NBA 2K10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rotha, 22 sep 2009.

1. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Komt deze nu uit ? ik dacht pas eind oktober

2. itzme

itzme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Blazers.

Vind de demo erg slecht juist. Zo promoot je je spel niet (zonder commentaar of iets). Voor een beginneling op basketgame gebied kies je n.a.v. de demo dan niet zo snel voor 2k9 imo.

3. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die jumper van Gay vind ik echt heerlijk altijd. En over Detroit vind ik het jammer dat ze 2 goeie Guards hebben in Gordon en RIP. Volgens mij kunnen beiden helaas niet echt PG spelen. Maar de terugkeer van Big Ben is cker vet!

Vergat ik bijna de Bulls met Rose :eek:. Maar na het verlies van Gordon moet ik nog ff twijfelen of ik daarmee ga spelen.

We zien wel wat het spel ons brengt :9 (en hopelijk een beetje gauw)

Foto's Anniversay Edition Kobe editie

Hmmmm op eugamer.nl staat nu 'Tijdelijk uitverkocht' terwijl voorheen volgens mij 'verwacht op 9-10-09' stond. We houden m in de gaten

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Oh my god!!
    Hoe nice

5. Momellow

Momellow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net bij MM Breda geweest, daar lagen er al genoeg, dus is al zeker te verkrijgen vandaag.

6. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet?. Podverdikkie u just made my day man!! Was ik zeker weer te vroeg vanmorgen bij MM R'dam. Morgen dan maar weer Rdam afstruinen

Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  7. Momellow

Momellow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Succes, ga zelf meestal een dag of 2 voor een release even 's avonds kijken...meestal hebben ze ze dan al in de schappen staan.

8. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou hij is in ieder geval overal te koop in webshops; bol.com, gcshop.nl, en nog meer

Deze is in ieder geval t goedkoopst Gamedumper

9. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    hahah nice, alleen duurt het nog wel een maand (of 2) voordat ik hem heb helaas.
    Ben nu eerst aan t sparen voor cd speler, daarna pas weer geld voor NBA 2K10 helaas.

Ach, ik kan nog wel ff wachten

10. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    gistere gaan halen vandaag gespeeld en tis echt een top spel! zweet en commentaar zit er allemaal inenzo, grafisch top, mss wat minpuntjes als de game soms vast zit maar swat. en de game mode: "my player" is echt goed, eigen speler maken en trainen tot in de nba d-league :p
    kopen maar zou 'k zeggn!
    my ratings:
    grafisch: 8.5/10
    gameplay: 9.5/10
    lay-out: 9/10
    presentatie: 8/10
    overal: 9/10

Laatst bewerkt: 7 okt 2009
  11. itzme

itzme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij MM net gekocht: 49,95!

12. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    JA my player is idd fantastisch.
    1 ding alleen, er zit een fout in t spel dat te omzeilen is. Na de eerste 6 wedstrijden in de summer league in my player, wordt je wss gecut. Dan krijg je een keuze van teams waar je je training camp wil gaan doen. Zodra je dit scherm ziet, moet je trug naar je xbox dashboard en je game opnieuw starten. Je volgt dan training camp bij team waar je gedraft bent, maar als je een andere team had gekozen voor je training camp, werd je 'gekloond': dan zat er 1tje van jou bij je gedrafte team en 1 bij je gekozen team. Bovendien werden je behaalde cijfers (scores) gehalveerd.

Als dit al gebeurd is, moet je helaas opneiuwe beginnen waarschijnlijk

Beetje vaag, maar ze zijn bezig met een patch:Patch thread

13. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voor maar 35 euro te halen op game.co.uk :)

14. Hanzo187

Hanzo187 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CD speler is zooo 1999

15. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    whaha oke:9
    Ach, nba 2k10 komt er wel.

16. itzme

itzme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dirkie nowitzki ziet er wel hilarisch slecht uit :D

Iemand al leuke dingen ontdekt verder in 't spel?

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe gaat het met de NBA 2k10 spelers? Is de game fijn?
    Hoe is online, hoe is my player mode, etc. etc.??

18. N1N0

N1N0 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er vooralsnog alleen over zeggen dat de game fantastisch speelt(je moet er even inkomen maar dat is logisch) en de graphics echt ziek goed zijn, het is serieus net alsof je een wedstrijd op tv kijkt!

19. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Mooi, heel misschien heb ik hem deze week.
    Als mn moeder mee wil betalen:+
    ben zelf nu bezig met 2K9 om weer ff te wennen aan nba spellen,
    Associaton gestart met de pistons. Gaat slecht qua stats, maar waar ik op het begin met 20 punten van teams verloor, spant het er nu erg om en dat is natuurlijk erg leuk.
    ik ben trouwens ook vet lang bezig geweest om het huidige team van de pistons te krijgen door trades. Heb nu gorden en vilenuava etc.

Toenet was wel kut, 55-55 tegen de bulls.
    Overtime dus, scoren ze met 2.4 sec een midrange schot sta ik 1 punt achter. Daarna miste ik mijn laatste kans.....:9
    66-67 was het uiteindelijk.

Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  20. Rotha

Rotha Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja over NBA 2k10 is t miss wel beter dat je ff wacht. Ze zijn bezig met een patch, duurt miss nog 2 weken oid. Dan zijn grote bugs/glitches eruit gehaald, met name een "clone-glitch" in de my player mode is tergend. En andere bugs worden eruit gehaald. Maar eergisteren is een nieuwe roster update uitgebracht. Die heeft ook al een beetje geholpen. Zo zijn er in de D-league minder toeschouwers en wisselt het aantal toeschouwers ook in de NBA af en toe.

2K10 is al een topgame daar niet van, maar deze patch zal alle oneffenheden eruit halen, en dan moeten Fifa en forza maar even wijken ;)

En vanavond begint de NBA! Cavs-Celtics! Kijken hoe Shaq met LBJ samenspeelt. En hopelijk blijft garnett een beetje lang fit. ZIjn er wat meer contenders dit jaar!

Bovendien is Cavs tegen de Celtics nog redelijk vroeg, van half 1 tot 3 vannacht.

Laatst bewerkt: 27 okt 2009

Deel Deze Pagina