[Centraal] MotoGP @ Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Pejannl, 13 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ben benieuwd wat MGP 2 gaat brengen, juist omdat je dan dus speelt met alleen mensen met een custom bike (althans, daar ga je vanuit :p)

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Helemaal waar! Volgens mij is die nog een stukje moeilijker, en is de controle over de motor wat minder "arcadeish". Zou wel stoer zijn, want de tijden die wij rijden zitten echt ver onder de baanrecords in "het echie" :D

3. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    wOOt!!!! heb ff een paar seconden van mijn tijden afgeschaaft. Sta nu op 1340 ofzo overall.. en er gaat zeker nog meer af binnenkort. Maar heb nu kramp in mijn klauwen!

/me is happy :D

4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    en jahoor het zal is niet zo zijn, sinds gisteren doet het internet het alleen nog maar verneukt met een upload van 4 kbyte, me internet zal het eens een keertje wel langer dan een week doen 8)

5. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    haha goed bezig.. was wel grappig op je server.. hmmz alleen klote van Lemans.. dat ik wegviel.. zette er een nieuwe snelste tijd neer... maar moest me zusje zonodig psies op dat moment beneden rebooten en werd ie niet opgeslagen.. :'-( grr zusjes :mad:

6. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    grrr inderdaad. Tip: ga lekker TimeTrialen.. werkt geweldig!

7. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Heheh jah zou geweldig zijn als ik het had geunlockt ensow... maar dat heb ik nog niet.. ik kan alleen Jerez.. Mugello en Sachsenring racen :'-(

8. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    * stuurt XtrOrdinarY 11 April met noodgang naar game-winkel..

9. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Hahaha ok pap.. ik zal m dan halen :p ;)

10. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Echt kappen nou.... zo kom ik natuurlijk nooit dichterbij. Als je nu nog dat powersliden onder de knie krijgt storm je zo de top 1000 in.

11. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Heb het powersliden nog niet onder de knie. Maar wel al in een aantal bochten mijn voordeel mee gedaan, dus expect some improvements binnenkort :)

12. Puschkin

Puschkin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe je het dan ook erg kort of hou je hem wat langer vast?

btw, ik was vandaag opeens weg doordat de xbox de disc opeens niet meer kon lezen en ik dus uit het spel werd gegooid.

13. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    hmmm no problem. We moeten binnenkort eens gewoon een paar real lap races doen, kunnen we wat van elkaar leren. Lekker opfokken werkt goed denkik..

en lang of korte PS hangt af van de bocht. Op Jerez in die lange snelle bocht naar rechts op +- 1/3 van de baan doe ik hem best lang en daar krijg je best een boost van..

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer heerlijk gereden... zelf mijn tijd op Mugello verbetert...

Nog maar een paar dagen en dan kan ook ook eens een custom bike uit proberen :cool:

Sonic, Lazz en al die anderen... het was me weer een waar genoegen :+

15. Witkees

Witkees Dutch Ghost for LIVE

Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren nog 124.762 ste en sinds vanochtend 33.232 ste.
    Deze training duurde van 18.00 uur tot 02.00.
    De moeite waard voor mij om dat hier even te vermelden.
    Tot vanavond !

16. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Thanks, is natuurlijk wederzijds.. waren hele lekkere races! En ik heb ook uiteindelijk nog heel wat tijden verbeterd..

17. crashing biggel

crashing biggel www.racing-clan.com

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wel gemerkt dat als je powerslide gebruikt je de slide vast moet houden tot de motor bijna recht is en daarna laat ik het gas ff los zodat het powerslide stopt , scheelt weer een stukkie tijd op bv de laatste bocht op mugello ,ik ga nu harder op het rechte stuk dan met de powerslide vast houden tot ie zelf ophoudt (kost meer tijd schijnbaar) ik hoop vanavond eindelijk de full versie van moto gp uit te hebben (was toch alleen op rookie voldoende om rond te spelen om alles te unlocken of moet ik nog meer rond spelen??)
    heb in ieder gavel alles rond op rookie
    gisteren nog ff naar mijn split gekeken van de eerste bocht maar je had wel gelijk sonic , het was geen 11.98 wat ik gezien heb kom nu niet onder 12.4 (nog niet slecht toch) tweede split 30.2 gezien gisteren , sta nu op mugello binnen de top 10.000 (duhhh)
    mischien tot vanavond dan

18. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    als jij een 12,4 en een 30.2 als eerste splits hebt, wtf doe je dan erna?! Damn ik wil die split tijden wel hebben dan peuzel ik zo nog 4-5 tienden van mn 1.35,2 af

19. XtrordinarY

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm jah met zulke splits zou ik een lage 1.35 rijden.. 1.35.3

20. Marius

Leuk Bevonden:
    11
    Mijn beste eerste split op Mugello is geloof ik 12.47, dus dat is een hele nette tijd. Mijn beste 2e split ooit is 30.1. Maar elke keer als ik die rijd of onder de 30.5 zit, vernaai ik de rest van de ronde gelijk vlak daarna :mad:

Met die 30.2 opening zou je een 1.34er moeten kunnen rijden! Zelfs een 1.33er, dus in het middelste en laatste gedeelte moet je even goed op de lijnen van snelle rijders letten. Er zit zeker nog meer in voor jou!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina