Dolby Headset Twijfels

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DieRespwnGameOn, 18 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DieRespwnGameOn

DieRespwnGameOn Member

Leuk Bevonden:
    0
    (ik weet dat hier meerdere discussies over zijn op het forum maar ik kon er geen vinden waar pas nog op gereageert is en had geen zin om gezeikt te krijgen over bumping... dus vandaar een nieuw topic dus sorry als jullie het niet met me eens zijn)

Ontopic:
    Vrijdag is dus mijn Sharkoon X-Tactic Digital voor de tweede keer dood gegaan en heb mijn geld dus terug gekregen maar ik wil graag een nieuwe kopen mijn vriend zij eerst een Tritton AX Pro omdat die goed is maar ik zij tegen hem die headset lijkt op de x-tactic en heb gelezen dat die dezelfde probleme heeft als de x-tactic dus toen zij hij een Astro A40 en die lijkt mij het zeker waard (geld maakt niks uit) maar ik twijfel tussen de Astro A40 en TurtleBeach Ear Force X41 waarom ik twijfel is omdat ik bang ben dat de astro ook kabel breuk krijgt na een tijdje (ik game heel veel en zal hem altijd gebruiken als ik achter pc/xbox zit) daarom lijkt mij een draadloze beter maar ik wil wel goede kwaliteid geluid en goeie kwaliteid microfoon (ook hebben mijn ouders best vaak last van me omdat ik te hard praat (was een nadeel bij de x-tactic) dus hier is X41 een stapje beter in maar ook zij mijn vriend dat de mic vna A40 heel gevoelig is dus dat die ook goed is in mic dus nogsteeds gelijk daarom vraag ik nu of jullie mij kunnen helpen besluiten :)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  3. DieRespwnGameOn

DieRespwnGameOn Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja die had ik gezien maar die is toch al weer 2 weekjes oud? of had dat geen ene reet uitgemaakt achja heb hem nu al gemaakt sry

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Je noemt zelf al een aantal punten die je belangrijk vind, en waar de Turtle Beach aan voldoet. Als ik het zo lees voldoet de Astro niet aan al je wensen. Vanwaar de twijfel dan nog?

Zelf heb ik ook alleen nog maar positieve verhalen gehoord over de Turtle Beach, van de Astro heb ik nog nooit wat gehoord, maar daar heb ik me ook nooit in verdiept. Zoals ik net al zei, zal ik dus gewoon voor de Turtle Beach gaan, tenzij het prijsverschil natuurlijk enorm is. Als dit het geval is, zal ik gewoon wat reviews op internet lezen.

5. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het beste is om altijd de vraag in een bestaande thread te stellen (anders wordt het forum vervuild met losse vragen)

Het beste kan je even je vraag in deze thread stellen: Dolby hoofdtelefoon compatible met Xbox360?

Ik heb zelf de x4

Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  6. DieRespwnGameOn

DieRespwnGameOn Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarom ik twijfel?

omdat ik wat slechte reviews over de X41 gelezen heb (overheating en dat het signaal stoort) daarom heb ik liever de Astro A40 mijn vriend heeft hem ook en hij heeft hem gereviewed en hij zegt 5 keer + dat die beast is daarom twijfel ik want ik heb alleen nog maar goeie reviews gelezen over de astro en over de x41 even veel goede als slechte

7. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Astro is ook erg goed X41 is ook goed (alleen als je een plasma hebt stoort deze) voordeel van de x41 is weer dat deze draadloos is.

8. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
  9. DieRespwnGameOn

DieRespwnGameOn Member

Leuk Bevonden:
    0
    twijfel is bijna weg ik zit het meest te denken aan een 41x (waarom ik nogsteeds twijfels heb: omdat hij uit amerika moet komen en omdat ik bang ben dat ik dezelfde probleme kan krijgen als ik erover gelezen heb want dan zit ik dus met een broken headset en dan moet ik hem terug sturen dat duurt weer een paar weken tjah... dan heb ik toch liever wat anders)

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    engeland verkoopt ze ook daar heb ik de x4 vandaan (url - staat in de dolby headset thread)

11. DieRespwnGameOn

DieRespwnGameOn Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja maar daar hebben ze deze nog niet tot 6 november en heb geen zin om te wachten moet al zeker een paar dagen wachten op het transport en dat is kut en ik wil geen x4 dan ga ik toch echt voor een astro het is x41 of astro geen x4 tritton of sharkoon

12. DieRespwnGameOn

DieRespwnGameOn Member

Leuk Bevonden:
    0
    toch nog steeds twijfels ik kan een astro zo hier in nederland ophalen maar de x41 moet ik bestellen maar jullie zeggen dat de x41 meer voldoet aan mijn eisen maar of ik er tevreden over ga zijn weet ik niet dus daarom heb zit ik nogsteeds in de twijfel (ja dat zit in me bloed ik twijfel altijd over veel dingen en ik kan altijd moeilijk kiezen sry :p)

Edit:
    ik ga toch maar voor de astro a40 want die zijn veel mooier ik lees dat die turtle beach voornamelijk uit plastic bestaat en snel breekt en dat wil ik dus niet want ik heb al 3-4 van die standard xbox headsetjes gebroken (is me zelfs gelukt bij die wireless) dus ik ga voor een astro want daar zit nog metaal in en geeft volgensmij ook veel mooier kwaliteid zowiezo haat ik draadloos ik heb nog nooit een draadloos toetsenbord of muis gehad enigste wat ik draadloos heb gehad is mijn laptop draadloos op het internet en dat vind ik al kut ik gebruik nu tot ik een nieuwe heb een Philips wireless headphone moet zeggen erg lekker dingetje hoor maar deze is ook van goed materiaal gemaakt en als mijn headset bij de astro toch een keertje kapot gaat kan ik altijd een nieuwe kopen en die op de mixamp aansluiten en bij de turtlebeach gaat dat niet dus astro A40 word het voor mij want die lijkt mij veel beter gemaakt dan de Turtlebeach (die lijkt net speelgoed daar leg ik dus echt geen 150 euro voor neer) als jullie het niet met me eens zijn kan ik mischien nog over nadenken om een turtlebeach te nemen maar ik zit nu toch het meest aan de astro te denken want die klinkt veel beter maar weinig nadelen (isolatie intreseert mij niet eens) en de turtlebeach schijnt snel te breken problemen te hebben met de batterijen en oververhitten (uurtje gebruiken daarna half uurtje niets doen daarna weer een uurtje etc) dat wil ik dus niet als die 50 euro zou zijn zou ik hem zeker kopen maar 150 zeker niet als die al die problemen heeft

Edit 2:
    ik zie net dat ik vergeten ben dat de headset ook voor pc gaming bedoelt is (ik zit vaker achter me pc dan me xbox) en ook voor muziek EN IK WIL WEL DAT DE MIC OP DE PC WERKT en dat gaat niet bij de X41 (pc heeft optical aansluiting dus geluid is geen probleem maar toch) dus de Astro A40 is op dat gebied beter

Laatst bewerkt: 18 okt 2009
  13. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik heb zelf de Siberia Neckband Headset van Steelserie en deze is super. Je kan hem voor de xbox 360 - pc - mp3 speler -I-pod etc. gebruiken
    Hier een linkje: http://www.steelseries.com/int/products/audio/siberia-neckband/information

14. DieRespwnGameOn

DieRespwnGameOn Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja had ik gezien maar ik ben niet zoon fan van nekband headsets ik heb ze liever op mijn hoofd dus dat word hem niet toch begin ik te denken aan de x41 want ik kan vast wel een kabeltje vinden om hem van 2.5mm naar 3.5mm te maken zodat ik de mic op de pc kan gebruiken maar toch die mixamp van astro is ook prachtig en die headset ook dus... het is moeilijk kiezen

15. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina