Xbox live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Ankido, 19 okt 2009.

  1. Ankido

    Ankido Guest

    Jongens ik weet niet of jullie dit ook vinden maar ik vind xbox live geen bal aan.
    ligt dat aan mij of komt dat dat ik maar alleen gta 4 als spel heb?
     
  2. coldsurvivor

    coldsurvivor Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Eey Ankido,

    Volgens mij haal je het volledige niet uit XBOX Live. Het is niet meer alleen dan een service. kijk maar eens wat het dashboard je te bieden heeft, XBOX live brengt je rechtstreeks online entertainment naar je woonkamer, zoals: demo's, video's, arcade games, games ondemand en XBOX nieuws dat indirect met jou in verbinding staat! Maar er staat ons nog meer te wachten zoals Facebook service en movie ondemand en Project natal (voor een andere experience met de XBOX).

    Ik als Clanleider van Dutch Encounters heb ik nu een groep van gamers met dezelfde intresses bij elkaar gekregen. Wij komen bij elkaar en maken er een gezellig tijd van en halen het maximale uit XBOX Live, we spelen vooor de fun maar ook clanwars tegen concurenten.

    Kijk naar het feit dat je maar 1 spel hebt, ik bv. heb een aardige collectie, dat zorgt voor afwisseling: call of duty tot aan Halo, zo heb ik nieuwe mensen leren kennen die je in het dagelijks leven niet tegen komt. En dat is een van de doelen van XBOX live een online community op bouwen, zodat mensen over de hele wereld met elkaar in verbinding staat.

    Misschien een tip, breid je XBOX game collectie uit en speel online met vrienden, met mensen die de zelfde game interesses hebben en praat met ze over de headset. Succes

    Greetz Coldsurvivor_0/
     

Deel Deze Pagina