1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarschijnlijk hoor je dus bij de 2e wave, en moet je dus een paar uur wachten. ;)

    En dit heb je zelf gepost. :+
    edit: Weet iemand op welke dagen de Video Marketplace wordt geupdate? :+
    Dinsdag = Games on Demand
    Woensdag = XBLA
    Donderdag = De avatar kleding
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  2. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Oke dit is raar, moet je opletten, ik kreeg zojuist een bericht van Connect met het volgende wat ik trouwens raar vind:

    Ik denk, das mooi k*t, ik dus me xbox360 aanzetten en het even nakijken, heb ik gewoon die update :confused::confused:, snap ik nou niet meer
     
  3. luke33

    luke33 Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vandaag de update binnen _O_:)
     
  4. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    niet opletten als je zeker bent dat je het juiste nummer hebt opgegeven, want ik heb dezelfde melding en heb deze morgen de update gehad ;)
     
  5. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik heb dus ook gewoon die update gekregen:)


    edit: ik vind het wel zwaar jammer dat we gewoon geen Last.fm hebben. Ik had wel even ingelogd op mijn USA account en even Last.fm gedownload en opgestart en accountje gemaakt maar je moet GOLD ervoor hebben en er staat wel dat je een 179minuten trial hebt maar als ik dan naar een station gaat krijg een melding dat ik me opnieuw moet inloggen bij last.fm. Het gaat dus niet werken, toch?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  6. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Kan iemand mij ff helpen?

    Op de pagina van https://connect.microsoft.com/XboxLIVEUpdate geeft men aan dat ze mijn ID nodig hebben omdat ik zogenaamd hen de verkeerde gegeven.

    Maar ik weet zeker dat ik de goede nummer heb gegeven.

    En ik heb net me Xbox aangedaan en heb de Update alsnog gekregen?

    Moet ik alsnog mijn id-number doorgeven of moet ik het gewoon zo laten hoe het nu is?
     
  7. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is echt belachelijk. Dat vind ik juist het beste aan de nieuwe update en dan is het alleen US en UK. Vervolgens krijgen we wel facebook wat bijna niemand hier heeft...

    Krijgen we last.fm in de toekomst nog wel te zien, of is dat ook al van de baan?
     
  8. MarcelG

    MarcelG Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het allemaal nogal wat beperkt met Facebook en Twitter.
    Twitter gebruik ik wel regelmatig, maar je kunt op Xbox360 niet eens de fotootjes zien die iemand achter een tweet hangt.
    Facebook heb ik wel, maar niemand in mijn omgeving heeft dat bijna. Is echt meer amerikaans, dus laten ze dan ook last.fm vrijgeven voor ons hier. Beetje streaming music op basis van je eigen mediadatabase lijkt me juist leuk!
    De Zune films heb ik nog niet gedownload; voorlopig een beperkte set met oude shit.
     
  9. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Twitter en Facebook kunnen mij gestolen worden. Een Twitter account heb ik niet, en zal ik ook nooit aanmaken. Facebook heb ik dan wel, maar dat gebruik ik nauwelijks (alleen voor m'n buitenlandse "vrienden").
    Last.fm gebruik ik daarin tegen dagelijks en ik vond het ook wel erg tof dat het naar de Xbox 360 zou komen. Het zou dan ook best lullig van MS zijn om het US en UK only te maken.

    Wanneer wordt de update voor iedereen beschikbaar? Begin november toch?
     
  10. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb een groot probleem ondervonden nadat ik de Preview Update heb gedownload...

    Ik kon net nog al die nieuwe functies uitproberen en toen ik bij Twitter was ging mijn beeld flikkeren.

    Ik ging toen terug naar de Dashboard en zag dat de achtergrond beetje vaag was met vreemde kleurtjes.

    Toen ik vervolgens mijn Xbox uit heb gezet en daarna aangezet, kon mijn TV, de Xbox niet herkennen of iets dergelijks.

    Ik heb 2 HDMI kabels gebrobeerd en een component en mijn Xbox herkend opeens mijn Tv niet meer of andersom. Er staat 'geen signaal' en 'niet ondersteund'.

    Ik heb toen mijn hdmi kabels geprobeerd en de componenten te linken met andere apparatuur en dat werkte gewoon.

    Behalve mijn XBOX! :mad:

    Iemand dezelfde probleem of iemand een oplossing?

    (Heb trouwens geen RROD)

    Edit: Ik krijg geen beeld meer van me Xbox360 op mijn tv terwijl (van wat ik van me vrienden heb gehoord) is dat ik als 'away' sta bij hun.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  11. spybunny

    spybunny Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey!

    Ik ben met grote verbazing ook gekozen om de xbox live preview update te testen! Erg cool!

    De twitter applicatie is wel vet :) en wel leuk om dingen te tweeten, Retweeten is ook handig, en je ziet de laatste 50 tweets. Enige wat ik mis is Tweetphotos, screenshots maken en uploaden ofzo:p

    Facebook gebruik ik niet,

    en Zune HD is wel vet, alleen oude films, wel HD das wel nice, trailers zijn goede kwaliteit.

    Ik vind de update wel leuk! bn bnieuwd naar gamert Tv enzo en de cartoons:p
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Waar vind ik die Tweet functie eigenlijk? Kan het maar niet vinden. 8)
     
  13. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Als je de update hebt gedownload, krijg je hem :+. Kan je de facebook wel vinden? Zo ja, daar staat Twitter ook bij in dat gedeelte van dat menu
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Iemand ook zelfde problemen ondervonden als die van mij? Dat je nadat je de update hebt geaccepteerd en je Xbox restart dat je geen BEELD meer krijgt? Dat je Xbox gewoon aan is maar geen beeld krijgt op je TV? Dat je XBOX de TV niet meer herkend?

     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ja, die update heb ik gedownload, maar zie het echt niet. Ik kan wel bij een stuk komen waar Twitter staat en informatie erover maar kan nergens op klikken. 8)
     
  16. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Check je Family settings of je hebt bepaalde opties op restricted gezet misschien daarom........
     
  17. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb sinds vandaag ook de preview update op mijn xbox 360 gezet, en bij de films staan er best wel goeie tussen. Op het forum van de preview update zie ik staan dat sommige het raar vinden dat je (omdat het een preview is) microsoft punten moet betalen om een film te kijken. Ze hadden verwacht omdat je het uitprobeert voor hun dat het ook gratis was.

    Maar er staat volgens mij nergens bij hoelang je zoon film dan kan kijken. Of misschien heb het over het hoofd gezien.

    De twitter en facebook staan bij elkaar onder een kopje.

    Voor de rest vind ik dat het er wel goed uit ziet. Er staan al redelijk wat films online, en er zullen er in de toekomst nog wel wat bijkomen denk ik.

    Nu afwachten of er nog aan gewerkt word, als ze klachten krijgen over de update. Of dat sommige vinden dat er iets niet goed is of zo.
     
  18. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Zijn de films ook met ondertiteling? Niet kunnen vinden namelijk...
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nog niet
     
  20. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb wat zitten lezen op xbox.com preview testers forums en daar hadden ze het erover dat het vooral lag aan de media rechten van lastFM dat dat de reden was dat het nog niet overal beschikbaar is

    maar ik vind dit dan ook dikke zever microsoft wist al maanden voor de E3 wat ze gingen doen met de update en dat lastFM erbij zat dus eigenlijk hadden ze gerust tijd genoeg om alle rechten voor alle landen (of toch de meeste) in orde te kunnen krijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina