Dit wordt toch geen standaard voor elke game? Want dan kunnen we ook een 'Heb je Forza 3 al in de winkel gespot' topic openen. En dan is het einde zoek denk ik.
Het lijkt me iets voor een subforum. Voor zover ik weet was er ook een topic voor Fifa 2010 waar je kon melden waar je hem had gespot.
Nu al niemand die ontopic post? We hadden een "gespot!"-topic voor fifa, omdat het de spuigaten uitliep in de Fifa-thread. Dat is voor PES vooralsnog niet het geval, daar is het nog opvallend rustig. Daarom lijkt mij deze thread nog niet nodig en gaat hij op slot. Mocht het misgaan in de PES-thread dan wil ik dit misschien nog wel herzien. Overigens wordt Fifa/PES niet het nieuwe subforum.