sjit m,an zn simpele en die weet ik niet ahhhhhhhhh en ik heb ook geen zin om dr naar te zoeken bij morro uhm dan nog maar een gokje 200
Ja en Nee. Het zwaard heeft een bepaalde waarde, maar als een verkoper je lief vindt, of juist niet. Moet je meer/minder betalen.
en bij sommige handelaaren ( creep, talking mudcrab) gaat het er ook om of hij beschadigd is hij kost 60 gold zker weten oke nieuwe vraag: waar kan je corpes desease healen? (tip: bij de main quest loop je het op ) deze is simpel
In Toren Bij Tel Fyr Toch?, of in dat corpusuarium ofzo. zoja hier is een nieuwe: Wat is het GEHELE armor dat een Imperial Guard draagt:namen. (tip: kick some asses
dwemmer cock is 40 waard denk ik. En die gaurds dragen een helpmje een harnas carcas ofzo en 2 pauldrons 2 handschoenen greaves en boots ow sjiet namen nou dan weet ik het dus ff niet maar er zijn een hoop verschilnde met gouden harnas met gewoon harnas die bedoel je zker alles met imperial dr voor dus imperial boots enz enz een een imperial broad sword
ow, ik was te laat met me vraag+antwoord een dwemercoin is trouwens 50waard toch? Vraag: Noem de namen van alle Deadric helmen?(kijk op het net)
Deadric Face of God, Terror en Inspiration. Wat zijn de kleuren van het pak van Trebonius Tip:Vivec Magesguild
die heb ik zelf ook aan paars en een soort gouden touw dr omheen en ook wat rode puntjes nieuwe makkelijke vraag: wat is azura's star waard zonder iets erin en met vivec erin (met vicec een hoop 0 erachter zonder iets erin met weinig 0
Natuurlijk moet je het precieze antwoord geven. Leeg is ie 5.000 gold en met Vivec 2.000.000 (zie die maar ns te verkopen ) Nieuwe vraag, ff denken. Ik wil 50 verschillende wezens horen (zijn er zeker 70 in totaal). Ik wil soortnamen dus niet Wraith of Sul-Senipul (dat is een ancesteral ghost (heb je er al een), dus telt die wrait blabla niet extra mee) Tip: ren maar eens door morrowind of kijk op een site die in het centrale morrowind helptopic is gegeven.
dr zijn er maar 20 zonder uit zonderingen en met uitzonderingen is het niet moeilijk want er zijn 3892379 dagoth blablabla's verzin ff een andere
http://12.145.63.45/~uesp/morrow/monsters/mwmonsters.shtml Kan me best een beetje verteld hebben, maar hier staan er toch zeker 50 ZONDER uitzonderingen. Maar omdat jullie zo aandringen een andere vraag. Wat is het sterkste armor in het spel. Zoek maar wat sites af.
sterkste heavy: lord's mail en bone bitter armor sterkste medium: ebony mail (net zo sterk als die hier boven) sterkste light armor: carcuis of the saviors hide nieuwe vraag: wat zijn de voordelen van de baas zijn van mages guild of fighters guild? en op die site staan 89 monsters maar heel vaak dezelfde iets van 10x een skelten en 5x een dremora enz
Goedkoop reizen (mages), goedkopere training, aanzien en af en toe gratis drankjes en boeken (in de supply chest). Nieuwe vraag: Waar is Caius aan verslaafd?
Caius is verslaafd aan moonsugar, toch? Zo ja, nieuwe vraag; wie geeft je koosnaampjes als Sweetie Pie?