1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou kom net terug van de Intertoys maar daar hadden ze hem nog niet. Beetje jammer weer. Maar goed ik ga morgen weer ff langs en als ze hem dan nog steeds niet hebben dan haal ik hem wel voor 52,50 bij de FRS inplaats van voor 47€ bij de Intertoys.
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mij lijkt de controller van de PS3 beter voor Tekken. De pijltjes toetsen zijn daar wat beter van!
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Fighting games speel je met een stick.
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Oww haha begon ermee maar als ik dan 2x naar boven deed dan reageerde die niet en sprong die gewoon. De pijltjes toetsen die pakken hem wel gemakkelijk. Ga zo wel weer oefenen want ik voel me echt een beginneling :D
     
  5. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel een Arcade stick.
    De D-pad van de Xbox is behoorlijk slecht ja, dan ben je beter af met een Playstation controller.
     
  6. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens maar moet gezegt worden dat een heleboel GOEDE tekken spelers op pas spelen.

    De amerikaanse tekken5 arcade cabinets hadden zelfs een playstation pad poort.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb geen arcade stick dus zal het maar met de xbox controller moeten doen! Dan blijf ik het wel met de d-pad proberen!
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Misschien voor de hardcore spelers, maar zelf vind ik het prima met een controller. En het werkt ook gewoon goed met een controller. Maar je kan vast een hoger niveau halen met een stick.
     
  9. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik wou hem hier bij de Intertoys kopen met die 15% korting maar ik kreeg te horen dat ze hem pas dinsdag met de nieuwe vracht binnen krijgen. Maar die kortings actie is maar geldig tot zondag :mad:
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel je hem dan met de D-pad of het stickje? Weet nou niet wat het beste is voor mij!

    Na 2 loses me 1e win Online Ranked. Verbinding is elke keer perfect ook al staat ie soms in het geel!
     
    Laatst bewerkt: 29 okt 2009
  11. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel eerder deze avond met een 2 andere in een lobby hele goede potjes, maar na een poosje spelen begon de lag toch in te treden.
    Daarna ben ik gaan quickmatchen, en heb een heel zooitje potjes gespeeld, waarvan maar 1 lagte.

    De netcode kan wel wat werk gebruiken, maar ik ben zeer tevreden na vanavond en begin de game nu eindelijk te waarderen.
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh das ook verlept, beter dat ze hem morgen gewoon in het hoofddorp filiaal wel hebben. Zou anders behoorlijk slecht zijn, aangezien in de folder gewoon 30 oktober staat.
     
  13. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    14 Batlles ranked gespeeld. 7 gewonnen en 7 verloren. Na 8 potjes stond ik op 2w en 6l dus ben blij dat ik het naar 7-7 heb kunnen optrekken.

    Van de 14 potjes ranked heb ik maar 1 potje gehad die niet soepel liep. De rest liep perfect, ook als de verbinding op geel stond. Als ik player match doe kom ik alleen maar mensen met een slechte verbinding tegen!
     
  14. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog geen ranked gespeeld, maar wel een heleboel goede player matches zonder lag.
     
  15. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Tekken speel ik op de Playstation 3 ;) Ik heb wel wat ervaring door Tekken Dark Resurrection, Tekken 6 krijg ik 1 dezer dagen binnen voor de PS3. Maar op de 360 zou ik wel spelen met de D-pad. Bijvoorbeeld DOA 4 vond ik heerlijk spelen met de D-pad. Fighters met de stick (van je controller) spelen vind ik niet zo lekker werken.
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  16. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik zit heel erg te twijfelen om deze game te halen
    de reviews zijn zowel postieg of negatief
     
  17. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game ontzettend goed. Lees veel negatieve dingen over de scenario cammpaign, maar vind het zelf erg tof! Ben meer met de campaign bezig dan met de arcade mode. (270/1000)
     
  18. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game vandaag voor 47 euri's meegenomen bij de Intertoys en heb nu fftjes een paar potjes gespeelt en het speelt weer erg lelijk. Grafisch is de game niet echt bijzonder, maar ook weer niet lelijk.

    De game speelt weer prima, de laatste tekken die ik heb gespeelt is Tekken op de PSP 1,5 jaar geleden ofzo en daarvoor was het Tekken 3. Dus ik kan mezelf wel als beginner beschouwen maar de game speelt prima weg.

    Wat me opvalt is dat levels lekker kleurig zijn en dat er overal een zeer lekkere beat achter zit. Echt een groot plus punt. Het aller vetste lvl tot nu toe is die in dat weiland met die schapen, die je aan de kant kan schoppen, en zo'n dikke jodel beat op de achtergrond. Echt zwaar geniaal.
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat is die Hwoarang vervelnd zeg om tegen te vechten. Blijft trappen :confused:. En die Bob is ook vervelend. Ondanks dat ie dik is is hij heel snel. Wat moet je dan doen als je vast staat. Ze blijven dan slaan en ik sta ik de verdediging. Als ik wil slaan dan raakt ie mij al. Wil ik opzij stappen raakt ie me ook. Kom er echt nooit uit. Tegen poppetjes die wat minder snel zijn heb ik er geen moeite mee!
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  20. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Joh, dat is ook z'n specialiteit en vecht stijl. Als ik Tekken 6 haal ga ik ook zeker met hem spelen, Hwoarang is mijn favoriete character.
     

Deel Deze Pagina