VideoLibary Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Michel V, 31 okt 2009.

1. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,
    Ik heb dus deze week de preview versie mogen downloaden van microsoft van de aanstaande update.

Ik heb net een film gekeken want dat wilde ze graag, ik heb harry potter en de gevangene van azkaban gestreamd hier onder de pluspunten en minpunten:

+ HD kwaliteit
    + Geen vastlopers of heel de tijd bufferen
    + Goed geluid
    + Niet duur, bij videotheek betaal je al gauw 8/10 euro voor bluray en nu heb je HD kwaliteit voor 410ms points kleine 5 euro.

- Geen nederlandse ondertiteling
    - De libary laden duurt wel minuutje

Heb je hem gedownload of gestreamt, wat zijn jou bevindingen vertel het hier.
    Weet iemand trouwens wanneer je die 1200 ms points krijgt als je heb gekeken?

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  3. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Moest je nog wel betalen voor die Harry Potter film of kon je hem gratis bekijken ivm de test fase? Als je betaald hebt zou ik me flink genaaid voelen, zoiets hebben ze echt al van tevoren geweten, anders zouden ze wel een reden geven WAAROM je die 1200 points niet meer krijgt..

4. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik voel me nu wel genaait ja haha, ik bel ms gewoon van de week van ja ik kreeg mail van jullie dat ik dat kreeg:p.

Maar ik ben erg te vreden over de service, alleen bij de preview kan je nog niet gebruik maken van last fm dat vind ik wel jammer.

Maar de Videolibary is top, hopen dat hij wel flink word uitgebreid met nieuwere films, het gemiddelde jaar wanneer de films uit zijn gekomen is tussen 1978 en 2003 er zijn maar paar films 2009. Dus dat moet wel uitgebreid worden met nieuwe films vind ik.

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ja dat is de pest met de meeste van die downloadservices in Nederland, het aanbod is belabberd en vervolgens zeggen ze "zie je nou, mensen willen niet betalen voor downloads" |:-

Maarre, dat last.fm kijk ik zelf ook erg naar uit ja, vooral als het gratis wordt voor gold members.

6. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het aanbod is niet echt goed nee, wel zonde maar misschien kom het wel, want het streamen ging echt top, nooit opnieuw bufferen of iets. Maar ik hoop dat het aanbod groeit want in Spanje moesten ze Harry Potter en de orde van de feniks kijken en die kunnen wij als nederlanders niet eens huren.

Ook hoop ik dat er nederlandse ondertiteling bij komt want dat vind ik toch wel fijner als geen ondertiteling.

Edit:

Ik heb nog een minpunt gevonden, het laden van de Videolibary waar je de video's kan uitzoeken, duurt wel 1 minuut ongeveer, vind ik best traag. HEt is niet als je op videolibary klikt dat alles er meteen is.

Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  7. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik denk niet dat de feature voor ondertiteling er snel gaat komen, aangezien de xbox momenteel alleen enkele streams toelaat, en voor ondertiteling heb je er er 2 nodig. Zelfde reden waarom je ook vanaf je pc niet films met ondertiteling kan bekijken, tenzij je de ondertiteling er zelf in brand..

8. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Oow oke dat is wel zonde vind ik persoonlijk, vind het fijn als er ondertiteling bij is, je kunt als je een film huurt ook downloaden er is een keuze, downloaden of streamen dus misschien dat ze bij de download wel zitten, HP was 9,3 gb geloof ik om in hd te downloaden.

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als de server de ondertitels er al bij in knalt kan het toch met één stream :+

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Het duurt even voor de NL ondertiteling komt .. dus ff afwachten... een video huren bij de videotheek kost je A) meer tijd en B) meer geld (als je HD wilt)

11. Michel V

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt meer tijd en meer geld, dus het heeft alleen voordelen:D

12. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja he, want zo werkt dat natuurlijk :emo:

Deel Deze Pagina