1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is een bericht dat gister door community manager Che Chou op NeoGAF werd gepost.
    Ik neem dus aan dat we binnenkort een in-game message of een live message krijgen met informatie over de theme. ;)

    Dan kom je uit bij een theme waar je nog 240[​IMG] voor moet betalen. ;)
     
  2. BartW

    BartW Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je foto's op usb kan zetten bij Forza 3

    Volgens mij heb ik in het begin Xbox zelf als geheugen opgegeven, maar nu kan ik geen locatie meer toewijzen of eerder gemaakte foto's op een usb overzetten. Iemand die weet hoe je dit moet aanpassen ?
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378

    niemand? Ik heb dus de LCE versie, maar zie nog altijd extra cars en tracks op MP. Zitten die nou al in LCE of kun je die nog downloaden/kopen op MP? Of krijg je dat straks automatisch via je VIP-membership aangeboden??
     
  4. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben voor de Ford Fiesta gegaan, fijn autotje :)

    Ben nu ondertussen bij de M5 E60 beland :)
     
  5. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Eindelijk binnen... Had een pre order gedaan bij Bart Smit voor de LCE versie, kom ik daar hebben ze hem niet. Proberen ze me af te schepen met de standaard versie, want het enige verschil is de USB stick.. Dus geld terug gevraagd en snel de rest van de winkels af gegaan. Gelukkig was er nog een gameshop waar ze 1 LCE hadden, dus uiteindelijk toch nog de LCE versie..

    Nu snel installeren en het spel spelen waar ik al zo lang naar uit kijk..
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe wil je ooit al die Ferrari's kopen? 11.000.000, 15.000.000 & 20.000.000 voor een paar classics? Hoop maar dat er weer een money glitch komt :+
     
  7. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    En weer zo weinig Endurance events :'-(
     
  8. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Zit dat in FM2 dan??
     
  9. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die money glitch is de reden dat Forza 2 zulke achterlijke bedragen heeft (op de auction house). Ik mag toch hopen dat er nu niet meer te glitchen valt, gewoon een verse 'economie' zeg maar :).

    Heb de M5 gekocht, standaard heef hij wat last van overstuur (in combinatie met teveel gas geven :9). Nu slicks erop gezet en bredere achterbanden en dat ding rijdt perfect :)

    Alles wat ik in het begin fout deed bij Forza 2 probeer ik nu goed te doen. Dus geen rem/race lijn meer aan, dan weet ik tenminste hoe de baan eruit ziet. En auto's niet meer achterlijk veel pk's geven zodat er niet meer mee te rijden valt.
     
  10. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Kan iemand mij een uotleggen hoe zo'n glitch in z'n werk gaat via PM ofzo....?!
     
  11. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    die is er juist gelukkig niet ;)
     
  12. Stiffmasta

    Stiffmasta Alpazino

    Berichten:
    155
    Leuk Bevonden:
    0
    Had vandaag Forza 3: Limited Edition gekocht voor 55€ @ Bart Smith (met 15% personeelskorting, loop stage deze maand) ik moet zeggen.
    Dit is de game.

    Iemand al de BMW M3 E36 geprobeerd? Wat een beest.
    En een goedkoop ooknog! 12.000 cr!
    Ik ben ENORM content met het spel, iemand de menu-tracks opgemerkt? ENORM chill man. Hoop dat ze ooit de trackslist uitgeven, kan echt niet wachten op de chill-sounds-from-Forza 3 :D
     
  13. BDT

    BDT Tony Montana

    Berichten:
    174
    Leuk Bevonden:
    0

    Aan de salontafel gaat het niet, dus dan zou ik een speciale racestuur tafel moeten kopen. :) Ik heb al jaren niet meer met stuur geraced, maar vroeger(op de Dreamcast) wel. En GT3 op de PS2...

    Forza 3 met MS Stuur voelde goed, dus ik wil em oppikken bij de MM.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Die glitch hebben ze gefixed met een update. In Forza 2 waren er meerdere money glitches, als je ze wilt gebruiken moet je de updates van je 360 afgooien.
     
  15. BartW

    BartW Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand :9 ?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2009
  16. maximus79

    maximus79 Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat ik heb gedaan is een plank nemen van +- 1meter lang en +- 25cm breed, zo zwaar mogelijk en dan aan de 2 buiten zijden een klosje hout er op geschroefd. Stuur op het plakje en over je heen zetten. Werkt echt perfect.
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat gaat gewoon niet :). De enige manier is uploaden naar de Forza website, of met zo'n capture kaart natuurlijk.
     
  18. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Zodra je de code hebt ingevuld en de content gedownload hebt worden de auto's toegevoegd bij hun merken. Je kunt de auto's kopen, je krijgt ze niet gratis toegevoegd in je garage.
     
  19. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb de gewone versie ge-predingest... maar wil wel die DBS hebben.... gaat dat nog lukken, neem aan dat ik hem toch ook gewoon kan overnemen van iemand?
     
  20. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Als iemand zijn code zomaar wilt weggeven :9 Maar ik heb zo'n vermoeden dat de content over een tijdje op Marketplace aangeboden gaat worden. Gratis of tegen betaling.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina