1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 18 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Nice, binnenkort voor de xbox.

    Maar als ik op dat forum daar kijk, wordt het nog lastig om die 'patch/option file' op je xbox te krijgen.

    Volgens mij moet je dan iets kopen(?). Bij ps3 kan je gewoon usbtje er in doen.
    Lekker microsoft altijd weer dingen moeilijk maken voor ons:+
     
  2. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iemand die doorheeft hoe je bij een penalty moet trappen zonder dat de bal ergens bij de hoekvlag terecht komt?

    Wanneer ik de stick maar iets naar links of rechts beweeg en dan trap met de X-button, dan gaat de bal meters naast. Alleen rechtdoor (zonder de stick te bewegen) gaat tie op doel.
     
  3. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Eerst met X de hoogte van de bal bepalen (des te langer je 'm indrukt des te hoger ie gaat) en dan loslaten en vervolgens een hoek kiezen met de d-pad.
     
  4. Lil^Kaweh

    Lil^Kaweh Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil eigen muziek als afspeellijst maar ik heb usb, ipod, media center allemaal geprobeerd maar hij kan de muziek niet op de harde schijf opslaan. Weet iemand hoe het wel kan?
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is hun score ?
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    78. =/
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    Yep vraag me af, gezien zijn relaas, hoe ie daaraan komt....
     
  8. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Zo juist een Pot online Ajax Psv tegen eXtince
    Ik was Psv en ging goed van start 3- 0 gewonnen!!!!
     
  9. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Zie hier: http://winningelevenblog.com/blog/pes-2010-penalty-guide-video/

     
  10. macdaddy

    macdaddy Active Member

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    0
    het is me een stuk duidelijker geworden om panalties te nemen ik kon alleen maar door het midden scoren namelijk:{
     
  11. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik begin net met become a legend. Ik haalde 'set to make the bench'. Haal ik een 8 in de volgende trainings match, 3 assists. Gaat mijn mananger rating omlaag en krijg ik weer hard to train to get to the bench. -_-
     
  12. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
  13. Rawr nl

    Rawr nl Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Frustrerende kut game.
    Vond de game op het begin best vet omdat de bal niet on rails is zoals in fifa 10 die graphics kon ik prima mee leven maar begin me steeds meer te irriteren. Dat de bal niet on rails zit vind ik prachtig en dat de spelers niet telkes dezelfde goals maken ook en dat de bal ook echt een bal is ook. Maar alle minpunten die vroeger in fifa zaten zitten nu in pes. Verdedigers die het altijd winnen van de aanvallers. Het trage draaien en kappen van de mannetjes het niet direct schieten maar eerst aan moeten nemen van de spelers, het geklungel van de keeper, het met 5 verdedigers op een aanvaller springen. And so on and so on. Heel jammer maar dan speel ik toch liever fifa 10. Als ik beter ben wil ik winnen en niet cheatend door de computer verslagen worden. En die scheids is helemaal kk irritant fluit alleen maar partijdig. Speel een game om de fun en niet om te stressen speel fifa 10 al een maand en niet een keer gestrest en speel pes net 5 uurtjes en me controller heeft al een kus van de vloer gehad! Damn zeg!

    Beetje slechte interpunctie miss. Maar getypt op mun telefoon :)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  14. matthew24

    matthew24 Active Member

    Berichten:
    530
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik dus vorig jaar met pes dat ik me meer zat te irriteren dan dat het fun was, daarom dit jaar geen voetbalgame voor mij want fifa is helemaal lame.
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Dat is pes. Als je verliest frustreer je je dood, maar als je wint ben je happy.
    Echter is het de laatste delen meer frustratie, omdat je gewoon verliest door fouten van de AI en zoveel blunders. Ik word er moedeloos van. Ik het begin vond ik deze pes ook vet, maar begin met steeds meer te frustreren eigenlijk.
     
  16. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik dring niemand mijn mening op hoor. Ik zeg alleen wat ik zelf vind over de review in de PU. Daarbij is het zeker niet zo dat het meest populaire spel ook altijd het beste spel is. Fifa is overigens wel de betere simulatie, dat heb ik al vaker gezegd overigens.

    Je zegt dat elk schot erin gaat, dat is natuurlijk dikke onzin. Ik zie echt geen online uitslagen van 13-12 hoor. Als je kunt verdedigen en iemand niet vrijuit laat schieten dan is het gewoon een normaal percentage aan doelpunten. Tenminste, wel in de potjes die ik speel. En die doen ertoe voor mij zoals je kunt begrijpen.

    En de vergelijking: Tja, die was om je te vertellen dat Fifa 2010 niet door iedereen de hemel in wordt geprezen. Er zijn ook mensen die Fifa 2010 dus niet beter vinden en hem vinden tegenvallen. Ik zeg ook niet dat PES 2010 niet aangeboden gaat worden, dat zal gewoon gebeuren.

    Elke mening telt overigens, dus waar jij vandaan haalt dat jouw eigen mening niet telt en die van mij ook niet?

    Daarbij gaf ik gewoon mijn mening over een review waar ik het niet mee eens was. Omdat de punten aangeven in de review niet overeenkomen met mijn eigen ervaringen. Er zijn nou eenmaal gamers die persoonlijk PES leuker vinden. Jij zegt dat er meer mensen zijn de PES niiks vinden dan omgekeerd. Dat wil nog niet zeggen dat een wat negatieve review over PES ook geheel waar is natuurlijk.
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik begin juist steeds meer plezier in deze game te krijgen.

    Ik krijg hem steeds beter door.
    (alleen lobben lukt nog niet echt)

    Oke de animaties zijn wat aan de zuinige kant. dat irriteerd wel.
    maar met de gameplay is verder niets mis.

    Er zit zoveel variatie in!
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hele zaterdag 2vs2 online gedaan, geweldig! Oude tijden herleven weer en hoe meer je speelt hoe beter je wordt. Kan eindelijk fatsoenlijk acties maken, spelers voorbij spelen en 1 touch passing uitvoeren!

    Daarnaast leuk om te zien dat je niet alleen maar Real of Barca voor je kiezen krijgt, heb al een aantal matches met Ajax tegen Feyenoord gedaan!
     
  19. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Waar zie je staan dat ik zeg dat PES beter is omdat Fifa 2010 wordt aangeboden op de X-bazaar? Omdat jij zegt dat er meer mensen zijn die PES niks vinden dan omgekeerd kreeg je deze reactie van mij. Om je duidelijk te maken dat het echt niet zo is dat iedere voetballiefhebber zwijmelt bij de gedachte aan Fifa 2010 en hem dus verkoopt.

    Ik maak nergens een vergelijking tussen het aantal keren dat Fifa of PES wordt aangeboden op de X-bazaar. En ik zeg al helemaal niet dat PES daarom beter zou zijn. Ik vind PES namelijk helemaal niet beter dan Fifa. Ik vind PES leuker om te spelen, dat is wat anders.
     
  20. IceDwight

    IceDwight Registererered User

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Het weekend veel wedstrijden in de ML gespeeld met Chelsea en ik vind de ML echt goed gedaan!

    Leuk die toevoeging met jeugdspelers en de spelerskopen vind ik ook leuk gedaan.
    Heb een aantal talenten gekocht en ze trainingkaarten toegekend, een van deze talenten is Elm die van AZ.
    Goeie speler en benieuwd of het een grote speler wordt in de toekomst.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina