Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Zal wel de illegale zijn ;)
     
  2. Xboxgamernr1

    Xboxgamernr1 Active Member

    Berichten:
    576
    Leuk Bevonden:
    1
    Denk je nou serieus dat hij hem al ergens heeft gekocht? ;)
     
  3. Bojangles

    Bojangles Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, vriend van me werkt bij een winkel waar ze hem hebben. ;) En sowieso lukt het mij vaak om bij winkels hem eerder dan de release te krijgen hoor, gewoon een beetje lullen dat andere filialen van die keten hem wel al verkopen. Werkt altijd :9.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
  5. frkevv-xbox

    frkevv-xbox Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Sinds vanmidag de trotse eigennaar van PES 2010.\o/
     
  6. Black Bullet

    Black Bullet Registered Joezer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar? Hoeveel?
     
  7. frkevv-xbox

    frkevv-xbox Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart smit
    Alphen a/d rijn
    55 euro.
     
  8. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Eerste vriendschappelijk pot gespeeld in CL-mode, Standard Liege (ik) vs Glasgow Rangers (CPU).

    Grafisch ziet het er natuurlijk top uit. Alleen vanaf de tvcamera zijn de graphics niet zo top als ingezoomde beelden, maargoed toch nog een goede voldoende. Wat me opviel was dat Witsel kaal was en dat Defour gewoon een standaard gezicht had met blond haar, dit is wel jammer voor beide sterspelers van St. Liege.

    Ik speelde op topklasse en ik had de 1e helft eigenlijk geen enkele kans gecreerd. Het is heel lastig om in de buurt van de tegenstander te raken. Vandaar schoot ik maar eens van afstand in de 30e minuut (in mijn gedachte dat de ouderwetse 'screamers' weer terug zouden zijn) met Di Cammargo en de bal ging echt heerlijk in de kruising. Rangers was echter 10 minuten eerder op voorsprong gekomen, dus het stond 1-1. Verdedigend stond Rangers dus heel sterk maar aanvallend heb ik weinig last van ze gehad.

    In de 2e helft was het hetzelfde spelbeeld, voornamelijk (moeizaam) middenveldvoetbal. Ik las hier dat kopballen uit voorzetten snel erin gingen dus ik testte het eens uit om een goede voorzet te geven. Uiteindelijk lukte het me om de bal goed voor te kunnen geven en Di Camargo scoorde (inderdaad makkelijk vrijstaand) zijn 2e van de avond, dit was tevens de einduitslag.

    Ik had maar 5 schoten (3 op goal) en rangers 3 schoten (0 op goal). Einstand 2-1 dus.

    Al met al ben ik zeer tevreden. De responsetijd is gelukkig wel verbeterd t.o.v. de demo. Je moet nu echt weer wennen aan de 'nieuwe gameplay'. Wat ik wel jammer vind is dat de 'ik doe alsof ik schiet' trucje nu veel langzamer en houterig is. Met PES2009 kon je hier gemakkelijk (ik geef toe, iets te gemakkelijk) je tegenstander mee misleiden maar nu is de truc zo langzaam met uitvoeren dat het helemaal geen zin heeft. Dit had toch ietsje sneller mogen gaan (maar niet zo snel zoals in PES2009).

    Become a Legend en een match in de regen Everton-Liverpool is het volgende wat ik ga proberen.

    :b:
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    waar gehaald in maastricht ?
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Je bedoelt fake-shot? :+
     
  11. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Jullie kunnen zeker nog niet online?

    En dan kan je denk ik ook niet de online opties zien he? Zoals bv lobbies ed.
     
  12. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk werkt online al wel hoor. Zeker voor de reviewcopies die gewoon via dezelfde servers werken. Misschien dat ze stats nog resetten op de releasedate.

    Mijn ervaring is wel dat voor de release de online mode nog wel aardig werkt, maar als t wat drukker wordt, het ook allemaal snel qua stabiliteit achteruit holt. Hopelijk is het dit jaar weer zo goed als PES5 en 6....
     
  13. frkevv-xbox

    frkevv-xbox Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een heerlijk spel ben een competie gestart met Feyenoord. 3 wedstrijden gespeeld

    NEC-Feyenoord 1-1
    Feyenoord-RKC 2-0
    Heracles-Feyenoord 0-5.

    Stand
    Feyenoord 7
    Ajax 7
    FC Twente 7
     
  14. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat Sneijder en Robben nog steeds bij real zitten?
     
  15. frkevv-xbox

    frkevv-xbox Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet. Maar kijk straks wel nog een keertje.
     
  16. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    komt toch binnenkort een transfer update aan ;)
     
  17. NL Sander

    NL Sander Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou iemand mij kunnen vertellen hoe groot de 'grids' zijn, waarin je de emblemen kunt tekenen? Dan kan ik alvast wat voorwerk doen, voor het editen :)
     
  18. crowbar

    crowbar Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. En De Zeeuw nog bij AZ. Pantelic niet bij Ajax. Dus er moet nog volop gesleuteld worden aan de teams tenzij de nieuwe update snel te downloaden is.
     
  19. Tript

    Tript Levensgenieter

    Berichten:
    459
    Leuk Bevonden:
    0
    die schijnt bij de release te komen. dus verwacht m deze of volgende week?
     
  20. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een drama, komt je spel pas op 20 oktober uit en dan niet eens de goede transfers :mad:.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina