1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tekken 6: Bloodline Rebellion

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cube, 9 okt 2008.

  1. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    iid kut draak,

    btw ik heb echt zo'n hekel aan devil jin.. als je eenmaal verweg van hem staat gebruiken ze allemaal lazer eyes en dan ren je op hem af om hem uit de lucht te slaan bv, pakt die je in een keer vast....

    ow en lili en law spelers vind ik het moeilijkst om te verslaan..

    Had alleen tekken 3 ben nu flink aan het oefenen met steve... die gast is zo vet beetje uitwijken verschillenden stances, nice
     
  2. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    je kunt sidesteppen om de laser te ontwijken
     
  3. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep of bukken, das toch nie zo moeilijk:p? Maar ik voeg je straks wel ff toe.
     
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Was even met Yoshimitsu aan het vechten, en opeens bergde hij zijnen zwaard terug en vocht hij met de vuisten, das nog eens apart wat volgens mij niet eerder kon. Heb ook even met een aantal nieuwe cahracters gespeeld, Bob vind ik stiekem best tof eigenlijk, Zafina vind ik ook erg cool. Dat vogeltje op het eind heeft ons ook tot lichtelijke irritaties gebracht maar de ergste baas vond ik nog altijd die vanuit DOA4 en die soort kerstman uit deel 3 zoals wij hem noemen.

    Customize spul erg duur zo, maarja geeft je wel iets te doen.
     
  5. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoppakee, 14 wins-0 loses in ranked. Gaat goed komen:p.
     
  6. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy crap, Koelkast. >_> Volgens mij ben jij wel een waardige tegenstander. :p Wil je wel eens een paar matches spelen? (Alhoewel ik denk ik zwaar vernederd word xD)
     
  7. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    20 wins 0 loses. Maar hij liep vast en ineens staat er weer 14 wins 0 loses. Ik heb trouwens echt geluk met mn tegenstanders:p. @Gast hierboven mij. Maar ja voeg me maar een keer toe:p.
     
  8. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het is idd heel duur, maar ik richt me alleen op Lili qua customizen. Ik wil toch voornamelijk met haar spelen. Ik haal liever met 1 character een redelijk niveau, dan met een aantal characters matig presteren. Maar voor Lili wil ik bijvoorbeeld een hele lange paardestaart, maar die kost maar 3.000.000 8) Maar goed, zo blijf je wel even bezig. Ik ben zeer te spreken over het spel, dus ik ben wel van plan om het spel over een langere periode te blijven spelen.
     
  9. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Achja 17-1 is ook nie slecht lijkt mij.
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Koelkast, jij bent goed.

    Net friendly online gespeeld. Met Lee loopt het nog niet lekker. 2 win 7 losses. Misschien dat ik ook maar is voor lili ga. Maar als ik blijf switchen dan word ik nooit goed!
     
  11. kevin_

    kevin_ Active Member

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] Pas laten zetten om al beetje in de stemming te komen ;)
    ( helaas niet echt mooie foto, maar heb geen betere )


    Speel zelf dan ook uiteraard met Jin! Vind het grapisch allemaal heel matig, maar verder top :b:
     
  12. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Gruwelijke Tattoo, vond Jin ook altijd de mascotte van Tekken.

    Toch vind ik het raar dat je Jin kiest. Aangezien hij niet veel combo's heeft, en enkel en alleen goed bespeelbaar is als je echt verschillende combo's kunt combineren.

    Alisa heeft plaats gemaakt voor Lars. Heb nu 23 wins en 1 lose.

    Maar Lee heeft veel tijd nodig om een combo uit te voeren, vandaar dat ik niemand hem online heb zien spelen.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  13. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Uit hoeveel speelbare karakters kun je eigenlijk kiezen??

    40 of 41??
     
  14. Koelkast

    Koelkast Active Member

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Veertig, iemand kon trouwens met brian een minigun gebruiken in een player match. Hoe doet ie dit?
     
  15. Sebass

    Sebass Schizz Artist

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd... had ik niet eens aan gedacht dat sidesteppen.. in het heetst van de strijd zit ik altyd te pielen met sidestep, ik had hem in deel 3 geassignt op L2 maar dat je kunt nu geen sidesteps meer assignen.. helaas..

    Check de Link

    Bryan 20mm Vulcan
    (Back) 2+3+4 20
    !
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  16. Kareem

    Kareem Krispy Kareem

    Berichten:
    903
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je me dan vertellen waarom de beste spelers van de wereld in Japan en Korea zitten, nogmaals een wereld waar pads niet bestaan.
     
    Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Aha, daarom win ik zo weinig met Lee. Heeft heeft wel goede combo's. Maar me tegenstander is altijd net ff iets sneller. Ga dan ook maar is Lars proberen!
     
  18. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    mensen die veel verstand hebben van de characters: Ik heb gekozen voor Raven. Is dat een goede keuze? Of is hij net als Lee ook beperkt?

    Want hij is niet zo populair volgens mij.
     
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Met Nina game ik al vanaf deel 2, waar in de eerste Tekken Kazuya dat was maar ik kan hem niet meer luchten lol Hij heeft wel brute moves, vooral die links rechts trap in the face. Af en toe vecht ik ook met Christy, Yoshimitsu, Bob, en ook wel Lili. Er zijn veel goede vechters en volgens mij allemaal wel redelijk goed in balans, Raven doet me denken aan Blade alleen ik snap zijn verhaal niet.. maarja lekker belangrijk maar ik vind dat toch wel leuk zo die achtergronden.
     
  20. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Raven is inderdaad net blade. Heb hem ook zo'n zonnebril gegeven ;)
     

Deel Deze Pagina