Computer Monitor Thread [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 18 nov 2008.

  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het zou ook kunnen dat dat kastje met die 2 aansluitingen niks anders is dan een doorgeefluik naar bijv. een PC en dan gaat het niet werken.. Ach je kan toch binnen een paar dagen na ontvangst zonder reden terugsturen :p
     
  2. DimlightHero

    DimlightHero Rule 7

    Berichten:
    1.343
    Leuk Bevonden:
    9
    Wil je de boxjes echt aan je monitor aansluiten of aan je Xbox? ik heb nu dat tweede en moet idd steeds wisselen als ik muziek op mn pc wil luisteren en vice versa :mad: . als je de boxjes op je monitor wil aansluiten dan moet je denk ik dus 2 3,5mm jacks line in hebben(1 voor pc en een voor Xbox) en 1 line uit naar je boxen. ik ben bang dat dat te veel gevraagd is voor welke monitor dan ook. |:-
     
  3. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Kan ik via een DVI-HDMI kabel het geluid naar mijn speaker toe brengen?
    Of is het gewoon beter om een Xbox VGA kabel te kopen?
     
  4. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Volgens mij kan dit niet, aangezien het enige verschil tussen DVI en HDMI hem zit in dat DVI geen audio meezend, en HDMI dus wel. Maar dat weet ik niet 100% zeker, bij de videokaart in m'n pc kreeg ik namelijk ook een DVI-HDMI stekkertje. Ik heb het nooit getest, maar ik zou er niet van uit gaan dat het kan.
     
  5. Xatos

    Xatos Grand Theft Auto

    Berichten:
    1.207
    Leuk Bevonden:
    4
    Nevermind, gelukt met de bijgeleverde adapter.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  6. Rb87

    Rb87 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb vorige week een xbox360 Elite aangeschaft met COD ModernWarfare2.
    Ik was dus van plan om xbox te spelen op mijn moniter de :

    Acer V223HQ
    Resolution 1920x1080 (Max) 16 : 9 Full HD
    Brightness 300nits
    Contrast 20000:1 Max (ACM)
    Responsetime 5ms (Typical)
    Input D-Sub

    Dus heb van het weekend de VGA HD AV Cable gekocht die ik nodig heb om dus op mijn monitor te kunnen spelen zoals ik hier gelezen heb in de voorgaande posts in dit forum.

    Maar nu mijn probleem, ik krijg geen scherp beeld. Ik heb verschillende resoluties geprobeerd maar tevergeefs.
    De kabels zitten ook goed in de box en monitor en als ik mijn monitor terug aansluit op de pc is het beeld perfect!


    Doe ik iets verkeerd? Is mijn monitor wel geschikt?

    Mvg, Rob.

    Nee het dashboard ziet er ook niet scherp uit, ik heb ook 2 andere spellen geprobeerd btw en het zelfde verhaal ik vraag me nu toch echt af hoe dit kan, ik heb 2 avonden lopen internetten en heb zoveel goede reacties over de kabel gelezen dus ja...:confused:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 nov 2009
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb even mijn Xbox360 via VGA aangesloten op mijn LG FullHD monitor.
    Heb voor 1920x1080 gekozen en Halo 3 ODST ziet er heel goed uit.
     
  8. Rb87

    Rb87 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net mijn xbox op het beeldscherm van mijn broer aangesloten een Samsung Syncmaster 2223NW maar het zelfde verhaal geen scherp beeld dus nu vraag ik mij af moet je iets instellen in het xbox system menu naast je resolutie?
     
  9. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Je kan de range nog even op expanded zetten, voor de rest is er weinig anders in te stellen. Vga is gewoon niet super, voor het beste beeld moet je nog altijd bij HDMI zijn.
     
  10. Rb87

    Rb87 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Geprobeerd maar dit helpt ook helaas ook niet. Iemand anders nog tips?
     
  11. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    kabelbreuk bij vga kabel?
    Check effe
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De kleuren zijn niet zo mooi als via HDMI , maar ik heb via VGA wel scherp beeld.
    Drukte de VGA achter in mijn LG en deze stelde zich meteen automatisch in 1920x1080 , heb niet eerder gebruikt gemaakt van FullHD via de VGA.
     
  13. skyghene

    skyghene Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je toevallig dit probleem?
    http://i34.tinypic.com/s2tfk1.jpg

    Ik had dat dus op mijn Acer (24 inch) en ben er achter gekomen dat het de kabel was. Ik had namelijk een Logic3 VGA kabel. De originele van Microsoft deed het wel gewoon goed.
     
  14. rudeboy

    rudeboy press play on tape

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    7
    oh nee, hij zal toch geen thirth party rommel hebben gekocht:):
     
  15. Rb87

    Rb87 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0

    klopt precies het ziet er niet scherp uit zoals op jou foto, ik heb een originele VGA HD AV Cable van microsoft en zover ik kan zien zitten er geen breuken of andere mankementen aan.
     
  16. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Hoezo niet scherp? De camera is gewoon bewogen, voor de rest ziet het er toch prima uit?
     
  17. Rb87

    Rb87 Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit heb ik gecheckt maarja kan niet in de kabel kijken heb helaas geen x-ray vision :9 dus heb ik de xbox support line maar gebeld en mijn probleem voorgelegd na 10 minuten aan de telefoon en een email met scan van de aankoop bon krijg ik een nieuwe Microsoft Xbox360 VGA HD AV Cable toegestuurd \o/ dus maar ff afwachten of die het wel gaat doen. Thanks voor alle replies en mocht er toch nog iets zijn wat ik over het hoofd heb gezien, Let me know :thumbs:
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Nee de camera is niet bewogen mijn Joytech kabel heeft er nu ook last van, alleen niet zo erg als op de foto :+. Tijdens het gamen stoor ik me er ook niet aan, je ziet het alleen bij tekst.
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Goh, da's apart. Heb ik volgens mij ook op mijn monitor, ik gebruikte altijd een coolermaster met een normale vga kabel. TV was ook via vga aangesloten en had nergens last van..
     
  20. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan om een nieuw scherm te kopen. Maar ik weet niet wat voor één. Moet ik gaan voor een LED of een LCD. Welk merk ? Geef eens jullie top 3. Het formaat zou 22 inch moeten zijn.
     

Deel Deze Pagina