1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Beatles: Rock Band

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 1 nov 2008.

  1. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze game gister gehaald. Een vriendin van me bleef slapen en die is helemaal gek van The Beatles. En man wat is dit toch een heerlijk spel. Come Together en Yellow Submarine zijn mijn favo's.
     
  2. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Heh, ik ben nog steeds aan het twijfelen hoe ik het allemaal wil doen met DLC. Ik wil aan de ene kant wel alle Beatles nummers in het spel hebben, want ze komen allemaal naar TB: RB. Maar aan de andere kant wordt dat een dure grap. :9 Naja... Ik zie nog wel. :) Iemand Abbey Road al gedownload? De medley ziet er wel errug chill uit. :eek:
     
  3. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de medley ook volledig achter elkaar spelen? Dus zelfs zonder een seconde een tussenscherm?
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Al je het hele album koopt wel.
     
  5. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk een nummer op 100% op expert drums!!!!

    was wel met "Her Majesty" maar toch ....

    (voor de mensen die dit nummer niet kennen: expert drums heeft maar 1 aanslag)

    :lol::lol::b:
     
  6. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    wel achterelkaar spelen maar niet zonder die seconde tussenscherm helaas. eerste nummer stopt gewoon en na een paar seconden begint 2e nummer etc.
     
  7. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Rock on!
     
  8. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha heerlijk! Congrats.:b:
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben ik de enige die vindt dat You Never Give Me Your Money eigenlijk niet bij de medley hoort? Hij fade zelfs out.

    En als je hem er dan bij neemt, dan moet Because er ook in, want dat gaat mooi over op You Never Give Me Your Money.

    Niet dat ik het erg vindt hoor ;)
     
  10. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vraag me af of je nou eigenlijk die 1 miljoen achievement met de medley kunt halen..... dat zou wel heel erg makkelijk zijn ....

    toch maar eens proberen vanavond
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Niet alleen in ieder geval. Misschien, heel misschien als je een instrument doet, en erbij gaat zingen.
     
  12. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dan nog: met een "normaal" nummer moet je alle instrumenten op expert hebbn wil je deze achievement halen. Als je met 3 man bent kun je met de medley gewoon op medium spelen volgens mij....

    Ik vraag me alleen af of die medley gezien wordt als 1 nummer.

    Ik had samen met mijn vrouw (drum en gitaar) beide op hard 746000 punten. nu ff 1 vd kids op de bas gitaar zetten en het is kat in het bakkie
     
  13. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hadden hem vanmiddag op bijna 2.000.000. Iedereen op hard en lang niet foutloos. Achievement is nu niet meer zo moeilijk dus.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Hmm, dan haal ik m wel een keer met vocals en guitar tegelijk. :) Maar eerst moet ik ff wat geld hebben..
     
  15. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Net weer ff TB:RB gespeeld, en nu merk ik dat m'n drums nu al naar de kloten zijn. :mad: Af en toe raakt ie blauw, terwijl ik op geel mep. Verschrikkelijk irritant. Ik neem aan dat ik hier garantie op heb? :eek: Ik had de set op de release gekocht, dus mag hopen van wel...

    Ff m'n crappy RB1 drums v/d zolder gehaald, en toch nog ff een paar fc's op de kop weten te tikken. Birthday, en Within You Without You / Tomorrow Never Knows, beide eerste plaats.

    Dus nu heb ik 3 eerste plaatsen op de leaderboards. Het kunnen er veeeeeeeeeeeel meer worden, maar m'n drums zijn gewoon verschrikkelijk kut bezig, dus tsja..
     
  16. SusPenZz

    SusPenZz Veldhuis tot me dood

    Berichten:
    1.539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze game gewoon bijna Full Game FC op Gitaar. Maar dat neemt niet weg dat het echt mijn favoriete muziek game is. Heeeeeeeerlijk en mooi_O_
     
  17. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Abbey Road vorige week gekocht. Geniaal album, ik moest m gewoon hebben, al was ie veeeeels te duur. De medley is gewoon geweldig.

    Sgt. Pepper net gekocht, echt, die dreamscapes zijn gewoon ronduit gestoord.

    [yt]RMQKM7cRpVo[/yt]

    Ook A Day In The Life en Within You Without You zijn echt sick. :9
     
  18. Nugget Leg

    Nugget Leg Goedendag!

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha die solo! :D
     
  19. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Er is iets raars aan de hand met mijn Beatles drums.

    Ik heb er in RBTB en in RB1 nooit last van gehad, maar sinds ik AC/DC speel is het aanwezig.

    Namelijk, dat dat ding last heeft van dropping notes. En dan voornamelijk in de dubbele noten. Echt irritant als een combo wordt verbroken door zo'n registratie fout.

    Zijn mijn drums foutief, of is er nog een oplossing?
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wie haalt mij over om dit spel te kopen voor 6 euro? :+
    Ik heb niet echt veel met de Beatles..
     

Deel Deze Pagina