toch nog steeds twijfels ik kan een astro zo hier in nederland ophalen maar de x41 moet ik bestellen maar jullie zeggen dat de x41 meer voldoet aan mijn eisen maar of ik er tevreden over ga zijn weet ik niet dus daarom heb zit ik nogsteeds in de twijfel (ja dat zit in me bloed ik twijfel altijd over veel dingen en ik kan altijd moeilijk kiezen sry )
Edit:
ik ga toch maar voor de astro a40 want die zijn veel mooier ik lees dat die turtle beach voornamelijk uit plastic bestaat en snel breekt en dat wil ik dus niet want ik heb al 3-4 van die standard xbox headsetjes gebroken (is me zelfs gelukt bij die wireless) dus ik ga voor een astro want daar zit nog metaal in en geeft volgensmij ook veel mooier kwaliteid zowiezo haat ik draadloos ik heb nog nooit een draadloos toetsenbord of muis gehad enigste wat ik draadloos heb gehad is mijn laptop draadloos op het internet en dat vind ik al kut ik gebruik nu tot ik een nieuwe heb een Philips wireless headphone moet zeggen erg lekker dingetje hoor maar deze is ook van goed materiaal gemaakt en als mijn headset bij de astro toch een keertje kapot gaat kan ik altijd een nieuwe kopen en die op de mixamp aansluiten en bij de turtlebeach gaat dat niet dus astro A40 word het voor mij want die lijkt mij veel beter gemaakt dan de Turtlebeach (die lijkt net speelgoed daar leg ik dus echt geen 150 euro voor neer) als jullie het niet met me eens zijn kan ik mischien nog over nadenken om een turtlebeach te nemen maar ik zit nu toch het meest aan de astro te denken want die klinkt veel beter maar weinig nadelen (isolatie intreseert mij niet eens) en de turtlebeach schijnt snel te breken problemen te hebben met de batterijen en oververhitten (uurtje gebruiken daarna half uurtje niets doen daarna weer een uurtje etc) dat wil ik dus niet als die 50 euro zou zijn zou ik hem zeker kopen maar 150 zeker niet als die al die problemen heeft
Edit 2:
ik zie net dat ik vergeten ben dat de headset ook voor pc gaming bedoelt is (ik zit vaker achter me pc dan me xbox) en ook voor muziek EN IK WIL WEL DAT DE MIC OP DE PC WERKT en dat gaat niet bij de X41 (pc heeft optical aansluiting dus geluid is geen probleem maar toch) dus de Astro A40 is op dat gebied beter
Laatst bewerkt: 18 okt 2009