1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 3 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Chorus, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Er is een update idd. Wat het is?..:{
     
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Schijnt een fix te zijn voor de mensen die een 'Tampered profile' (corrupt) hadden na het bezoeken van de Storefront (en de xbox uit hadden gezet terwijl ze in de Storefront zaten). Savegames worden volgens mij niet gered, maar de bug is gefixed.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  3. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat ik tegen kwam op FM.net:

    Zou dus goed hier mee te maken kunnen hebben.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2009
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi balen als je je savegame kwijt bent :mad:

    Zit nu zelf in seizoen 4 maar ben onderhand wel een beetje forzamoe :9
     
  5. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ik zit in jaar drie maar ik vind het nog uber vet :D maar ben nu effe aan het painten geslagen!!! :D
     
  6. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ben nu level 37 in Season 4 en vind het ook nog steeds heerlijk!
     
  7. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Wat me wel is opgevallen is dat de auto's veel meer grip hebben t.o.v. FM2. Het races is makkelijker IMO.
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Het rijd idd een stuk makkelijker.

    Ik heb tot nu toe alles gereden op medium en dan alleen abs aan maar nu ik met R3 auto's moet rijden heb ik de tc en stabilitycontroll maar weer aangezet.
    De eerste 3 versnellingen spint de auto gewoon weg zelfs als ik zeer voorzichtig ben met het gas :mad:
     
  9. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat merkte ik met me Lambo diablo die ik had gekocht , dat ding was gewoon niet van de weg te krijgen , echt te saai zelfs me opgefokte bmw M3 E36 rijdt een stuk spannender !
     
  10. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Kun je dat symbooltje met die pijl weg krijgen wanneer je een auto koopt van t auction house?
     
  11. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt alleen moe van de R-klasse-wedstrijden. Vind dat echt helemaal niks, nooit gevonden ook. Geef mij maar gewoon alleen straatautowedstrijden, dan ben ik tevreden.
     
  12. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Volgens mij niet, heb namelijk al van alles geprobeerd.... Ach ja, wat maakt het ook uit.

    Krijgen jullie de kleur van de gekregen Veyron ook niet aangepast?? De hoofdkleur lukt wel maar het rood niet.... ook niet via de kleuren die je kan kiezen van de manufacture???? Heb er nu maar een zooi layers over geplakt... wel jammer want daar kan je enkel de standaard kleuren kiezen.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat wil toch zeggen dat het een setup heeft? Dus dan kun je 'm niet doorverkopen.
     
  14. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, zonder setup, ziet er zo lelijk uit in mn garage:'-( Weet nu wel waarom ik als ik soms over start/finish ga meteen zo'n driehoekje heb: als je de laatste sector van de laatste lap ook zo'n driehoekje krijgt, is je volgende ronde al verneukt. Komt misschien omdat dan sommige mensen voor start/finish gaan draften om sneller over de startlijn heen te komen.
     
  15. Sulletje

    Sulletje 370 PK Nekslag!

    Berichten:
    95
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben meteen non-stop Time Trials gaan rijden op Nurburgring...
    eigenlijk nog niets anders van het spel gespeeld tot nog toe, mn broertje is wat in het season gaan kutten...

    WAT EEN TOPPER!!! _O_
     
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Yep, klopt..... ach ja, het is niet anders. Baal enkel dat je al achterlijk snel z'n driehoekje krijgt.

    Ben nu aan die arbeit en heb maar weer even een driver gehuurd voor een endurance race.... kan de credits inmiddels goed gebruiken want het geld vliegt de deur uit. :)
    Wil elke auto geupgrade hebben in zijn klasse.... tja, dat kost geld.:D
     
  17. Robbertje

    Robbertje X360

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook wel eens dat het driehoekje niet verschijnt als ik bijvoorbeeld de laatste bocht verkloot...
     
  18. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Met verkloten bedoel ik; vangrail, gras, iemand die jou draft, jij draft iemand, je raakt een andere auto aan etc.
     
  19. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Heb je dan veel uit de EventList of Online ge-gamed ofzo? Ik zit nu net in seizoen 4 (moet er aan beginnen) en zit volgens mij op level 25

    Edit: ik heb iets van 30 % bonus..... dat zal het wel zijn zijn zeker??
     
  20. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Enkele vraagjes:

    1. Hoe kan het zo zijn dat je in je 'last lap' 1.19 rijdt en als 'best lap' 1.20 hebt staan?8)
    2. Waar o waar zijn de stofwolken gebleven als je over zand/gras rijdt?
    3. Waarom kan de chauffeur nooit eens fatsoenlijk aan het stuur trekken? Het zijn maar hele korte bewegingen en nooit draait ie verder dan 90 graden gok ik.
    4. In-car-view is te wijzigen, dus heb ik de afstand van de ogen tot het stuur op 60 gezet, maar waarom loopt het spel constant vast na deze wijziging?

    Alvast bedankt:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina