1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

New Xbox Experience [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Komt wel dus?? Dat maakt het nog interessanter! Als ik dan in t vervolg nieuwe films in HD kan streamen met NL subs, dan ga ik dat zeker doen!
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Rechten kan je helaas niet binnen een paar maanden regelen. Dit is het probleem van Europa. Te veel kleine landjes met eigen regels
     
  3. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat wil ook wel gerust geloven maar voor 2 landen op de hele aardbol maar alles kunnen regelen is dan toch ook wel weer het andere uiterste
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    last.fm heeft in beide landen een vestiging.. dat helpt
     
  5. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb op mijn xbox ook de update, nu wil ik met mijn account die op een memory unit staat bij iemand anders op z'n xbox, kan diegene daarna nog op Live? Volgens mij was dat met de vorige preview update een probleem dat dat niet meer kon.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    met je account wel (geen probleem) als je maar niet de HDD er op klikt
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom heeft de Zune Marketplace eigenlijk geen 'New Arrivals' sectie? 8) Hoe moeten we nu bijhouden wat nieuw is?

    En>
     
  8. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Misschien komt dat nog wel

    Ik zou wel eens American Pie erop willen zien _O_
     
  9. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb een vraagje?

    Ik had paar dagn terug de Preview Update en op diezelfde dag, was mijn XBOX 360 stuk gegaan, en die is inmiddels opgestuurd. Wat ik heb begrepen van XBOX service is dat ik een NIEUWE console krijg omdat dit de 3de keer is dat mijn console stuk gaat.

    Dus hier komt mijn vraag dan: Kan ik alsnog op live met mijn nieuwe XBOX360, omdat de preview update nog steeds op mijn HDD staat?

    Want ik krijg dan automatisch een andere ID-number, doordat ik de nieuwe console krijg. Zal dit problemen geven of niet?
     
  10. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Waarschijnlijk wel, volgens mij is die preview namelijk aan je console-id gelockt. Dus ben bang dat je met je nieuwe xbox niet online kan gaan. Je kan wel gewoon de update installeren hoor, dat maakt niks uit. En wanneer die update voor iedereen beschikbaar is, zal je hem ook weer gewoon kunnen installeren op je xbox en dan kan je wel weer online.
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Denk dat je wel een probleem krijgt :+
    Oh maarten was me voor.
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Bestaat er een mogelijkheid de preview update uit mijn HDD te verwijderen zodat ik alsnog online kan??
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Zou ik zo niet weten, sorry.
     
  14. Roberto Coppi

    Roberto Coppi Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb, ondanks dat ik ben uitgekozen de update na een week nog steeds niet gekregen. Vele andere met mij, maar Microsoft heeft nog niet gereageerd.
     
  15. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Net interessante mail van Microsoft gehad! Als je dit weekend Harry Potter of The Matrix kijkt en daarna een enquête invult, krijg je 1200 MS points! Als ik t goed begrepen heb dan, t is nog vroeg ;)! Zal dalijk ff de mail plaatsen!
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik doe het wel. :p
    [​IMG]

    Ik was al bezig de enquête aan het invullen zonder dat ik ooit een film heb gekeken, maar zouden ze dat merken? :+

    edit: Oh ja, het zou wel opvallen als ik vandaag de enquête zou invullen als morgen pas movienight is. 8)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  17. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    wat kost het eigenlijk om zo'n film te downloaden?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  19. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Lijkt me wel dat ze je aankoopsgeschiedenis checken om te kijken of je ook daadwerkelijk een van de twee films gekocht hebt?!

    Maar nog een andere vraag...ik vind dit een beetje tegen strijdig: "and if you encounter problems, complete this survey on Microsoft Connect". Dus alleen als je problemene hebt moet je die enquete invullen, maar stukje verder staat: "Please note that we will only be awarding tokens for complete surveys.". Dus je krijgt alleen een 1200-point token als je de enquete helemaal invult, maar die mag je weer alleen invullen als je problemen hebt gehad??
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Je hebt in die enquête ook de mogelijkheid om antwoorden te geven waarin je aangeeft dat je geen problemen had, dus het lijkt me dat je het ook mag invullen als alles goed ging.

    Maar wie weet... Misschien gaat niet alles goed. :+

    Jammer dat ik geen punten heb... Zou ik dus speciaal hiervoor moeten kopen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina