Ik wil wel mee doen, vanavond kan ik alleen niet. Zet mij er maar bij in ieder geval. Zal gelijk ff een livery maken met mijn gamertag erin verwerkt. Gamertag = paribus.
Volgende keer ben ik ook van de partij! Zie dat DEF xr ( sandirt ) ook een live friend is. Das grappig! Btw je avatar? Is dat een foto van je eigen auto? oftewel een 1600 rallye? Zoja: Good Taste
klopt, ik heb een hele tijd niet gespeeld, oa door de slechte spellen. nu forza 3 er is, heb ik het stof van me 360 er maar weer is afgeblazen
Vanavond ben ik erbij. Wie had die mooie XBW livery gemaakt dan ga ik die kopen met mijn gamertag? eerst maar even twee uurtjes fietsen en hardlopen. Goede coureurs moeten ook werken aan hun conditie
Vanavond ben ik weer online en start zoals gewoonlijk weer een paar racejes. Maar als iemand anders al van plan is en lobby te openen. Anders wil ik best hosten.
Vanavond 20.00 host ik een race met verschillende auto's. Eigen inbreng is mogelijk. Races van 3/5 rondes, fairplay vereist. Voeg mij op Live toe en ik invite je tegen die tijd.