Nieuwe gamertag, kan ik dan de downloads van vorige gebruiken?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Gradekocks, 1 nov 2009.

1. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, ik had eerst een account met allemaal savegames en downloads zoals Halo 3 map packs enzo. Maar kan ik die map packs ook voor me nieuwe account downloaden? Het is op dezelfde console.

Ik hoor het graag! ;)

2. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan dat niet. Al je downloads zijn gamertag gebonden, je kan ze wel downloaden op een andere console met dezelfde gamertag. Maar je kan ze volgens mij neit overzetten, tenzij ze nog op de console geinstalleerd staan, dan weet ik niet of je het ook met een andere gamertag kan spelen. Ik zou zeggen probeer het.

3. Gradekocks

Gradekocks Gta + Fifa = Me

Leuk Bevonden:
    0
    Maar moet ik dan opnieuw betalen?

4. sneaky snake eye

sneaky snake eye SneakySnake Eye

Leuk Bevonden:
    0
    Als je ze opnieuw download wel ja met een andere gamertag, volgens mij he! Maar als je ze nog geinstalleerd hebt staan op je harde schijf weet ik eigenlijk niet of je ze dan met een andere account kan downloaden. Anders download je ze met je vorige account en kijk je met je nieuwe account of je ze kan spelen.

5. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dit kan. Je moet alleen je downloads van je vorige gamertag aan je Xbox 260 linken, zodat alle gamertags op je Xbox 360 gebruik kunnen maken van je downloads. Ga hiervoor naar deze site.

Succes :)

Deel Deze Pagina