FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Engelsen verpesten alles, toen hun er niet waren was het online een stuk leuker qua gameplay.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Bestond er al FIFA toen de engelsen er nog niet waren? :eek:

3. Vriendloos

Vriendloos Guest

Hij zal het wel hebben over het feit dat wij het spel twee dagen eerder kregen.

Overigens zie ik niet het probleem met de engelsen hoor, spelen gewoon normaal en heb je geen lag tegen. Vaak ook sportief, de meest onsportieve mensen zijn in mijn ogen de fransen.

4. jeffreythespartaan

jeffreythespartaan Schaduwspits

Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejonge online weer hoor, 3 x tegen man utd 3x tegen iemand met 4-5-1.. speel steeds met HSV en doe het redelijk 1 verloren 2 gewonnen:)

5. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die custom tactics ook online gebruiken?

6. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
  7. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Net 1-1 gespeeld tegen Chelsea met Gala. Damn, had op het einde echt bijna de 2-1 gescoord. Voorzet, en zon Essien trap binnen de 16, raak ik godverdomme de paal :p. Heb maar voor draw gekozen want ik wil toch wel een beetje levelen :p.

8. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja.

9. Vriendloos

Vriendloos Guest

Net echt 19 schoten en 15 schoten op doel en kreeg ik er echt maar 2 in. 2-2 verlenging en toen 2-6 nog gewonnen

10. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan?

11. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Uhm.

Je kan ergens instellen dat als je bijvoorbeeld het pijltje omhoog drukt dat je dan bijvoorbeeld naar Liverpool standaard gaat, je moet daar dan je eigen custom tactic instellen.

Geen zin om mijn FIFA '10 disk erin te doen, dus even kort uitgelegd. :+

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus altijd. Vooral als ik overduidelijk de bovenliggende partij ben, dan gaat niks erin. Dan schiet ik ze altijd met de gedachte: ach ik krijg straks nog wel een kans. Maar soms is het echt raar, schoot een keer op open doel vanaf 5 m met Eto'o op de fuckin lat. Was wel een volley, maar toch.

13. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Teringmanagermode, wat godvergeten dramatisch is het dat er ten eerste al 63 bugs zijn gevonden (waarvan je echt een groot aantal merkt, bijvoorbeeld dat de keeper alle assists op zijn naam krijgt, misschien mierenneukerij, maar toch slordig), maar ook dat ik met een superdraaiend elftal ineens twee spelers krijg (Felipe Melo en Carrick dacht ik) die -11037E heten en ineens alleen op de positie doelman kunnen staan. Als ik kloot met mijn opstelling dan loopt het spel vast, echt erg irritant... weet iemand hier meer van wat betreft updates of oplossingen?

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg ik nou winst of verlies als er staat 'Connection with your opponent has been lost. The game session has ended'? Want ik had verdorie net bijna drie keer achter elkaar gewonnen :p

15. obi

obi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee, weet iemand hoe het komt dat ik steeds de melding `De EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar` krijg , in het begin van de avond kon ik nog gewoon spelen, maar later op de avond kreeg ik deze melding, en dit is niet de eerste keer dat het gebeurd.

16. Lincoln10

Lincoln10 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stond net 4-0 voor in de 20e minuut, quit die gozer stuurt ie message: sorry mate u r 2 good :D

17. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in je dashboard de datum een paar jaar terugzetten en dan je xbox opnieuw opstarten en Fifa opnieuw proberen. Bij sommige werkt dat.

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Mwah, ik ga met deze FIFA ( voor het eerst ) afstand doen van Liverpool. Ze spelen echt te bagger. Heb echt een perfecte custom tactic die werkt met Chelsea, Manchester United, Everton, Tottenham, Inter, Barça, Real, Atletico ... enfin, je snapt het.

Als ik deze toepas op Liverpool loopt het voor geen meter. Alles staat stil en mijn verdedigers zetten geen druk. Heb echt geen idee meer hoe ik dit aan ga pakken.

2 uur geleden tegen een mongool gespeeld die 7 verdedigers had, normaal tik ik daar snel doorheen ... maar met Liverpool? Nee, dat gaat ECHT niet meer lukken. :emo:

19. Vriendloos

Vriendloos Guest

Ik vind dat team difference wel een beetje raar geregeld hoor, als ik speel tegen Real Madrid met Manchester City is er geen team nadeel voor Manchester City terwijl Real toch echt beter is :confused:

20. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Liverpool ook minder in dit spel, sowieso vind ik ze nogal wat aan de matige kant gemaakt qua skills door EA. Mascherano is toch een van de beste verdedigende middenvelders van de wereld, maar zijn avg is lager dan die van Cambiasso... beetje een twijfelgeval vind ik. Verder is de verdediging van Liverpool, terecht, best matig voor een vijfsterrenteam. Kuyt hadden ze trouwens ook wel wat beter mogen maken, was vorig jaar namelijk een behoorlijk belangrijke speler en in goede doen... maar goed, gemiste kans.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina