|:- Echt stom maar goed. Het was echter maar vanaf 20 cm en ik kon hem nog half opvangen maar hij tikte de grond wel aan. Maar nou herkent geen een computer hem meer. Hij wordt niet meer weergegeven bij deze computer, schijfbeheer, hardware veilig verwijderen enz. Als ik hem verbindt met de stroom maakt hij wel een heel raar geluid, net alsof er iets blijft hangen. Ik kan het moeilijk beschrijven maar het is zo iets: ieeh.........ieeh.......ieeh......
    Net alsof hij niet op gang komt ofzo. zou die nou echt helemaal kapot zijn, of zou er nog wat aan te redden zijn?

    EDIT// Hij doet het alweer voor zo lang het duurt. volgens een maat van mij bleef het lezertje hangen en was hij dus kapot. Ik kon proberen er zachtjes op te tikken of hem heel ff in een zak in de vriezer te leggen. Ik ging het eerste maar proberen en het zachtjes tikken werd steeds harder. En toen deed ie het weer. Zo zie je maar dat je problemen nog het beste op kan lossen door er een goede mep tegen aan te geven:+
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  20. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zou er alleen geen belangrijke data meer op zetten ;) Grote kans dat hij een keer niet meer werkt.
     

Deel Deze Pagina