1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Waarschijnlijk is dit al 100 keer gevraagd, maar dan word ik dus maar nummer 101:+

    Hoe/waar maak ik nou een tactiek die ik ook online kan gebruiken? En waar laad ik hem dan in?

    Gracias!
     
  2. Meowth

    Meowth Guest

    Denk niet dat je een tactiek kan gebruiken online, tenminste, van wat ik weet niet, anders ben ik nummer 102 die het gaat vragen. :+


    Yoy, probeer een ''medemens'' te zoeken naast je om 'em makkelijker in te schieten, anders: klein tikje naar rechts (rechtsbenige) of links (linksbenige) en dan plaatsen. Wanneer je hard rent, gewoon rechtdoor schieten.

    Succes. :thumbs:
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk een lekkere winstreak, win veel wedstrijden met Stuttgart heerlijk hebben ze!

    ------------Lehmann-----
    Osorio-Tasci-Boulah-Boka
    Marica--...--Hitzltsprger--Hleb
    --------Cacau---Projgrebnyak

    Hitzlsperger zn afstandschoten zijn gruwelijkkk!
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, dat kan WEL
    Dus degene die zeggen dat het niet kan, jullie zijn leugenaars. :+
    Het is mijn startpost niet meer dus kan het niet toevoegen.
    Als me FIFA 10 het nog deed had ik even een filmpje gemaakt, maar die doet het niet dus: Lees even een paar pagina's terug me korte uitleg.
     
  5. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    Wat zo ontzettend irritant is, is dat als ik een lobby heb gemaakt en ik speel met vrienden, we na iedere wedstrijd een nieuwe lobby moeten maken, omdat we niet terugkeren in die lobby zoals dat bij fifa 09 wel was. Had toch op zijn minst verwacht dat dit verholpen zou zijn met nieuwe patch. Heeft iemand hetzelfde probleem gehad en een oplossing?
     
  6. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel! Ik zal het uitproberen!
     
  7. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Dit kan volgens mij niet meer.. misschien dat dit nog wordt verholpen dmv een patch. Je kunt het altijd posten op het EASports Fifa 10 forum.
     
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, speelde net met Manu tegen Argentinie :confused:.

    Anyways, hij was heel blij met z'n 1-0 vroeg in de wedstrijd en bekeek de herhaling. Alsnog 2-1 gewonnen en extra lang gevierd om wraak te nemen.
     
  9. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Terecht dat je wraak hebt genomen. De herhaling van je doelpunten bekijken is het laagste van het laagste! Eigenlijk zouden er lijfstraffen op moeten staan...[/sarcasm]
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het gewoon een normaal doelpunt is vind ik het idd laag dat je alle herhalingen gaat zitten kijken.
     
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Tja, die 9 seconden ook hé... :+
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.734
    hoe kan je je spits vlak na de aanname voorbij de verdedigers krijgen? zal ongetwijfeld met een trick moeten maar keer op keer verlies ik de bal terwijl ik langs ze wil lopen
     
  13. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Laag is een groot woord, irritant is het iig wel. Alleen als het een prachtige goal is kijk ik em 1x terug, en dan vind ik het ook niet erg om die van een ander terug te zien.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Meestal voel je wel aan naar welke kant de verdediger gaat dekken. Dus het makkelijkste is dan om de andere kant op draaien, eventueel met rechter stick die kant op geduwd, zodat hij de bal iets verder die kant op tikt.
     
  15. Givenchi3

    Givenchi3 Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek me echt een ongeluk...Kan het alleen nergens vinden, voorbeelden van nieuwe tactieken. Kan iemand mij helpen waar ik deze kan vinden ?
     
  16. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand die Fifa 10 al zat is? Wil het spel namelijk graag van iemand overnemen.
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Neem even een kijkje in de X-Bazaar. Heb al genoeg topics gezien over Fifa 10!
     
  18. Yoy96

    Yoy96 Active Member

    Berichten:
    72
    Leuk Bevonden:
    0
    iemand zin in potje? voeg toe: Yoy96
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Man, dat rare nieuwe bal systeem is echt TE irritant.

    Vandaag clubs gespeeld met 4 andere. Ikzelf ben ANY dus dat is al lastig zat om te verdedigen als de tegenstander goed op elkaar is ingespeeld.

    Na wat rondtikken staan we 4-0 voor. Heb met clubs geleerd dat, OOK al sta je 4-0 voor ... het kan altijd 4-4 worden of erger. Enfin, komt de situatie;

    Bal ligt bij de keeper voor z'n neus, geen tegenstander in het zicht. Ik wil de bal uittrappen ( dood moment ) en ineens scheert de bal LAAG over het veld heen, zo in de voeten van een aanstormende spits. Hij treuzelt niet, 4-1. Leuk, goal tegen :emo:. Maat van me wil een vrije trap nemen, hij knalt de bal in de muur, deze zoeft de lucht in ( was niet meer in beeld ) en stuiterd voor m'n verdediger neer ... deze werkt de bal zelf in z'n goal ... 4-2. Geweldig! Hij krijgt een corner, de bal vliegt in een pisvaart langs de keeper en deze tikt hem OOK in eigen goal, 4-3.

    Gelukkig is het bij 4-3 gebleven. Het lijkt wel ALS je voorstaat FIFA ineens gigantisch veel voordeel gaat geven aan je tegenstander. Hoe dan ook, ik heb m'n MOJO weer een beetje gevonden.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Het is meestal juist andersom 8)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina