1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij begint over verkoop terwijl dat het niks bij de game te maken heeft.Fifa zal altijd meer verkopen zelf de mega zwakke 07 verkocht goed,dat is het zelfde als de nfs reeks.Of wel ben je voor fifa of wel voor pes,punt.
     
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 18u is hij er \o/
     
  3. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Een gast hier begint een vergelijking met de Xbazar, daar ben ik op verder in gegaan.

    En terecht, het betere spel verkoopt ook beter.
     
  4. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    En nfs is de beste race game dus.
    Je speelt fifa alleen online toch ? ik zie geen pes tussen jou games staan,dus je kunt het niet weten welke de beste is.
    Ik weet u leeftijd niet maar fanboy gedrag is erg kinderachtig.
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb de demo gespeeld, en als je goed had gekeken kon je zien dat ik wel PES 08 heb.

    Daarbij ben ik niet meteen een 'fanboy' als ik het een slecht spel vind?
     
  6. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    komt die van de xbox om 18:00?
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah de demo,ik heb hier veel games liggen die een zwakke demo hebben en dat is normaal want een demo is nooit af.
    Nee niet daarom ben je een fanboy maar wel als je gaat zeggen die verkoopt beter dus die is beste.
    Ik heb ze alle 2 en dit jaar is pes beter,maar dat is persoonlijk fifa is te arcade.Iedereen heeft zo zijn eigen mening natuurlijk,maar ik ga er niet verder op in want als we een full game gaan vergelijken met een demo dan zijn we niet goed bezig.

    Nee ps3
     
  8. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    De demo van Fifa 2010 vind ik beter dan de demo van PES 2010. Eerlijke vergelijking lijkt me toch?
     
  9. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu zeg je IK daar ben ik het mee eens,iedereen heeft zijn eigen keuze,maar je zei eerst wie het beste verkoopt is de betere en daar was ik over bezig.Maar kom genoeg erover want daar kan je jaren over bezig blijven.
     
  10. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Er werd hier eerder gezegd dat PES beter is omdat er meer Fifa 2010 exemplaren te koop staan op de Xbox bazaar. Daarom haalde ik de verkoop cijfers aan.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    PES 10 ruim 3 miljoen keer verscheept

    Konami Europe heeft hoge verwachtingen van Pro Evolution Soccer 10. Er zijn namelijk ruim 3 miljoen schijfjes van de game verscheept.

    Pro Evolution Soccer is door ons redelijk ontvangen en is beloond met een 7, omdat de game op bepaalde punten gedateerd aanvoelt en de AI soms niet helemaal lekker reageert.

    Desondanks hebben veel mensen hoge verwachtingen van deze game. Konami verwacht dan ook dat de game vaak over de toonbank gaat en heeft wereldwijd ruim 3 miljoen exemplaren verscheept.

    aldus Martin Schneider, hoofd marketing bij Konami.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar jij zei ook fifa is beter want het verkoopt beter.
    Ik moet daar bij lachen als mensen zo denken.;)
    Maar laten we er maar over stoppen nu
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  13. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is gewoon onzin. Fifa heeft een rijke historie met een aantal geweldige delen (eind jaren negentig) op basis hiervan heeft Fifa een goede naam opgebouwd en hierdoor is er ook een grote klantenbestand onstaan die elk jaar weer een nieuwe fifa kopen.
    Ditzelfde geld voor Need for Speed, GTA, HALO etc. Niet iedereen koopt het spel omdat hij de beste is in zijn genre. Het kan ook gebaseerd zijn op goede ervaringen met vorige delen, door de naam die het spel heeft opgebouwd of zelfs door de aantrekkelijke trailer die het spel heeft.

    Daarnaast heeft iedereen een andere mening. Het is duidelijk dat jij fifa beter vindt dan pes. Dat wil nog niet zeggen dat iedereen fifa beter vindt. Je kan er dus niet van uitgaan dat het meest verkochte spel ook daadwerkelijk de beste is.
     
  14. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Lachwekkend is dit topic altijd!!! :lol:

    Mensen die zeiken om welke voetbalgame beter is, luister een voetbalgame kost 50 euro.
    Er bestaan er 2 en als je 100 euro neerlegt heb je ze allebei. Dan hoef je er verder dus ook niet over te janken dat JOUW (lol) voetbalgame beter is!

    Maar ga gerust door hoor met de Fifa 9,5 en PES 6,5 discussie! :lol:
     
  15. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zo! Jij kan goed rekenen. Echt jij bent f*cking slim.

    Het zijn twee games met elk z'n kwaliteiten. De een vind de gameplay van PES niks terwijl de ander het helemaal top vindt. Dus ook al koop je ze beide blijf je er altijd een spelen. Daarom mag er over gediscussieerd worden want dit is ten slotte een forum.
     
  16. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    :'-( :'-( :'-(

    Nee jij hebt diepgaande posts! :'-(
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2009
  17. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik hoef niet per zin alles uit te breiden en uit te leggen. Je kan gewoon meteen zien waarvoor ik sta. En ik had het tegen degene die dit antwoorde:

    Hier hoef je toch niet serieus op te antwoorden. Ik bedoel...het lijkt jou niveau wel.

    Als je gewoon normaal antwoord kun je ook een normaal antwoord terug krijgen van mij.
     
  18. Dranx

    Dranx Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    53
    Heb fifa10 en pes10 maar het is al snel duidelijk dat fifa10 heerlijk in de kast blijft liggen totdat ik hem kan ruilen voor een ander spel. Pes is er eindelijk een keer ECHT op vooruit gegaan. Konami, bedankt :D
     
  19. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4

    Dan begrijp ik niet dat je op dat soort posts reageert? (incl mijn post)

    Als ik in dit topic kijk, zie ik alleen maar mensen die "hun spel" verdedigen, kunnen ze daar geen ander topic voor openen bijv. PES 6,5 vs Fifa 9,5 topic??

    Ik wil hier ervaringen over dit spel lezen!
     
  20. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb zojuist de "review" gelezen van Maarten in de PU.
    Ik zet review tussen "" omdat het verre van een review is, deze jongen is echt bezig zichzelf zo ongeloofwaardig mogelijk neer te zetten.
    Het is 'm wat mij betreft gelukt !
    Het is geen review omdat ie het hele stuk een vergelijking maakt tussen PES en Fifa.
    Iedereen heeft een voorkeur, dat is begrijpelijk. Een review is ook heel persoonlijk maar dan moet het wel een review zijn en geen vergelijk met Fifa.
    Dan had het namelijk een artikel moeten worden als "PES of Fifa dit jaar ?".
    Zijn voorkeur is in zijn ogen een feit. Helaas blijft het een mening en daardoor zeer subjectief.
    Normaal vergelijk je een sequel met z'n voorganger, in dit geval dus PES 2009.
    Niet 1 keer geeft ie zijn bevindingen weer ten opzichte van het deel van vorig jaar.
    In elke alinea refereert ie aan Fifa 10.

    Ik had gehoopt dat ie de verbeterpunten van PES2009 en de kritiek van de fans had gezien/gelezen en daar zijn review op gebasseerd had.
    Jammer genoeg heeft ie zich daar niet in verdiept en vind ik zijn review van een zeer bedenkelijk niveau.

    Helaas voedt hij de discussie, die hij in hetzelfde artikel zelf veroordeelt, tussen beide footies alleen maar meer.

    Teleurstellend dat Ed en Niels dit prutstukje goed gekeurd hebben.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina