Shenmue 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door So1aris, 30 mrt 2003.

1. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    VOlgens de PU van een tijdje terug (nummer weet ik niet meer) Is Shenmue 2 op de DC een 9,0 waard. Ik heb nooit een droomdoos gehad, en de xbox versie is een beetje opgepoetst. Dus in feite speel ik dan een game die een 9 heeft gekregen, of niet?

IK heb em vandaag binnen gekregen, maar nog niet gespeeld (SE week)

2. King Blow Me

King Blow Me Texas dialectspreker

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt een aanradertje, ik heb er wel een review over geschreven op een andere site maar die site geef ik maar niet ivm SPAM.

Het lopen is inderdaad wennen maar de achtervolgingen hoef je niet zelf te doen, dan moet je op de juiste knoppen drukken, en dat is best leuk.

Het vechten komt van Virtua Fighter en je het echt veel minigames die misschien voor veel te makkelijk zijn, maar toch heel erg leuk. maar die makkelijkheid gaat ervan af. het word steeds moeilijker.

Als je op zoek bent naar een goede adventure dan zou ik em kopen (heb ik ook gedaan)

Alleen Shenmue the movie valt een beetje tegen, anderhalf uur een beetje saai gelul af en toe vechten maar niet leuk om naar te kijken. snap ook niet waarom die in de japanse bios heeft gedraaid...

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In japan is hij te koop voor iets van €30,- :9 Toch wel een prijzig dvd'tje dan..

4. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Het begin v de game (introductie verhaal v als ryo terug thuis komt ) is echt meesterlijk....de hele game op de DC was meesterlijk trouwens..

Mooie game ervaring...

Ik mag Shenmue 2 lenen v een vriend...dan zal ik zien hoe
    ze alle in-game filmstukjes aan elkaar hebben geplakt...

5. King Blow Me

King Blow Me Texas dialectspreker

Leuk Bevonden:
    0
    Shenmue spelers weten wel dat je de hele tijd doorverwezen word naar iemand anders

Op de DVD gebeurd het ook alleen hier is het vet irritant en dan denk je niet van : Jes eindelijk ik ben er. maar dan denk je van nou...

Omdat het niet interactief is.

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik heb hem gekocht en hij valt reuze mee ik moet alleen wat moves leren weet niet hoeveel je er krijgt namelijk.

7. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Later moet je wel redelijk wat moves leren, maar waar ik nu ben is dat vechten echt kei moeilijk :mad:. Ik moet ook 2000 dollar entree betalen om te vechten.......

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    OMG, dat meen je niet :'-( Ik vond 500 al veel! Waar ben je ergens ?

9. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben in een soort nieuwe stad Kowloon, maar ik speel het de laatste tijd niet meer zoveel, want heb tentamens en ik kwam een tijdje niet verder :D.

10. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu die tassendieven in elkaar getimmerd en die ouwe man in het park een paar tikken verkocht, en een move van hem geleerd. Ik ben nog op het eerste eiland, maar waar kan ik vechten voor geld? Want ik ga dood als ik nog EEN keer dat lucky shit spel moet doen...

11. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    lol. Je kunt op een paar plaatsen handje drukken en in het havengebied (daar kun je nu denk ik nog niet komen). Zijn er heel veel andere gok dingen. Darten enzo.

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Oh mijn god, dat darten en handje drukken zuigt ZO zwaar. Echt irritant hoe je in Shenmue 2 aan geld moet komen, kratten sjouwen is het enige wat lekker betaalt en redelijk opschiet...

13. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, bij het darten raak je haast nooit wat en met handje drukken krijg je niet eens de kans.. Straatvechten verdient redelijk snel! :)

14. martines

martines Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Roll it on top!

Ik doe altijd hoogste bet en als ik verlies dan reset ik het spel gewoon :p

15. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu wat verder, ik ben nu bij de beverly hills van de heavens gang. Ik heb die aap nu al tot level 15 de tering ingeslagen, en dat verdient ook nog eens leuk. Maar is dit de enige plaats waar ik kan vechten voor geld?

16. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    In hong kong volgens mij wel. In Kowloon ( waar je hierna heen gaat ) zijn er veel meer plaatsen waar je kan vechten voor geld. Je kan natuurlijk wel handje drukken etc. in Hong Kong :)

17. So1aris

So1aris Headshooter

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus net ik kowloon aangekomen en ik heb al een oud mannetje tegen de grond gemept. Jammergenoeg kon ik zijn portemonnee niet jatten.
    Trouwens, handje drukken is niet echt vechten...

Deel Deze Pagina