[Forza Motorsport 3] Competitie (RCC)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Kortestier, 27 okt 2009.

  1. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik moet wel even mededelen dat je ervoor moet zorgen dat je NAT gegevens op "Open" staat, anders zul je het heel moeilijk krijgen met een lobby joinen. In het Xbox360 Networking vindt je een tutorial over hoe je dit doet.
     
  2. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Ik moet ook even hier melden dat ik misschien verhinderd ga worden morgen. Het kan namelijk zijn dat ik niet op tijd terug ben uit Maastricht vanwege werkzaamheden op het spoor. Maar ik doe er alles voor om er te zijn, dus misschien typ ik dit wel voor jan ...

    maar als dit zich voordoet en ik niet voor kwart voor 12 online ben host Racerblade01 een lobby. Dus, be sure to add him to your friendlist to!
     
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    shortbull. Hoe kom ik op jouw storefront voor dat cijfer??? kan nergens friends ofzo vinden bij storefront.
     
  4. gipsy king

    gipsy king Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Jo ik ga eerst vragen of er noch plaats is om mee te doen voor ik al die regels lees want is en hele boel 8)
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    er is nog een plaatsje over, maar ik vermoed dat er morgen een paar afvallers zullen zijn vanwege join problemen. dus je kunt je gewoon opgeven en ander voor volgendel week ;)
     
  6. gipsy king

    gipsy king Active Member

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ga ik straks eens alles lezen =(
     
  7. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik eigenlijk joinen in de race?
    Want dit is mijn eerste online race, dus ik wil even op voorrand weten hoe het moet. Niet dat ik morgen er niet in geraak ;)
     
  8. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Tussen kwart voor 12 en 12 uur krijg je van de host ´n invite of al eerder als het toevallig zo uitkomt. Reken maar dat we morgen iets eerder de invites sturen om alles in goede banen te leiden ivm eventuele connectie problemen tussen mensen.

    Zorg dat je de host in je friendslist hebt staan, dan kan je ook zo de lobby joinen.
     
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb shortbull en racerblade01 in mijn friendlist staan, dus komt wel goed.
    Maximum racers is toch 8 trouwens he?
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Hey mannen, ten eerste wil ik AXI bedanken voor het in de goede baan leiden van de race vandaag. top! Ik kon er zelf niet bij zijn maar volgende week ben ik er zeker bij! De poules zijn weer open voor nieuwe racers en de uitslagen posten we in de loop van de dag hier. Ik zie jullie op het circuit.
     
  11. axi73

    axi73 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    In Poule A ging het allemaal vanzelf zoals van ouds, er waren geen connectieproblemen meer zoals vorige week het geval was. Op enkele gebruikelijke race incidentjes na, verliep het vlekkeloos. :) Replays staan op m'n storefront.
     
  12. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Een kleine highlight review van Racerblade01 van Poule B. :)

    Met een volle lobby van 8 man gaan we van start, met DE KLETSKOP op pole-position, gevolgd door XTP89 en Mr MoerKe BE

    [​IMG]

    Vooral MoerKe en Racerblade01 vallen op bij de start. MoerKe pakt probleemloos de leiding terwijl Racerblade, vanaf de laatste plaats gestart, aanstalten maakt de nummer drie aan te vallen.

    [​IMG]

    [​IMG]

    Met drie dik door de eerste bocht, Racerblade aan de binnenkant, XTP89 aan de buitenkant en S7 Emilio zit er midden in.

    [​IMG]

    Door het gebrek aan ruimte wordt S7 Emilio naar de buitenkant gedwongen, met als onontkoombaar gevolg dat hij tegen de achterkant van XTP89 aantikt.

    [​IMG]

    Bijna iedereen kan de stilstaande auto ontwijken, op de rode lantaarn, Most Wanted, na.

    [​IMG]

    Ondanks de chaotische eerste bocht continueert de race zich, met MoerKe aan de leiding, die langzaamaan uitloopt op DE KLETSKOP. Mede doordat Racerblade01 hem steeds meer onder druk zet.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Uiteindelijk vindt Racerblade een gaatje en neemt de tweede positie over.

    [​IMG]

    Vlak nadat DE KLETSKOP de tweede plaats verloor, verremt Power Design zich vlak voor de Corkscrew, en raakt daarbij DE KLETSKOP, waardoor hij spint. Hij kan zijn weg echter weer vervolgen op de vierde plaats.

    [​IMG]

    Daarachter vindt nog een gevecht om de vijfde plaats plaats. NLMattor en S7 Emilio konden het gevecht echter niet afmaken door wat internetproblemen van Emilio.

    [​IMG]

    [​IMG]

    En de uitslagen:

    Poule A:

    Sprintrace:
    1. Duco3101
    2. XFNL RR 75
    3. Head Ninja NL
    4. XFNL AXI
    5. FTW MentalJ
    6. KIMI NL
    7. Henry64

    Hoofdrace:
    1. Duco3101
    2. FTW MentalJ
    3. XFNL RR 75
    4. XFNL AXI
    5. KIMI NL
    6. Head Ninja NL
    7. Henry64

    Poule B:

    Sprintrace:
    1. Racerblade01
    2. Most Wanted
    3. Mr MoerKe BE
    4. Power Design
    5. DE KLETSKOP
    6. XTP89
    7. S7 Emilio

    Hoofdrace:
    1. Mr MoerKe BE
    2. Racerblade01
    3. Power Design
    4. DE KLETSKOP
    5. NLMattor
    6. Most Wanted
    7. XTP89
    8. S7 Emilio

    Jammer dat je veel te weinig tijd hebt om alle tijden op te schrijven. Volgende keer maar een cameraatje klaar zetten.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  13. serialdrifter

    serialdrifter Team Slipmachine

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat zag er leuk uit dat verslagje :thumbs: Ziet er uit als dikke fun die races :+
     
  14. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    je zult eens keertje meedoen.

    voor ieder niveau is er wat. ik was zelf altijd in de top van poule B te vinden en doe dit seizoen voor het eerste mee in Poule A. zoals je kunt zien gaat het hier een stuk minder goed. maar dit is juist leuk omdat je nu veel meer leert.
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Kvond het jammer dat ik er de eerste bocht al gelijk uit lag, maar kon er zelf helemaal niks aan doen.
    Volgende keer beter hoop ik
     
  16. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Tja zulke dingen gebeuren helaas. Het is een krappe bocht en met 8 man tegelijk zul je die moeten nemen. Ik probeer altijd zoveel mogelijk gas in te houden zodat ik er niet in belandt. Het is vallen en opstaan maar het vergt wel wat ervaring in online races. Mensen zijn meer onvoorspelbaar dan ai.
     
  17. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    hopelijk komt Tsubuka niet voor in het lijstje voor jouw.. dat is pas een geduw bij de eerste bocht:p
     
  18. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    owja. heb trouwens voor de mensen die een Seat logo gekleurd willen de S van seat op m'n storefront staan. kun je zo in elke kleur veranderen.. de text moet ik nog maken..
     
  19. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom dat ik de buitenkant nam, maar helaas heeft het niet veel geholpen.

    @ KimiNL: Tsubuka is er gelukkig niet bij
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Gisteravond eigenlijk voor het eerst in de Clio V6 gereden. Ik vond het in Forza 2 een irritante auto, maar in Forza 3 valt dit nog erg mee (op Tsubuka in ieder geval).

    Nu maar hopen dat iemand niet komt opdagen woensdag :9
     

Deel Deze Pagina