[PGR] De fijne kneepjes van het kudos winnen

Discussie in 'Algemeen' gestart door Froggie, 30 apr 2002.

1. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    [PGR] De fijne kneepjes van de kudos

Ik heb gisteren PGR gekocht, super erg spel. Het wil nu alleen niet meer zo lukken, ik kom PK's te kort om nog te kunnen winnen. Ik was van plan wat betere wagens te krijgen door vandaag alleen maar voor de kudos te gaan ipv de challenges. Maar hoe werkt dat systeem nou precies? Die bonussen van de challenges, worden die ook bij je totaal opgeteld? En kun je voltooide challenges nog een keer rijden, voor bijv weer die 1000 kudos?

Laatst bewerkt: 30 apr 2002
  2. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed begrijp kan je wel dezelfde race blijven rijden, maar alleen de !hoogste! score wordt bij het KUDO totaal gebruikt! Dus dat heeft in het begin niet heel veel zin.

De bonussen worden er achteraf bijgeteld, bij de berekening welke medaille je wint.

Te weinig PK's??? Je moet gewoon een auto vinden die je ligt en die een tijdje blijven gebruiken!!! Dan komt 't wel goed!

3. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat de fijne kneepjes zijn: heeeeeeeeeeel veel geduld en heeeeeeeeel veel tijd. en dan kom je er wel.

ik vind dit echt een ongelofelijk klote spel zeg.

sta je eerste en dan raken ze je net op de achterkant en dan kom je in een spin en dan sta je laatste en zo voorts.

dus ja dat spel heb ik al snel aan de kant gelegd.
    soms denk ik wel eens, nou ga ik eindelijk eens proberen te een nieuwe auto te halen. en dan ga je spelen en dan na een kwartiertje leg je dat kilote spel alweer weg. echt een miskoop.:mad:

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Pff ik vind het het beste spel dat er bij zit (samen met Halo)

Ik ben bezig met n Kudos handleiding, dus die ga ik zo wel ff verder afmaken

5. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx wouter, want ik zit nu met de Nissan Skyline als beste auto, maar de Quick Races op hard willen niet zo lukken, ik kom gewoon snelheid te kort :mad:

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die deed ik met de skyline.. is best wel te halen, je moet alleen in de eerste bocht flink naar voren rammen

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    *Hartaanval*=( :'-( =(

Hoe kan je dit zeggen!

8. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Gaan er trouwens Kudos af als je een challenge verliest?

9. .:· ChirreD ·:.

.:· ChirreD ·:. ee-dee-ot

Leuk Bevonden:
    0
    nee, maar wel als je bijv met quickrace 500 kudos haalt en je zilver haalt, en dan opeens 300 kudos haalt en dan goud haalt.

dan telt het goud alleen en heb je er opeens 200 minder :)

10. Lourens

Lourens aaaaaaaiiiiiiiiiiiii

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je krijgt ze er alleen niet bij!}:] ( net te laat=( )

Met de Skyline kan je trouwens nog wel even vooruit, dat is echt een topkar!;)

Laatst bewerkt: 30 apr 2002
  11. killabee

killabee Brute Force

Leuk Bevonden:
    0
    Tr@m$

ja ik overdreef wel mischien een beetje maar het is zo ontzettend frustrerend dat als ze je 1 keer raken dat je de 9 van de 10 keer de race opnieuw moet doen omdat je in een spin bent geraakt en je kan de rest al niet mee inhalen.

maar het meeste wat ik zei was natuurlijk mijn mening en ik had het spel net gespeeld en ik kwam maar nie verder dus moest ff wat kwijt:)

12. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    De beste die ik tot nu toe heb is ook de skyline is wel een goede auto net als de focus. Ik kan alleen bij quickrace very hard niet halen (wel medalles maar geen gouden) zat een beetje vast.
    Maar ik kan nu niet bij de saves (60hz) en heb er nu een grotere tv neergezet die alleen op 50 hz kan:mad:

13. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was met die Skyline op Very Hard bezig Londen te winnen, ging ik in de laatste ronde op de 2e 'rotonde' om me plaat. AAAAARG!

Dat soort dingen frustreren wel een beetje, maar ja...
    Daarnaast vind ik de AI van die andere auto's zwaar zuigen in de eerste bocht (het lijkt wel of ze denken dat ze in een botsauto zitten) en het feit dat een Ford Focus die Skyline zou kunnen bijhouden vind ik ook een beetje... nou ja, schoonheidsfoutje zullen we maar zeggen.

14. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien is de focus wel dik getuned en de skyline niet :)
    Maar ach, de ene keer wordt je ingehaald door een mini en de andere keer rijd je een snellere kar er helemaal uit. PGR-logica zullen we maar zeggen :)

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    IDD.. maar vaak is het ook zo dat als je achter een auto rijd dan haal je ze in, rijd je dan weer voor hemz ijn ze opeens weer enorm snel (maakt het wel leuk maar toch..)

16. Froggie

Froggie Kwaaaaak

Leuk Bevonden:
    0
    't is juist zo dat je ze in het begin in kunt halen omdat ze dan nog 'niet zo hard rijden', naarmate je verder in de race komt gaan ze alleen maar harder als ze voor je rijden.
    Wat ik wel weer leuk vind is dat zij ook stuur/remfouten kunnen maken. D'r reed in San Fransico een FWD voor me en toen ie remde terwijl ie van een heuvel af ging brak z'n achterkant uit waardoor ik hem kon inhalen. Dat ook zijn niet altijd perfect rijden maakt het ook weer leuker vind ik.

17. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Dat is de meest onlogische logica die ik ooit heb gezien....

Hoe kan jij ooit met MEER punten een mindere medaille halen?

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nou met Quick Race :)

19. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    nej, de snelheid van de auto's verschilt niet naarmate hij voor of achter je rijd, alleen als hij achter je rijd houd hij zich een beetje in soms in de bochten om niet in de knup te komen met hou, maar als hij je voorbij is peert ie em meteen

in gran turismo 2(psx) viel het wel enorm op dat ze zachter gingen rijden voor je en harder achter je

20. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zal uitleggen hoe het werkt (ik heb namelijk meegwerkt aan het maken van een racespel ooit, ik sta in de credits (Spacehaste, coole spel!)

Het werkt zo:

Als een Auto achter je zit moet hij uitdagender rijden, aggresiever en soms sneller. dat krijgt hij een variablele die hem "overklokt" bijvoorbeeld hij gaat opeens op 110%
    dat ligt aan de marge die hij voor of achterligt.

dus een auto voor je gaat op bjivoorbeeld 99% en eentje achter je op 110%

bijvoorbeeld.

daarom is het zo dat achter je auto's aggresiever zijn, en voor je ze minder aggresief/snel zijn.

alleen dit is beetje moeilijk aangezien er verschillende tracks zijn, soms merk je het meer dan anders.

Deel Deze Pagina