1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 27 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. White Hawk

    White Hawk Emotion 98.3

    Berichten:
    663
    Leuk Bevonden:
    828
    Even een vraagje, voor de gene die al redelijk ver zijn met tbogt en tlad hebben gespeeld.
    Zitten er veel spoilers in het verhaal van tbogt in over tlad, want wil eigenlijk eerst tbogt gaan spelen maar wil niks voor mezelf verzieken van het verhaal van tlad.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    zijn er ook nieuwe dance/house nummers? heeft iemand sowieso de lijst met nieuwe tracks?
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Die intro...


    Zo nice dat je gewoon gelijk tijdens die bankoverval uit IV begint, en dat je daarna ook Niko in een voorbijgaande auto zit zitten. Vrij gauw daarna zie je Johnny op zijn Bike...het zijn dit soort dingetjes die gewoon zo cool zijn.
     
  4. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die basejump spots zijn echt vet. Moet je met een crosser van het ziekenhuis afspringen, en dan landen in een boot 8)

    En er is nog een nieuwe helikopter. Die heli die je kon zien in de filmpjes kan je nu ook zelf besturen :)
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556


    Ik ben hier nog niet,maar kun je echt overal je chute gebruiken? Ik blijf in deze game met iets zittne...ik heb het met geen enkele andere game echter. De game is gewoon veeeel te fel qua kleuren maar ook brightness. Ik zet in de game alles op default en mijn TV settings zoals ik het altijd heb...maar het is gewoonweg niet mooi. Het is denk ik ook de engine.

    Dit heb ik al sinds IV, dat als het in de game bijvoorbeeld in de middag is of avond/nacht, dan is het grafisch prachtig. Is het echter ochtend dan is het echt bijna lelijk soms. Rare lelijke schaduwen, bijna een soort schilderij idee...gek hoor. Het zal de engine wel zijn.

    Ik heb het ook gegoogl'ed, meer mensen hadden er last van in 2008, vooral dat het te donker was. Ah well, gewoon een keer goed uit proberen die settings i guess. Anyway....ik zag net iets heel cools, een klein detail. Ik liep door een plas bloed en zag dat ik voetstap-afdrukken achterliet...dit zat nooit in de vorige DLC en IV toch?
     
    Laatst bewerkt: 30 okt 2009
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Electrochoc: Jump Up - Major Lazor ft. Lefside & Supahype, Kid Conga - Daniel Haaksman, Put Your Hands On Me - Crookers ft. Kardinall Offishall & Carla Marie, A City Under Siege - Boy 8 Bit, Nude Night - The Chemical Brothers, Bad Men - Crookers ft. Solo, Animal - Miike Snow, Watching You ( Oliver $ Remix ) - Jahcoozi, Boxer - Crookers, Stickin' - SonicC, Knock You Out - Black Noise, Boom Da ( Crookers Remix ) - Mixhell ft. Jen Lasher, No Security - Crookers ft. Kelis.

    En Vladivistok heeft ook allemaal dance nummer, oa met Pjanoo en When Love Takes over van David Guetta. K109 heeft ook wat dance nummers, maar dan wat meer oudere zoals Disco Inferno. _O_

    Nope, geen nieuwe Hip Hop tracks helaas.

    Bijna, zit nu op 20 missies dacht ik. Nog een paar.
     
  7. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Dat dansen in de club is kut! Is er een goede manier om het te doen. Ik krijg de meter maar pas voor en kwart vol en dan gaat het mis. Ik zal wel niet neger genoeg zijn voor de muziek..:mad:
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Gruwelijk crookers en pjanoo
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Mijn puntjes zijn er. Ik ga nu downloaden \o/
     
  10. pApzAkkii

    pApzAkkii Active Member

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooooo Crookers, das echt superchill! Ga hem volgende week kopen, ben benieuwd
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Die missies van Yusuf zijn echt ziek _O_
     
  12. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    De game gekocht, inclusief tlad. Ik had de game al, maar boeien. Nu heb ik wel Vice City FM:+
    Als je wilt free-roamen of iets anders online voeg me toe: Loeno
     
  13. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik vind het echt van de zotte met dat exclusieve radiostation. Ik ga er echt geen extra investering voor doen. Totaal zinloos.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Kun je eigenlijk weer kleren kopen? In TLAD kon dat niet namelijk. Hier wel?
     
  15. loeno

    loeno Active Member

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het spel helemaal k*t. Ik verkoop het maar denk ik.
     
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Wou net hetzelfde vragen want het lukt mij totaal niet. Instructies waren me niet duidelijk. Wat moet je dan doen wanneer er 'HOLD' staat? Soms zie ik dan paar buttons verschijnen zoals RB/LB maar ik zie verder niks gebeuren als ik die indruk.
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Nope, maar in het huis van Luis kan je je omkleden. Twee pakken ( Eentje is beveilingpak voor in de club, je kan hem wel gewoon overal aan doen ) 2 hoodies en 2 colberts met stropdas.

    Je moet je linkerstick naar boven, links, rechts of beneden drukken op de beat. Als je moet indrukken moet je hetzelfde doen alleen dan ingedrukt houden. Je ziet vanzelf aan het rondje of je het goed doet.
     
  18. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Toevoeging op t dansen: als er hold staat, moet je beide sticks een richting op gedrukt houden en dan op de triggers drukken op de maat (om en om of op eentje)!
     
  19. Octagon_Prince

    Octagon_Prince Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel ook gekocht, maar hij komt voorlopig niet meer in mijn xbox. In geen enkele GTA is het mogelijk om een vliegtuig of een helicopter te besturen. Behoorlijk irritant.

    Het vliegen met een vliegtuig valt behoorlijk tegen. Het valt gewoon niet te besturen.

    Die ene missie waar je zeg maar die bodyguards (3 boten) moet neerknallen lukt dan ook niet echt. Zeker 10 keer geprobeerd, maar heb meer dan genoeg van de besturing.
     
  20. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Niet zeiken, Oefenen:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina