[Baldur's Gate - Dark Alliance]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Enygm, 23 jan 2003.

1. Gameslave

Gameslave Guest

het is dan misschien geen echt rpg maar zeker een vermakelijke game

2. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    wel beetje jammer dat het meer naar diablo neigt dan naar de originele baldur's gate, maar ja op deze manier vinden meer mensen de game leuk.
    ben nog steeds een beetje aan het twijfelen, ik denk dat ik baldur's gate maar voor op de pc koop .

3. shd

shd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt bijna alle Baldur games nu in de uitverkoop kopen voor de PC.
    Baldur 2 is echt een goede adventure.

4. Gameslave

Gameslave Guest

ik denk dat ze het gedaan hebben omdat ze de bedieing goed te doen is op de xbox en het meer mensen trekt zoals ik, ik ben er ook verslaafd aan geraakt als nieuwkomer in dit genre:D

5. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Baldurs Gate 1 vond ik eigenlijk beter dan twee, bij het eerste deel wordt je minder gedwongen het verhaal te volgen. Er is ook meer te beleven buiten het verhaal om.

6. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Dit spel lijkt me wel vet!, maar ik ben niet echt een diablo fan dus ik zit weer te twijfelen :'-( :confused: :'-(

7. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus ook niet zo'n Diablo fan. Maar hou wel weer van D&D zetting (vooral Forgotten Realms). De reviews op intenet maken het er niet simpeler op. Het verhaal schijnt niet echt bijzonder te zijn en dat is toch wel een probleem voor me. Misschien moet ik wachten op D&D Heroes? Hoewel de titel niet echt veel goed voorspeld voor de verhaallijn, moet ik zeggen.

- Locke

8. Gameslave

Gameslave Guest

het verhaal is goed, ik was ook nooit diablo of d&d fan en vind deze game ook zeer geslaagd

9. jelle333

jelle333 Guess de Groente!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dit spel het kopen waard of is het echt te kort om leuk te zijn? En als deze niet goed is, wat zijn dan wel goede Hack 'n slash rpgs op de Box?

10. Gameslave

Gameslave Guest

Deze game is zeker het kopen waard. De beste hack en slash rpg die er is! En eind dit jaar komt het vervolg uit!

11. simmertje

simmertje Noessoes

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de PS2 versie gespeelt, en als je RPG fan bent is het zeker het kopen waard!
    Vooral het co-op gedeelte is erg cool.........maja ik heb geen geld en wil eerst nog panzer dragoon orta kopen.

Laatst bewerkt: 2 apr 2003
  12. Gameslave

Gameslave Guest

Zelfs geen rpg-er kan hier in verzuild raken, ik speelde ook nooit dit soort games maar na deze vind ik dit genre super!

13. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb recent LOTR:TTT gekocht en dat is ook hack-and-slash. Is BG:Dark Alliance te vergelijken met dit spel. In het begin moest ik ze allebei hebben, maar LOTR vind ik veel button-smashing en daar hou ik niet zoveel van.

14. Gameslave

Gameslave Guest

BG is vele malen beter dan LOTR, veel betere gameplay, langere replay en groter spel, veel meer dan alleen maar hack en slash, vin BG 100x zo goed als LOTR, als ik jou was zou ik hem gaan ruilen!

15. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, na al jullie opmerkingen denk ik dat ik hem een dezer dagen wel ga kopen. Lijkt me vooral leuk om te co-oppen.

- Locke

16. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    ff mn avatar testen.....

17. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    He, die heb ik eens eerder gezien.
    Waar was dat ook alweer???????????

18. Gameslave

Gameslave Guest

19. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    De winkel (game mania) ruilt geen spellen, ze kopen ze wel over, maar voor een pak minder geld dan dat ik eraan besteed heb.
    Ik wacht wel tot iemand hem wil ruilen tegen Lord of The Rings: The two towers. (ondertussen speel ik dan wel Indiana Jones: dat vind ik ook super)

Deel Deze Pagina