1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beretta 92FS light gun binnengekomen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door mortier, 12 mrt 2003.

  1. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    De wet hier in Nederland zuigt echt :mad: wel scherpe zwaarden voor alcatel en niet light gunnetje voor killerbee :mad:
     
  2. alcatel

    alcatel sluwe schaduw

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ja heel raar er stond in de brief
    wij hebben een aantal pakketjes willekeurig gecheckt
    daar was u pakketje er een van bij u hebben wij geen illegale
    voorwerpen aan getroffen zoiets stond erin
    heel vaag was nog geen 6 maanden geleden
    nou ik kan dus wel even iemand legaal in 2 snijden
    maar hij mag niemand kunstmatig neer knallen
    ze hebben zeker gedacht bij mij dat het om een stel uit de kluite gewassen keuken messen ging
     
  3. Silencer

    Silencer Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De Afloop.....

    Vrijdagavond.....

    Om 21.30 word ik gebeld door mijn vader (ik woon nog thuis) op mijn mobiel...Hij is tussen 20.00 en 21.30 al 3 keer gebeld door de koninklijke marchaussee schiphol met het verzoek dat ik per direct moet bellen ivm een ernstig misdrijf...
    Ik begon het meteen behoorlijk warm te krijgen. Ik heb bij Atarian (daar was ik op dat moment) het telefoonnummer achterhaald en gebeld naar de betrffende persoon. Ik moest me komen melden voor een offieciele verklaring en een proces verbaal op het Buro van de koninklijke marchaussee schiphol.
    Moest er om 11 uur zaterdag zijn. Heb vrijdag nacht vrij weinig geslapen 8) begon flink te malen over wat er allemaal kon gebeuren> Ben smorgens naar Atarian gereden om samen met hem naar schiphol te gaan (een beetje steun kon ik wel gebruiken :D) Om 11 uur gemeld op het buro en daar werd mij verteld dat ik "ontboden" was ivm met een ernstig misdrijf. Ik heb daar een verklaring moeten afleggen en dat werd meteen in een proces verbaal opgemaakt. Ze wilden weten waarom ik de lightguns had besteld wat ik er mee ging doen etc etc. Ze hadden er ook 1tje liggen om te alten zien. Heb dat ding moeten herkennen als het gene wat ik besteld had. Halverwege kwam het verhaal van een schikking tevoorschijn. Daarmee kon ik rechtsvervolging afkopen, ik moest dan officieel afstand doen van mijn lifgtguns (die ik nog niet eens had)> Er werd gebeld met de hulp-officieer van justitie en die kwam met een bedrag van 180 € per beretta (lightgun) op de proppen. Dat kwam dus neer op 360 €!!!
    Maar hierdoor heb ik rechtsvervolging afgekocht en anders moest ik dus voorkomen en zou ik me kunnen verdedigen met een ongeveer 95% kans dat ik dus vervolgens een veel hogere boete zou krijgen en een strafblad. Door de schikking heb ik dus geen boete en ook geen strafblad...Dit alles heeft precies een uur geduurt en daarna kon ik ff gaan pinnen en 360€ neertellen...aaangezien je bij de abn amro (gastgebruik) maar 250€ kon pinnen moest ik bij atarian ook nog ff geld lenen (Nog bedankt At :D:D)
    Heb meteen betaald en met de kwitantie en papieren die ik mee kreeg ben ik nu eindelijk van het hele verhaal af.....

    al met al een duur zaakje..
    geen lightguns: 2 x 54 € en verzendkosten van 20 € = 138 €
    schikking hulp-officier van justitie: 2 x180 € = 360 €
    parkeerkaartje schiphol: 1 x 10 €

    mooie totaal van 508 € als ik me niet vergis....en GEEN beretta's...

    dus jongens en meisjes kijk goed uit wat je besteld........
     
  4. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ah damn, ben blij dat ik geen beretta heb gedaan :D
     
  5. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    ga er ook gewoon 1tje in belgie halen denk ik.
     
  6. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar ff naar belgie of duitsland rijden :) is wel heel erg lullig als je zoiets overkomt!!
     
  7. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Raaar op dimensionplus staat die nogsteeds onder preorder :D toch nog maar ff keertje mailen hoedat nou zit :)
     
  8. Arrty

    Arrty lolsmurf

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus gek. 1000 guldentjes effe weggeflikkert...
    whaaaaa. that's bad luck
     
  9. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Vandaag is een vriend van me opgepakt omdat hij met een zwart neppistool over straat liep, heeft 2 uur in voorarrest gezeten en er komt een aanklacht met de officier van justitie enzo.
     
  10. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    jezus, k begin steeds beter te snappen dat et gemiddelde iq van nederland zo rond de 90 schommelt. schandelijk hoe stom sommige mensen zijn 8)
     
  11. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja want iedereen weet ook dat je zo niet mag rondlopen is namelijk een grote reclame actie voor geweest. |:-

    Dat jij niks anders doet dan achter je pc de wet doorlezen en geen vrienden hebt. Trouwens iedereen loopt hier met carnaval met die dingen dus dan word de verwarring alleen nog maar groter.
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    whahahaha, jij woont in carnaval land? das zon achterlijk boerenfeest. 8)

    zeg maar niks meer. ik weet genoeg. het feit dat jij kan opmaken, uit mijn opmerking, dat ik et stom vind dat je op straat met een replica van een wapen gaat rondzwaaien, dat ik geen vrienden heb zegt al genoeg.

    en tis tamelijk duidelijk dat et niet meer mocht. dat bij jou er hele volkstammen mee gaan rondlopen vind ik dus ook raar. speelgoed pistooltjes jah, replicas, nee.

    vorig jaar of twee jaar terug was regelmatig op et nieuws dat alles wat een wapen was of wat er op leek kon toen een periode straffeloos worden ingeleverd, nu niet meer....

    dat kwam bij mij vrij duidelijk over.
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  13. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zei neppistool vriendloos menneke ik heb het nooit over replica gehad. Lezen is moeilijk he? en dat moet nog psychologie studeren ook pfff
     
  14. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    whehehe uitgeluld :eek: ? (replica staat ook voor nep of namaak, en aangezien deze thread over replicas ging nam ik aan dat jij het over een soortgelijk object had, heb je zelf geen vrienden trouwens, dat je zo geobsedeerd bent door de mijne? schrijven is ook moeilijk he "menneke", en wat heeft mijn psychologie studeren hiermee te maken. en kap nou maar want ik win dit toch)


    mooi... kunnen we weer verder. heeft iemand al geinformeerd of dat klopt bij dim-plus?
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2003
  15. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Zijn die van Daalmans weer bezig?

    Ze leren het ook nooit he :+
     
  16. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Nee het was dikke ivo. Maar even voor onze "schoonheid" van het forum (ja dat ben jij fallout). Dat jij zo ver******d hollands praat kan ik niks aan doen.

    Ga jij trouwens eens terug naar het jaar 1984 waar het woord uitgelult voor het laatst is gebruikt. Ik vind jou echt zo´n diep triest figuur. Volgens mij draag je ook van die wortelbroeken of niet??
     
  17. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jij houd je dus aan de trend qua taalgebruik, dat je er helemaal bijhoort, "hip" hoor :).

    wat zijn wortelbroeken?

    chill nou gewoon ff trouwens. je moet niet zo happen man.
     
  18. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    hap
     
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    lol maar het gaat hier over light guns :D
    Ik laat een kennis uit limburg hem ff halen en dan stuurd die hem naar me op :D
     
  20. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    iets tegen boeren :mad: 8)
    back on topic: krijg je house of dead gratis bij die beretta? of moet je die er los bijkopen? En weet iemand een winkel in Belgie in de buurt van Z-Limburg waar ze deze gun verkopen???
     

Deel Deze Pagina