1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Eddy en Christiy worden al sinds deel 3 als zwak afgedaan. Maar ik denk dat als je een beetje je best doet dat je ze wel doorkrijgt.

    Zelf wil ik Raven helemaal onder de knie gaan krijgen. Het heeft wel lang geduurd voordat ik een favoriet karakter had gekozen.

    Ik wilde eerste Lei doen maar die had mij teveel moves
     
  2. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    In fighting games ga ik meestal voor de vechters die een nogal lastige stijl hebben, en hier zijn dat Nina en Yoshimitsu wat toch 2 karakters zijn die je niet zomaar kan hanteren. Christy vind ik ook heel tof en werd ze voorheen inderdaad met Eddy wat op de achtergrond gehouden. Beak en Hwoerang zijn dan echt het meest makkelijk in combo's, althans vind ik dan.
     
  3. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nog steeds aan het oefenen met Miguel, hij is zo stoer :cool:
     
  4. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de scenario campaign uitgespeeld met Eddy, vind hem erg fijn spelen. Laatste eindbaas in de campaign is wel aardig pittig. Heeft me 7 pogingen gekost en uiteindelijk gehaald. Nu de bonus missies completen, alleen die zijn extreem pittig.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Nina is toch niet zo lastig?
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee vind ik ook niet echt, maar sommigen die ik ken vinden haar stijl wat minder vloeiend.
     
  7. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    in een spel dat gemaakt is voor gebruik met een stick?

    onthou dat de primaire markt voor fighters meestal japanse arcades zijn, een wereld waar pads niet bestaan.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik zou toch wel lak hebben aan de mening van anderen. Als jij lekker met Alisa kan spelen, zou ik gewoon haar kiezen. Jij bepaalt toch niet welke characters in het spel zitten. Het is de taak van Namco om het geheel gebalanceerd te houden. Vandaag het spel binnen gekregen, heb alleen even met Lili gespeeld. Die vind ik goed spelen, maar wil nog meer characters gaan proberen. Alisa ga ik zeker ook even proberen. Mijn niveau is erg laag, zelfs op easy bak ik er niet veel van. Alleen met DOA ben ik een beetje goed. Maar Tekken spreekt me meer aan dan Virtua Fighter, Soul Calibur en Street Fighter. Ook een potje online geprobeerd, maar er was veel lag. Hoop wel dat er nog een patch aan komt.
     
  9. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je moet je ook niks aantrekken van anderen maar als je steeds cheap wordt genoemd en mensen kutberichtjes achterlaten op live haal je toch minder voldoening uit je overwinningen dan met een character waar niet over geklaagd wordt.

    Maar dit is eigen aan fighting games. Poppetjes met aparte moves zoals vliegen enzo vinden ze al snel overpowered terwijl als je de character kent die moves vrij voorspelbaar worden
     
  10. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ja, ik weet het. Veel mensen worden ook boos als je button bashend naar de overwinning gaat. Maar als je de combo's kent van de characters, dus de benodigde ervaring hebt, dan moeten button bashers geen probleem voor je zijn. Ik weet niet hoe gevoelig Tekken is qua button bashen, maar met DOA kon ik die figuren altijd met mijn ogen dicht verslaan.

    Ik heb dan de PS3 versie, maar vond de laadtijden behoorlijk pittig. Maar ze worden al een stuk korter als je het spel installeert op je harde schijf. Ook grafisch vind ik het best okay, moet zeggen dat ik het mooier en gedetailleerder vind dan ik van tevoren had verwacht. Grafisch valt alles tegen als je het gaat vergelijken met Uncharted 2, maar Tekken ziet er goed uit voor een spel van 2 jaar oud.
     
  11. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb persoonlijk ook een hekel aan button bashers die online gaan. Hele tijd laag aanvallen. Als ze daardoor winnen, mogen ze van mij meteen gekickt worden.


    Online ranked: 10 wins 0 loses. Ranked vind ik zoiezo niks aan. Dus laat het bij deze score.

    En ja controller is fijner dan sticky. Waarom? Omdat alles dichter bij elkaar zit. En geloof me, de man met de beste vaardigheden met een controller wint van een met een stick.

    Daarstraks speelde ik tegen iemand, en die pakte paul zijn beste volgens hem. Ik pakte alisa, ik won met 3-0. Dus daarna pakte ik voor de gein die beer en hij pakte Alisa. Daardoor verloor ik met 3-2, en vervolgens zegt hij: This is how you play Alisa. Vervolgens kickte hij mij.
    Aan dat soort mensen heb ik echt een hekel.
     
    Laatst bewerkt: 31 okt 2009
  12. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ik vind zelf de stick fijner spelen maar denk niet dat er verschil is in wat beter is.

    Als je alle moves kunt uitvoeren ongeacht met stick of controller ben je allebei even goed. Het gaat om techniek en strategie niet om welke besturing je gebruikt.

    Ook zijn button mashers goed aan te pakken. Ze mashen vaak bijvoorbeeld hoge aanvallen of uitlsuitend lage aanvallen. Hier kun je goed gebruik van maken.

    Zelf mash ik niet, maar soms probeer ik een combo waarbij ik wel gericht kies voor hoog/mid/laag of voor trappen of stoten. Alleen ken ik nog niet alle moves dus wat er uit komt kan een verassing zijn. ( ik ram niet op de knoppen en time mijn aanvallen wel)

    Als ik beter wordt zal ik alle moves wel gaan onthouden maar het zijn er gewoon teveel

    Als ik beter ben
     
  13. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Of een stick fijner speelt ligt ook aan het spel. Bij Street Fighter heb je denk wel profijt met een stick, vanwege de halve en driekwart cirkels die je moet maken. Dat kan dan preciezer met een stick dan met een controller.

    Met Tekken ben ik wel een newbie, hoewel ik wel een aantal Tekkens heb gespeeld, maar in totaal zal het niet meer dan een paar uur zijn. Ik zit vandaag ook een tijdje in de practice mode, maar zoveel moves kan ik nooit onthouden. Een paar goede schrijf ik dan op een blaadje, zodat ik er tijdens een gevecht even naar kan kijken. Maar in het heetst van de strijd vergeet ik iedere combo. Ik probeer dan wel knoppencombinaties te maken, maar zoals BigSyke zegt is het dan een verrassing welke move eruit komt. Echt blind op de knoppen rammen vind ik niet leuk. Ik probeer de juiste aanvallen te maken op het goede moment, maar op dit moment is het nog lastig. Naarmate je meer speelt gaat het vast beter. Want ik weet nu niet eens wanneer een combo van mijn tegenstander eindigt, zodat ik ruimte heb om een aanval in te zetten. Ook daarom vind ik het leuk dat je online kan spectaten, zo kan je een beetje bekijken wat de diverse characters in huis hebben.

    Heb net een tijdje met Alisa gespeeld. Ze kan inderdaad vliegen en raketten schieten. En haar hoofd als bom gebruiken, maar die sterke aanvallen kosten veel tijd om in te zetten. Bij close combat kan je ze dan niet gebruiken. En als je haar kettingzagen gebruikt, vallen er weer andere combo's weg. Dus zo op het eerste gezicht zou ik niet zeggen dat ze overpowered is.

    En Scenario Mode is zo slecht dat het stiekum een beetje leuk is. Maar ik zie het echt als een gemiste kans. Ze hadden het gewoon van links naar rechts moeten maken zoals Streets of Rage. Dit 3D werkt gewoon niet. Maar goed, ze hadden het er niet in hoeven stoppen. Het is gewoon een leuk experiment die niet helemaal goed heeft uitgepakt. Maar de poging kan ik wel waarderen, want voor deze mode koop je toch het spel niet. En je kan veel geld verdienen voor het customizen.
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat was ook het probleem van me vrienden. e wisten de moves van Alisa niet. Online weten ze die wel dus worden mijn fouten gewoon keihard afgestrafd. Maar als hun zeggen dat ik alleen maar win omdat ik Alisa heb moet ik toch ook echt ff iemand anders hebben om ze nog een keer in de pan te hakken. Vandaag met Baek Practice gedaan. Met hem maak je heel makkelijk allemaal combo's, maar toch is hij het net niet. Morgen weer verder kijken wie ik zal nemen!
     
  15. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu een beetje te oefenen met Lars. Hij is best wel goed, en ik heb het een beetje onder de knie. Als ik online ga, heb ik soms last van een Frame-rate Drop. Niet echt lag. Maarja, dat had ik alleen toen ik Player Matches ging doen met een vriend een paar keer. 'k Heb 3 Ranked Matches gespeeld, niets van gemerkt.
    2 W 1 L

    Ik heb de helft van Scenario Campaign gedaan, nu nog de andere helft. Ben bij 2 irritante stukjes. >_>
    De achievements in deze game zijn ook reuze makkelijk. Ik had gister 26 achievements en gister kreeg ik hem pas, lol. Echt om de 15-30 minuten; Achievement Unlocked.

    Heb helaas maar 1 vriend op Xbox Live die Tekken 6 heeft. Dus als je een paar rondes wilt spelen, ik ben van de partij. :) XBL Gamertag is hetzelfde als mijn Username.
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben vandaag begonnen met Lee! Denk dat ik daar wel aardig mee kan vechten. Combo's zijn niet zo heel lastig ook!
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er zat bij gallery geloof ik een replay, kun je dan alleen de gevechten opslaan als je versus tegen iemand vecht!
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    zijn er mensen die tegen mij een potje Tekken willen spelen (Ik ben niet super goed ofzo maar wil zeker wel beter worden) voeg mij dan toe op live: BigSyke NL
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben dus met Lee bezig. Alleen Practice en probeer wat goede combo's te leren. Maar soms staat er ook tussen een toetsencombinatie door een Ster. Welke toets of combinatie is dat?
     
  20. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik vind het customizen ook erg leuk, maar alles kost verschrikkelijk duur. Dus dan ben je wel verplicht om Scenario Mode te spelen. Beetje raar ook om op die manier in de Story Mode te komen. Maar die laat ik wel links liggen, want die Azazel slaat nergens op. Ik heb echt 0,0 plezier om tegen die draak te spelen.
     

Deel Deze Pagina