Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    bij mediamakt alexandrium zag ik hem liggen voor 59,99 weet niet of dat bij elke mediamarkt is
     
  2. StigMuk

    StigMuk Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke wagen gebruiken jullie voor de driftpunten?
     
  3. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Zaterdag de limited edition gehaald, game een uurtje gespeeld + beide kraskaarten gebruikt om alle extra banen en auto's te downloaden... *FREEZE* een Red ring of death + E79.

    Aangezien dit een 1e generatie is heb ik geen garantie meer. Kan dus beter een nieuwe gaan kopen. Ik dus achterop die kraskaarten lezen ( one-time use only ). Weg alle extra auto's en banen. :mad:
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Heb de BMW M3 GTR gebruikt i.c.m. een drift setup uit de Storefront.
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand wat er komt na seizoen 6? Stopt het dan of kun je dan alleen een race in de Event List kiezen?
     
  6. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Vervelend van je Red Ring of Death, maar je hoeft je geen zorgen te maken dat je je banen etc. niet meer kunt spelen.

    Als je een nieuwe Xbox 360 koopt heb je de keuze tussen een Arcade en een Elite.
    Bij de Arcade zit geen hardeschijf, dus zul je je oude hardeschijf op je Xbox moeten doen, dit betekend dat je gewoon die banen kunt spelen.

    Als je een Elite koopt, krijg je er een data transfer kabel bij. Dit houdt je de data van je oude hardeschijf over kunt zetten naar je nieuwe hardeschijf. Dus blijf je die tracks gewoon houden. :)
     
  7. (T)r@cer

    (T)r@cer X-box owner

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de harde schijf het dan nog doet. Ik krijg afwisselend de Red Ring of Death met 3 lampjes en de E79 met 1 rood lampje. Volgens mij is de E79 iets met de harde schijf. Thanks voor je antwoord in ieder geval! Ik ga zowiezo voor de Elite en dan maar duimen dat ik de data over kan zetten. :thumbs:
     
  8. R-Y

    R-Y let's pop

    Berichten:
    1.684
    Leuk Bevonden:
    4
    Sjee, met mijn skyline valt echt niet te rijden..in ze 2 zit i al op de 200 km/h binnen seconden en dan heb je een baan met alleen maar bochten! Niet te doen, heel veel onderstuur ..pff haha we moeten echt een topic aanmaken met setups zodat we onderling uit kunnen wisselen. Xbw tuning team! ik doe mee:D
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Anti roll bar omlaag zetten aan de voorkant. Bandenspannig omlaag aan de voorkant en de springs softer zetten aan de voorkant. Hopelijk werkt dat. ;)
     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    En, mits je dat nog niet gedaan hebt, van die Forza Motorsport spoilers en bumpers erop zetten. :)
     
  11. Grimmi3

    Grimmi3 Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die parkeerplaats waarin ze oefenen bij Forza Driving School ook in de game zit?

    Zo'n grote lap asfalt is ideaal om tricks etc te oefenen zonder gelijk je hersens uit de vangrail te hoeven peuteren.
     
  12. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    En als je hem dan nog niet kan houden moet je toch eens gaan nadenken over het weghalen van de power :)

    @Grimmi3

    Dat is de Benchmark track (Layout A). Die staat op zo'n kraskaartje, maar ik weet nog steeds niet of deze bij alle edities zit of alleen bij de LE :9
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarschijnlijk wel. Maar dat duurt nog wel even hoor. Zit nu in Season 4 en heb 5 van de 9 Championship races gereden. In het begin gaat het sneller dan op het einde.
     
  14. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt die baan bij het Classic car pack. Maar ik weet ook niet of het exclusief voor LE bezitters is. :+
     
  15. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Jezus, ik lees wel ERG vaak dat de eerste generatie xboxen naar de klote gaan met dit spel! Mijn 1e generatie pakte m ook niet, gelukkig geen RROD, maar wel de hele tijd freezes. Leuk dat Microsoft wil pochen met deze game maar ik denk dat de systeemeisen iets te hoog zijn..
    Maargoed, wat je zegt hoeft niet zo te zijn hoor, ik dacht eerst ook dat ik mn redeem codes verspeelt had, maar via downloadhistory kon ik m zo weer downloaden zonder problemen..
    Ik heb nu mn oude HD in mn elite zitten, totdat ik zo'n gratis stekkertje binnenkrijg om de gehele inhoud van mn oude HD naar de nwe elite over te zetten (moet je ff microsoft bellen als je elite hebt, en beide serienummers bij de hand hebben). Weet t natuurlijk niet zeker maar het lijkt me dat de redeemcodes het ook doen als je eenmaal je inhoud overgezet hebt.. Is je HD eigenlijk ook niet meer bruikbaar bij een RROD of alleen je console? Dat zou voor jou wel uitmaken dan..

    edit: zag niet dat er alweer een nieuwe pagina was en je vraag al was beantwoord, sorry! Zou wel ff bellen naar microsoft om te vragen of je HD over kan zetten met een rrod.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2009
  16. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    toch maar net de gewone versie opgepikt bij FRS voor 52,50

    ben benieuwd naar extra track waar je echt lekker kan slippen enzo :D
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Die problemen heb ik ook gehad met de eerste 360 die ik had vanaf de release, Forza 2 werd bijna onspeelbaar waar tijdens het rijden vaak storingen kwamen en vasthangers etc. Met de nieuwe 360 nergens last van, maar heb Forza 2 dan ook nog op de schijf staan waar de laadtijden merkbaar korter worden. Bij Shift merk je dat ook, maar laden naar het racen toe gaat nog steeds wat suf.

    Heb Forza 3 zelf nog niet, maar als ik deze heb dan zet ik beide CD's ook direkt op de harde schijf. Mijn broer bijvoorbeeld heeft een latere uitvoering van de 360 en valt me wel op dat die beter werkt, de mijne maakt ook nog weleens van die rare geluiden tijdens het spelen en terug gaan naar je dashboard om bijvoorbeeld van spel te wisselen.
     
  18. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed idee, zou iemand een Setup thread kunnen maken? :) Zelf ben ik dat soort dingen altijd slecht.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je dat maakt zal ik een topic maken waar mensen niet om een setup vragen maar eerder om hulp en tips. Als je alleen maar setups vraagt en nooit zelf probeert leer je het nooit.
    En setups zijn persoonlijk. Wat sommige mensen een geweldige setup vinden kan totale bagger zijn voor jou, het verschilt per driving style. :)
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Installeer Disc 1 ook maar 's een keer. Kijken of het scheelt qua laadtijden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina