1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dankje Ferron ... dit probeer ik dus te zeggen.

    "I'm not alone!"

    Ach, morgen weer terug naar de tekentafel m.b.t FIFA en de tactiek.
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat van mij word weer verwijdert en dat van hem blijft staan, wat is dat voor raar beleid?

    Ferron, domme goals bestaan niet alleen slecht uitverdedigen.

    /Mod Onzin, er zijn zelfs evenveel berichten van Rampage verwijderd, kun je het nu éindelijk laten rusten? - Matrix
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Dat van mij is ook verwijderd. Doe niet zo triest om mijn persoonlijk aan te vallen. Ik heb het over FIFA in het algemeen. Oh, die verzin verhalen? Lees de posts hierboven maar eens ...

    Wat jij zegt over uitverdedigen is de grootste bullshit die bestaat. Speel eens online dan i.p.v Manager Mode ofzo? Want als ik met Carragher de bal keihard naar voren ros komt hij 9/10 tegen de emmer van een Xavi, Drogba, Ibra of wie dan ook aan ... heel toevallig.

    Nu weer terug on-topic. Ga geen tijd meer verspillen aan jou.
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Oja, ziet er lekker 'verwijdert' uit. Dit is de hele reden waar het om ging en dat word niet verwijdert.

    En alsjeblieft Rampage, waar denk je dat ik die arrogante vandaan haal. Niet omdat ik offline speel tegen semi-pro. Nee, neem maar eens een kijkje op de leaderbords bij 'My Country'. Lul

    /Mod Eeeeen tot over twee weken. - Matrix
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Niet zo schelden jongetje. Ik speel FIFA voor de lol. Niet om te kunnen patsen hoe hoog je wel niet staat op de ranking. Die tijd heb ik gehad ... :):
     
  6. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Zei jij net niet 'nu weer 11 op rij gewonnen'? En ik pats niet, jij vraagt er nu om. Die tijd heb je waarschijnlijk nooit gekent, hou anderen en vooral jezelf niet zo voor de gek.
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Goed, terug naar Fifa.... :mad:
     
  8. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit ervaar ik dus ook altijd als ik online speel.. Ik kan NIKS doen of de scheids fluit tegen, doet mijn tegenstander dit behouden hun de bal, gaan er vandoor en scoren 9vd10 keer.
    Maar volgens mij is Vriendloos juist iemand die tiktiktiktiktiktiktik voetbal online speelt. Maar ik vertik het om dat spelletje te spelen, want dat heeft gewoon niks met ECHT voetbal te maken dus speel ik gewoon niet meer online.
    Ik wou dat mijn tegenstanders allemaal beter waren dan mij, dan kon ik erop trainen en trainen en nog eens trainen, maar ze spelen mij never nooit niet van de mat met mooi voetbal of beter voetbal, nee het is gewoon allemaal KUT.
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Rampage, probeer eens te experimenteren met verschillende teams. In de Manager Mode kon ik gewoon normaal spelen maar online verloor ik zowat alles. Ik heb gespeeld met M. City, Chelsea, Inter, Galatasaray. Alleen met Chelsea kon ik af en toe een stunt uithalen. Maar ik heb dit weekend iets van 4 wedstrijden achter elkaar gewonnen met Manchester United terwijl ik nog steeds helemaal niks heb aangepast qua tactiek etc.
     
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Experimenteren is prima. Heb Liverpool, Inter, Chelsea, Barça ( :emo: ) en andere gehad. Sommige passen meer bij mijn speel stijl.

    Het ligt niet aan m'n tacktiek, dat zeker niet. Gebruik dezelfde als in FIFA 09 :+ Het ligt er echt aan HOE ik mijn goals tegen krijg en tegen hoeveel verdedigers ik moet spelen. Meestal is het 8-1-1 ... of 7-2-1 ... slaat helemaal nergens op natuurlijk.
     
  12. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    8-1-1 8).

    En nog even over de reactie van Vriendloos, 'Er bestaan geen domme goals'. Die domme goals bestaan wel, heb het zelf ook zovaak meegemaakt. Dat je een bal wilt afpakken met (A) en dat er dan opeens een medespeler aankomt rennen en tegen je aanbotst waardoor je allebei op de grond ligt en de tegenstander vrij spel heeft. Je kan wel zeggen dat iemand niet kan verdedigen, maarjah als opeens uit het niets jij word neergehaald (door je medespeler notabene) reageer je alsnog te laat.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Als je een spits weg ziet sprinten ga je er automatisch op af. Als je dan een speler ( verdediger ) selecteerd stopt hij eerst en rent vervolgens weer verder. Erg lastig om dan de spits te onderscheppen.

    Nee, ik speel niet met 8-1-1 ... die mensen kom ik tegen. Ik sluit af hier ... pijn in de linker zij word alleen maar erger ... damn. Zelden zo'n pijn gehad ...
     
  14. Nielesss

    Nielesss Active Member

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel Fifa 10 nu al een tijdje op professional, maar vind toch dat er weinig balans is. Ik heb het gevoel dat de computer soms geen idee heeft waar de bal is. Ik loop dan dwars door 3 verdedigers heen, zonder trucje! En op andere momenten lukt de computer alles en heb ik moeite om de bal af te pakken. Hebben meer mensen dit?
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, de ene keer lukt alles, de andere keer niet. Zelfde geld voor de computer.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja.

    Van RKC kansloos met 4-1 verloren, ik deed echt m'n best en de volgende wedstrijd tegen ajax 3-0 overtuigend gewonnen.
     
  17. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ach dat is al jáááren het geval met voetbal spellen in het algemeen. Tegen topclubs win ik altijd makkelijker als tegen slechtere ploegen
     
  18. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Misschien dat je dan gemotiveerder bent;)
     
  19. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    haha nou laten we het daar maar ophouden ;)
     
  20. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Komt door de ruimtes, goede clubs voetballen meer mee waardoor je veel meer ruimte krijgt, de slechte clubs graven zich in en scoren dan soms wel is kutgoals als bij jou die bal er niet in wil.. Motivatie zal er ook wel voor een klein gedeelte mee te maken hebben.
    Maar in het echt zie je het ook vaak zat, clubs die het beter doen tegen goede clubs dan tegen slechte doordat ze alleen goed zijn met veel ruimte. Als ze dan zelf het spel moeten maken tegen een mindere gaat het vaak mis.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina