Gohst Recon (nog) de moeite en het geld waard?

Discussie in 'Algemeen' gestart door xboxuser, 3 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxuser

xboxuser Weedbox

Leuk Bevonden:
    0
    He gasten,

Nu ik xbox live heb zit ik er over te denken om gohst recon te kopen. Ik heb nu alleen nog unreal die online enabled is (en SC maar dat is alleen een leveltje, doh), ik wou er dus nu een gamepie bij kopen. Nu vroeg ik me af of gohst recon het geld (en de moeite) (nog) waard is. 'Nog' tussen haakjes omdat het misschien kan zijn dat er nu veel beter spellen zijn, of binnenkort komen (ik hou het gamenieuws goed bij maar misschien heb ik er een over het hoofd gezien.).

Nou is mijn vraag wat vinden jullie?

GreetzZ ;) :D ;) :D ;) :D :D :D :D ;) :D ;) :D :D ;) :D ;) :D ;) :D ;) :D

2. xforz

xforz Guest

Beetje een opsom thread, maargoed..

Ik zou het niet kopen iig, het searchen naar een host duurt erg lang en ik kan soms gewoon niet joinen(al mijn andere live spellen werken perfect), echt een teleurstelling voor mij:'-( :'-(

3. JanKost

JanKost Console Freak!

Leuk Bevonden:
    1
    dan doe je toch iets verkeerd, alles werkt bij mij goed, gaat allemaal goed, echt een aanrader

4. Thomas

Thomas Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zou hem zeker kopen. Bij mij gaat Xbox Live ook goed. Live is erg leuk omdat je op je radar geen tegenstanders ziet.

5. xforz

xforz Guest

Wat doe ik verkeerd:confused: :'-(

6. thomas63

thomas63 Greek Slayer

Leuk Bevonden:
    0
    tziet er toch een vet spel uit hoor! heb gistere naar gamepower gekeken (is een belgisch gameprogramma). ze hebben er een xbox live special van gemaakt en ze hebben ook ghost recon getoond....DAT WAS VET!!:9
    het was een straatgevecht met 16, die lichteffecten zagen er subliem uit!!! was net de amerikanen versus da iraki:D

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina