FIFA 10 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nou al 20x gelezen dat je het een kutspel vindt, klopt niet, vernageld etc, maar toch blijf je het maar spelen ( zelfs 16x streak). Blijkbaar heeft het toch zijn charmes, ook voor jou :+

    Of blijf jij ook spellen die je verschrikkelijk vindt hardnekkig doorspelen?
     
  2. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Niemand?
     
  3. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het spel doorhebben, ik werd er ook helemaal gek van en mijn vuisten waren de hele tijd naar de klote maar nu heb ik het eindelijk door, win veeel meer en heb sinds 2 FIFA-delen meer wins dan losses en mijn DNF is ook lager dan mijn winstpercentagea.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind Legendary af en toe echt kut hoor. Weet niet wat het is, maar de ene keer win ik met 6-0 met gemak, de andere keer lukt helemaal niets en word ik bij vlagen weggespeeld. Ook scoort de computer vrijwel altijd hun kansen, 1-op-1 schieten ze sowieso altijd raak. Net ook weer tegen AZ, verloor gewoon met 4-1 omdat ze Hooijdonk vs Freiburg-achtige goals maken.
     
  5. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Vanmiddag een geniale pot gehad, met rust stond het 2-2, ging aardig gelijk op maar ik had wel een overwicht, 2e helft ging opeens elke aanval van hem erin, na 63 minuten stond het dus 5-2 voor hem... Toen was ik echt pissig, vervelende goals en gewoon echt dom verdedigen van mijzelf. Was met een vriend aan t praten maar ff me headset weggepleurd en opeens lukte het weer, 70e min 3-5, 80e min 4-5 en 90e minuut 5-5.
    Verlenging was ik een stuk beter en scoorde ik uiteindelijk in de 108e minuut de 6-5.
    Geweldig om zo terug te komen. Zeker omdat ik het potje ervoor al zwaar onterecht van hem verloor door een kopbal uit een corner in de 88e minuut, terwijl ik onder andere al 2x de paal had geraakt.
     
  6. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil wel hem wel kwijt, maar wil pes 2010 weet nie of jij die toevallig hebt en wilt ruilen??

    /Mod We hebben hiervoor een Bazar, het is beter om het daar te vragen en niet in de diverse game topics - Cookie
     
  7. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word hier zo schijtziek van hé... Net weer 2 potjes sta allebij in de 1e helft 1e wedstrijd al 3-0 voor en in die andere wedstrijd 3-1. Gaan die gasten leaven...:confused:
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd irritant.

    Het leek net of ik last had van een of andere keeper bug. Hele wedstrijd staat het 1-1, tot de 60ste minuut. Elk schot wat hij neemt gaat erin. Of de keeper duikt veel te laat/de verkeerde kant op. Of hij schiet vanuit een onmogelijke hoek ( 1 meter vanaf de achterlijn ) en de keeper werkt hem zelf het goal in. Eindstand: 7-1 :mad: Hier zou EA ff wat aan moeten doen, want klopte echt niet
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben met Be A pro na 2 seizoenen vertrokken bij Utrecht, me pro is nu 82.
    Ik kon kiezen tussen oa Manchester United, Juventus, Lazio maar koos voor Barcelona.
    Ben meteen Squad Member :cool:

    En na één wedstrijd fan-favorite 8)
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  10. EnzymeX

    EnzymeX Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou fijn zijn als iemand me kan helpen met het volgende probleem:

    Ik wilde net "Around the World" gaan doen maar ik kwam erachter dat
    ik Estadio Santiago Barnabeu niet heb. Ik heb het stadion wel gedownload
    bij Fifa 10 Winkel maar hij staat niet in de lijst? :/
     
  11. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan moet je hem verwijderen bij Memory en dat moet via Dashboard. En dan opnieuw downen en dan staat hij er waarschijnlijk wel tussen.
     
  12. FlyingSaucer xI

    FlyingSaucer xI Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer het nog een keer:

    Kan iemand mij uitleggen hoe de evaringspunten werken in fifa 10?
    Ik kan ze nu niet meer zelf toekennen aan de spelers, is het nu weer net zo langzame ontwikkeling als 08?
     
  13. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik weet niet of het net zo langzaam als bij 08 is, maar je kan nu niet meer de ervaringspunten toewijzen.
     
  14. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg gister een tegenstander die 92 had bij de Chelsea aanval :9
    Heb hem uiteraard weggedrukt omdat ik wist dat er al iets niet klopte! =(
    Wel raar, iemand enig idee wat dit is?
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Adidas Live Season 2.0
     
  16. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ONTOPIC: De tijden kloppen niet: Vandaag 13.03 / Vandaag 13.39/ Vandaag 13.40 moeten nog allemaal komen :9

    Dus als je ADIDAS LIVE SEASON speelt speel je ook Ranked Online matches met een beter team?
    Vaag :confused:
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Misschien kloppen de tijden bij jouw niet omdat je GMT +1 hebt ingesteld.

    En met Live Season heb je inderdaad een beter team, maar je moet er wel voor betalen.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de Board Confidence achievement bugged? Dat hele balkje van de Board Confidence is vol bij mij maar geen achievement.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je nog 1 wedstrijd spelen, dan krijg je hem als het goed is
     
  20. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina