Ik word er echt niet goed van. Elke keer wanneer ik probeer te smashen gaat die bal het net in. Wanneer moet ik m nou precies raken? En hoelang moet ie ingedrukt blijven?
gebruik A om te smashen probeer wanneer je in de lucht bent ongeveer 2 sec te wachten en dan meppen ik denk dat jij te alng wacht zodat ie in het net verdwijnt, ik had in het begin ook best wel moeilijk hoor maar naar 2 potten krijg je het wel onder de knie
whaha, idd, erg leuke woordspeling, maar hij mag wel wat meer komma's gebruiken (maar potten iz leuk gevonden ) en een vriend van mij zegt ook, (toen ik het bij hem speelde, rete-mooi spel ) +/- 2sec wachten. "op gevoel" Ik heb nog wel trek in een paar potten
dubbel grappig, ik dacht bij het lezen van de topictitel al dat het over "inter"- net ging, ik denk nee he, dit kan toch helemaal niet online
oke ik heb m hoor! tis waarschijnlijk gewoon dat ik zoveel Virtua Tennis heb gespeeld. Ik bleef gewoon die A ingedrukt houden... het gaat in Doax juist om het moment dat je m loslaat! tnx voor de tip